quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"dan was m'n ex toch leuker, van haar mocht ik ieder geval bij de bevalling zijn".
Dan had ze niet moeten gaan zeiken hier over dat hij dat kind wil zien en boehoe geen aandacht voor haar heeft, maar over het feit dat hij er over gelogen heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iedereen wel vrij hard tegen TS
Toen ik de OP las, dacht ik ook: WTF ?!![]()
maar wat ik er nu van begrijp, vind ik haar gevoelens hierover wel logisch..
Sowieso dat liegen is gewoon kut. Zou ik ook erg gevonden hebben als mn ex dat had gedaan, zeker over zoiets belangrijks.
Lief. Waar beschermt hij je nog meer voor?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Om mij te beschermen voor zijn verleden zij hij. Terwijl ik altijd gevraagd heb om er eerlijk over te zijn en hij me alles kon vertellen. Heb zelfs meerdere malen gezegd dat ik het me niet kon voorstellen dat hij zijn kindje niet wil zien. Maar telkens weer de leugen dat hij het echt niet wilde zien
Van beide kan ik me voorstellen dat t vervelend is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan had ze niet moeten gaan zeiken hier over dat hij dat kind wil zien en boehoe geen aandacht voor haar heeft, maar over het feit dat hij er over gelogen heeft.
Nou, lijkt me sterk dat hij echt geen aandacht voor haar heeft. Ws geen onverdeelde aandacht, maar dat is wat anders he...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van beide kan ik me voorstellen dat t vervelend is.
En die ex zat toch al te stoken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"dan was m'n ex toch leuker, van haar mocht ik ieder geval bij de bevalling zijn".
Het is inderdaad iets belangrijks. Het gaat over een kind. En bijna over twee kinderen. Ik vind het belangrijk dat hierover alles duidelijk is en je samen goede afspraken kunt maken erover. Alleen moeder worden is niet niks, dat is al iets wat mannen niet kunnen begrijpen. Logisch denk ik dat ik ook de laatste tijd nodig heb om me voor te bereiden op de bevalling en het moeder worden. Vind het dan geen goede timing dat ik nu bij de laatste maanden van me zwangerschap ook moet gaan nadenken over zijn kindje. Want dat is iets wat ook nog heel wat met zich mee gaat brengen, aangezien zijn ex-vriendin nogal agressief is. Ik wil straks ook graag rust voor mijn kindje en geen agressieve ex-vriendin aan de deur hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iedereen wel vrij hard tegen TS
Toen ik de OP las, dacht ik ook: WTF ?!![]()
maar wat ik er nu van begrijp, vind ik haar gevoelens hierover wel logisch..
Sowieso dat liegen is gewoon kut. Zou ik ook erg gevonden hebben als mn ex dat had gedaan, zeker over zoiets belangrijks.
Ja, dat is anders, maar als je gewend bent om dat wél te krijgen, is het gewoon even omschakelen en dat kan best ff lastig zijn en wat tijd overheen gaan. Dat is helemaal niet gek ofzo en kun je iemand ook niet kwalijk nemen, veranderingen accepteren kost altijd tijd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, lijkt me sterk dat hij echt geen aandacht voor haar heeft. Ws geen onverdeelde aandacht, maar dat is wat anders he...
En wat is volgens jou dan wel een goede timing.?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Het is inderdaad iets belangrijks. Het gaat over een kind. En bijna over twee kinderen. Ik vind het belangrijk dat hierover alles duidelijk is en je samen goede afspraken kunt maken erover. Alleen moeder worden is niet niks, dat is al iets wat mannen niet kunnen begrijpen. Logisch denk ik dat ik ook de laatste tijd nodig heb om me voor te bereiden op de bevalling en het moeder worden. Vind het dan geen goede timing dat ik nu bij de laatste maanden van me zwangerschap ook moet gaan nadenken over zijn kindje. Want dat is iets wat ook nog heel wat met zich mee gaat brengen, aangezien zijn ex-vriendin nogal agressief is. Ik wil straks ook graag rust voor mijn kindje en geen agressieve ex-vriendin aan de deur hebben.
Ms moet jij dat kindje niet kwalijk nemen wie zijn moeder is...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Het is inderdaad iets belangrijks. Het gaat over een kind. En bijna over twee kinderen. Ik vind het belangrijk dat hierover alles duidelijk is en je samen goede afspraken kunt maken erover. Alleen moeder worden is niet niks, dat is al iets wat mannen niet kunnen begrijpen. Logisch denk ik dat ik ook de laatste tijd nodig heb om me voor te bereiden op de bevalling en het moeder worden. Vind het dan geen goede timing dat ik nu bij de laatste maanden van me zwangerschap ook moet gaan nadenken over zijn kindje. Want dat is iets wat ook nog heel wat met zich mee gaat brengen, aangezien zijn ex-vriendin nogal agressief is. Ik wil straks ook graag rust voor mijn kindje en geen agressieve ex-vriendin aan de deur hebben.
Volgens mij bedoelt ze gewoon: maar moeder wordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet jij dat kindje niet kwalijk nemen wie zijn moeder is...
En sorry hoor, maar je stelt je wel een beetje aan hoor.. 'Alleen moeder worden'... waar haal je het vandaan..
Voor de zwangerschapquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En wat is volgens jou dan wel een goede timing.?
3 maanden...quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor de zwangerschap
Kom op zeg, je kan je toch wel voorstellen dat dat in de laatste twee mnd van je zwangerschap ff wat veel is...
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo'n punt van maken als ik jou was. Hij heeft vast een goede reden, ik vermoed dat hij je wilde sparen.
Wat heb jij met zijn kindje te maken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Oh hehe, rare zin danquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze gewoon: maar moeder worden
Voordat ik zwanger werd. Dan hadden we ons volledig kunnen richten op zijn kindje en eventueel via de rechter afspraken kunnen maken. Voor zo'n kindje heeft het ook een impact als hij ineens zijn vader ziet. En mij erbij. Daar zal ook tijd in gaan zitten. En dat is niet erg, maar lijkt mij niet slim om dat te doen terwijl wij ook net een kindje krijgen of hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En wat is volgens jou dan wel een goede timing.?
Ja, maar wat als hij er al die tijd niets mee wilde… En doordat er nu een kindje op komst is wat hij misschien, als jij het toestaat, wel gaat zien opgroeien, dat hij toch het verlangen heeft ontwikkeld om zijn andere kind te leren kennen..quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Voordat ik zwanger werd. Dan hadden we ons volledig kunnen richten op zijn kindje en eventueel via de rechter afspraken kunnen maken. Voor zo'n kindje heeft het ook een impact als hij ineens zijn vader ziet. En mij erbij. Daar zal ook tijd in gaan zitten. En dat is niet erg, maar lijkt mij niet slim om dat te doen terwijl wij ook net een kindje krijgen of hebben
Dankjewel!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat "sparen" van de partner, het meest idiote verzinsel ooit! Heeft het gewerkt?? Nee, het heeft nog nooit gewerkt als de waarheid toch boven tafel kwam.
Vind het echt apart hoeveel mensen hier net doen alsof er niets aan de hand is. Je hebt een serieuze relatie met iemand, zo serieus dat je samen voor een kind kiest en komt er met 7 maanden zwanger achter dat je partner over zoiets gelogen heeft.
Ok ok, de hormonen van de ts maken er een enorm drama van, zeggen dat ze wat rustiger moet worden is wel handig, maar fock zeg, dat iemand daar toch wel even overstuur van is kan ik wel degelijk begrijpen.
Waarom moet jij er dan bij zijn, dat kan later toch ook. In eerste instantie heeft hij met dat kind te maken en de toekomst zal leren welke rol jij gaat spelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Voordat ik zwanger werd. Dan hadden we ons volledig kunnen richten op zijn kindje en eventueel via de rechter afspraken kunnen maken. Voor zo'n kindje heeft het ook een impact als hij ineens zijn vader ziet. En mij erbij. Daar zal ook tijd in gaan zitten. En dat is niet erg, maar lijkt mij niet slim om dat te doen terwijl wij ook net een kindje krijgen of hebben
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Syntos het volgende:
Volgens mij wil TS alleen maar horen dat ze gelijk heeft.
Nee hoor dat is niet waar. Zou het wel fijn vinden als mensen wat begrip hebben, maar een eigen mening wil ik graaag horen. Maar de meeste hier die roepen zomaar wat. Ik denk ook puur uit verveling?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Syntos het volgende:
Volgens mij wil TS alleen maar horen dat ze gelijk heeft.
Ik begrijp je overdadige smileygebruik niet. Ze zegt toch zelf in een latere post dat hij haar wilde beschermen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef erodome het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat "sparen" van de partner, het meest idiote verzinsel ooit! Heeft het gewerkt?? Nee, het heeft nog nooit gewerkt als de waarheid toch boven tafel kwam.
Vind het echt apart hoeveel mensen hier net doen alsof er niets aan de hand is. Je hebt een serieuze relatie met iemand, zo serieus dat je samen voor een kind kiest en komt er met 7 maanden zwanger achter dat je partner over zoiets gelogen heeft.
Ok ok, de hormonen van de ts maken er een enorm drama van, zeggen dat ze wat rustiger moet worden is wel handig, maar fock zeg, dat iemand daar toch wel even overstuur van is kan ik wel degelijk begrijpen.
Huh? Als ze nu samenwonen en een kind gaan krijgen en hij krijgt een omgangsregeling, is het toch niet logisch als zij daar niet bij is?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom moet jij er dan bij zijn, dat kan later toch ook. In eerste instantie heeft hij met dat kind te maken en de toekomst zal leren welke rol jij gaat spelen.
Ja, natuurlijk kan dat, maar dat is dus voor TS even wennen, logisch ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar wat als hij er al die tijd niets mee wilde… En doordat er nu een kindje op komst is wat hij misschien, als jij het toestaat, wel gaat zien opgroeien, dat hij toch het verlangen heeft ontwikkeld om zijn andere kind te leren kennen..
Het zou zomaar kunnen dat hij van gedachte is veranderd.
Ik zie anders heel zinnige dingen, dat die niet in jouw straatje passen maakt het niet dat anderen zich vervelen en maar wat roepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet waar. Zou het wel fijn vinden als mensen wat begrip hebben, maar een eigen mening wil ik graaag horen. Maar de meeste hier die roepen zomaar wat. Ik denk ook puur uit verveling?
Die omgangregeling kan ook zo worden dat vaders eerst het kind gewoon bij moeders thuis mag zien, wij weten immers niet hoe oud dat kind is. TS kan zich nu beter eerst richten op de bevalling en haar eigen kind, en dan over een x aantal maanden kennismaken met dat andere kind. Die hormonen doen nu al gekke dingen gezien de OP dus laat die eerst maar eens uitrazen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Huh? Als ze nu samenwonen en een kind gaan krijgen en hij krijgt een omgangsregeling, is het toch niet logisch als zij daar niet bij is?
Ja wennen aan de nieuwe situatie lijkt me logisch. Maar de gedachte dan mag hij niet bij mn bevalling zijn gaat uiteraard echt helemaal nergens over en dat is gewoon een en al hormonen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk kan dat, maar dat is dus voor TS even wennen, logisch ook.
er worden ook dingen gezegd alsof ik geen respect heb voor dat andere kindje terwijl dat helemaal niet het geval is. En dat hij weer een volgende bezwangerd. Dat vind ik loze opmerkingenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zie anders heel zinnige dingen, dat die niet in jouw straatje passen maakt het niet dat anderen zich vervelen en maar wat roepen.
Dat is wel waar. Het druipt er vanaf joh. Reageer dan ook eens op de minder positieve reacties.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet waar. Zou het wel fijn vinden als mensen wat begrip hebben, maar een eigen mening wil ik graaag horen. Maar de meeste hier die roepen zomaar wat. Ik denk ook puur uit verveling?
dat heb ik al eerder gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Het druipt er vanaf joh. Reageer dan ook eens op de minder positieve reacties.
Richt je dan eens op de andere zinnige opmerkingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
er worden ook dingen gezegd alsof ik geen respect heb voor dat andere kindje terwijl dat helemaal niet het geval is. En dat hij weer een volgende bezwangerd. Dat vind ik loze opmerkingen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
dat heb ik al eerder gedaan
Ik zou even je aantal berichten per pagina aanpassen.. Ik zit op pagina 2 nu. Werkt een stuk fijner.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Richt je dan eens op de andere zinnige opmerkingen.Wat jij noemt waren er een paar (en die heb je altijd) en we zijn inmiddels al 8 pagina's onderweg in dit topic.
Nee, ze roepen iets dat niet in jouw straatje past blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
dat klopt, slaat nergens opquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja wennen aan de nieuwe situatie lijkt me logisch. Maar de gedachte dan mag hij niet bij mn bevalling zijn gaat uiteraard echt helemaal nergens over en dat is gewoon een en al hormonen.
Jij hebt ook al meerdere onzinnige dingen geroepen. Een mening oke, maar jij zegt ook dingen die er niks mee te maken hebben. Hou je dan beter met iets anders bezigquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ze roepen iets dat niet in jouw straatje past blijkbaar.
Open dan ook geen topic met een onzinnige OP.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:18 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Jij hebt ook al meerdere onzinnige dingen geroepen. Een mening oke, maar jij zegt ook dingen die er niks mee te maken hebben. Hou je dan beter met iets anders bezig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |