Ik zie anders heel zinnige dingen, dat die niet in jouw straatje passen maakt het niet dat anderen zich vervelen en maar wat roepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet waar. Zou het wel fijn vinden als mensen wat begrip hebben, maar een eigen mening wil ik graaag horen. Maar de meeste hier die roepen zomaar wat. Ik denk ook puur uit verveling?
Die omgangregeling kan ook zo worden dat vaders eerst het kind gewoon bij moeders thuis mag zien, wij weten immers niet hoe oud dat kind is. TS kan zich nu beter eerst richten op de bevalling en haar eigen kind, en dan over een x aantal maanden kennismaken met dat andere kind. Die hormonen doen nu al gekke dingen gezien de OP dus laat die eerst maar eens uitrazen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Huh? Als ze nu samenwonen en een kind gaan krijgen en hij krijgt een omgangsregeling, is het toch niet logisch als zij daar niet bij is?
Ja wennen aan de nieuwe situatie lijkt me logisch. Maar de gedachte dan mag hij niet bij mn bevalling zijn gaat uiteraard echt helemaal nergens over en dat is gewoon een en al hormonen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kan dat, maar dat is dus voor TS even wennen, logisch ook.
er worden ook dingen gezegd alsof ik geen respect heb voor dat andere kindje terwijl dat helemaal niet het geval is. En dat hij weer een volgende bezwangerd. Dat vind ik loze opmerkingenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zie anders heel zinnige dingen, dat die niet in jouw straatje passen maakt het niet dat anderen zich vervelen en maar wat roepen.
Dat is wel waar. Het druipt er vanaf joh. Reageer dan ook eens op de minder positieve reacties.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet waar. Zou het wel fijn vinden als mensen wat begrip hebben, maar een eigen mening wil ik graaag horen. Maar de meeste hier die roepen zomaar wat. Ik denk ook puur uit verveling?
dat heb ik al eerder gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het druipt er vanaf joh. Reageer dan ook eens op de minder positieve reacties.
Richt je dan eens op de andere zinnige opmerkingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
er worden ook dingen gezegd alsof ik geen respect heb voor dat andere kindje terwijl dat helemaal niet het geval is. En dat hij weer een volgende bezwangerd. Dat vind ik loze opmerkingen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
dat heb ik al eerder gedaan
Ik zou even je aantal berichten per pagina aanpassen.. Ik zit op pagina 2 nu. Werkt een stuk fijner.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Richt je dan eens op de andere zinnige opmerkingen.Wat jij noemt waren er een paar (en die heb je altijd) en we zijn inmiddels al 8 pagina's onderweg in dit topic.
Nee, ze roepen iets dat niet in jouw straatje past blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
dat klopt, slaat nergens opquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja wennen aan de nieuwe situatie lijkt me logisch. Maar de gedachte dan mag hij niet bij mn bevalling zijn gaat uiteraard echt helemaal nergens over en dat is gewoon een en al hormonen.
Jij hebt ook al meerdere onzinnige dingen geroepen. Een mening oke, maar jij zegt ook dingen die er niks mee te maken hebben. Hou je dan beter met iets anders bezigquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ze roepen iets dat niet in jouw straatje past blijkbaar.
Open dan ook geen topic met een onzinnige OP.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:18 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Jij hebt ook al meerdere onzinnige dingen geroepen. Een mening oke, maar jij zegt ook dingen die er niks mee te maken hebben. Hou je dan beter met iets anders bezig
Ik denk omdat het later heel moeilijk uit te leggen is aan jullie kindje waarom er geen contact is met het halfbroertje/zusje. Hij wil het misschien nu helemaal goed doen, dus er zijn voor zijn beide kinderen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet dat hij nooit eerder contact heeft gezocht met zijn kindje maar dat nu precies moet wanneer in 7 maanden zwanger ben
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Skynilla het volgende:
Snap niet dat je een kind wilde hebben met iemand die zijn eerste kind niet wilt zien?
Verder dan pagina 1 en pagina 9 ben ik niet gekomen hahahquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Krullenbollie het volgende:
[..]
Het zijn gewoon tokkies zo te lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |