abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134368135
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

"dan was m'n ex toch leuker, van haar mocht ik ieder geval bij de bevalling zijn".
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 17 december 2013 @ 15:48:44 #152
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_134368191
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iedereen wel vrij hard tegen TS :')

Toen ik de OP las, dacht ik ook: WTF ?! 8)7
maar wat ik er nu van begrijp, vind ik haar gevoelens hierover wel logisch..
Sowieso dat liegen is gewoon kut. Zou ik ook erg gevonden hebben als mn ex dat had gedaan, zeker over zoiets belangrijks.
Dan had ze niet moeten gaan zeiken hier over dat hij dat kind wil zien en boehoe geen aandacht voor haar heeft, maar over het feit dat hij er over gelogen heeft.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  Vis een optie? dinsdag 17 december 2013 @ 15:49:02 #153
70532 loveli
N
pi_134368209
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Sunshine-Aggie het volgende:

[..]

Om mij te beschermen voor zijn verleden zij hij. Terwijl ik altijd gevraagd heb om er eerlijk over te zijn en hij me alles kon vertellen. Heb zelfs meerdere malen gezegd dat ik het me niet kon voorstellen dat hij zijn kindje niet wil zien. Maar telkens weer de leugen dat hij het echt niet wilde zien
Lief. Waar beschermt hij je nog meer voor?
crap in = crap out
pi_134368236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dan had ze niet moeten gaan zeiken hier over dat hij dat kind wil zien en boehoe geen aandacht voor haar heeft, maar over het feit dat hij er over gelogen heeft.
Van beide kan ik me voorstellen dat t vervelend is.
compact en kleverig.
  dinsdag 17 december 2013 @ 15:50:10 #155
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_134368259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Van beide kan ik me voorstellen dat t vervelend is.
Nou, lijkt me sterk dat hij echt geen aandacht voor haar heeft. Ws geen onverdeelde aandacht, maar dat is wat anders he...
pi_134368281
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

"dan was m'n ex toch leuker, van haar mocht ik ieder geval bij de bevalling zijn".
En die ex zat toch al te stoken. >:) Zet je er overheen TS (ondanks je zwangerschapshormonen) en accepteer dat dat andere kind er is en de rest van jullie relatie samen een rol zal spelen in jullie leven. Kind kan er niets aan doen en wees blij dat je vriend nu ook een rol wil spelen in het leven van dat kind en dat dat kind zijn vader zal leren kennen, al is het wat later dan de bedoeling is. Hij kan echt wel van beide kinderen houden hoor. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 17 december 2013 @ 15:52:08 #157
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134368347
we dan
pi_134368352
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind iedereen wel vrij hard tegen TS :')

Toen ik de OP las, dacht ik ook: WTF ?! 8)7
maar wat ik er nu van begrijp, vind ik haar gevoelens hierover wel logisch..
Sowieso dat liegen is gewoon kut. Zou ik ook erg gevonden hebben als mn ex dat had gedaan, zeker over zoiets belangrijks.
Het is inderdaad iets belangrijks. Het gaat over een kind. En bijna over twee kinderen. Ik vind het belangrijk dat hierover alles duidelijk is en je samen goede afspraken kunt maken erover. Alleen moeder worden is niet niks, dat is al iets wat mannen niet kunnen begrijpen. Logisch denk ik dat ik ook de laatste tijd nodig heb om me voor te bereiden op de bevalling en het moeder worden. Vind het dan geen goede timing dat ik nu bij de laatste maanden van me zwangerschap ook moet gaan nadenken over zijn kindje. Want dat is iets wat ook nog heel wat met zich mee gaat brengen, aangezien zijn ex-vriendin nogal agressief is. Ik wil straks ook graag rust voor mijn kindje en geen agressieve ex-vriendin aan de deur hebben.
pi_134368386
Ik kan me voorstellen dat de toekomstige vader hier over heeft gelogen. Zie hoe TS hier loopt te reageren :').

TS moet niet zo zeiken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_134368400
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou, lijkt me sterk dat hij echt geen aandacht voor haar heeft. Ws geen onverdeelde aandacht, maar dat is wat anders he...
Ja, dat is anders, maar als je gewend bent om dat wél te krijgen, is het gewoon even omschakelen en dat kan best ff lastig zijn en wat tijd overheen gaan. Dat is helemaal niet gek ofzo en kun je iemand ook niet kwalijk nemen, veranderingen accepteren kost altijd tijd.
compact en kleverig.
pi_134368429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:52 schreef Sunshine-Aggie het volgende:

[..]

Het is inderdaad iets belangrijks. Het gaat over een kind. En bijna over twee kinderen. Ik vind het belangrijk dat hierover alles duidelijk is en je samen goede afspraken kunt maken erover. Alleen moeder worden is niet niks, dat is al iets wat mannen niet kunnen begrijpen. Logisch denk ik dat ik ook de laatste tijd nodig heb om me voor te bereiden op de bevalling en het moeder worden. Vind het dan geen goede timing dat ik nu bij de laatste maanden van me zwangerschap ook moet gaan nadenken over zijn kindje. Want dat is iets wat ook nog heel wat met zich mee gaat brengen, aangezien zijn ex-vriendin nogal agressief is. Ik wil straks ook graag rust voor mijn kindje en geen agressieve ex-vriendin aan de deur hebben.
En wat is volgens jou dan wel een goede timing.?
  dinsdag 17 december 2013 @ 15:55:08 #162
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_134368476
quote:

[..]

Ms moet jij dat kindje niet kwalijk nemen wie zijn moeder is...
En sorry hoor, maar je stelt je wel een beetje aan hoor.. 'Alleen moeder worden'... waar haal je het vandaan..
pi_134368518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ms moet jij dat kindje niet kwalijk nemen wie zijn moeder is...
En sorry hoor, maar je stelt je wel een beetje aan hoor.. 'Alleen moeder worden'... waar haal je het vandaan..
Volgens mij bedoelt ze gewoon: maar moeder worden ;)
compact en kleverig.
pi_134368550
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor de zwangerschap :+

Kom op zeg, je kan je toch wel voorstellen dat dat in de laatste twee mnd van je zwangerschap ff wat veel is...
compact en kleverig.
pi_134368575
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Voor de zwangerschap :+

Kom op zeg, je kan je toch wel voorstellen dat dat in de laatste twee mnd van je zwangerschap ff wat veel is...
3 maanden...
pi_134368576
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zou er niet zo'n punt van maken als ik jou was. Hij heeft vast een goede reden, ik vermoed dat hij je wilde sparen.
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Dat "sparen" van de partner, het meest idiote verzinsel ooit! Heeft het gewerkt?? Nee, het heeft nog nooit gewerkt als de waarheid toch boven tafel kwam.

Vind het echt apart hoeveel mensen hier net doen alsof er niets aan de hand is. Je hebt een serieuze relatie met iemand, zo serieus dat je samen voor een kind kiest en komt er met 7 maanden zwanger achter dat je partner over zoiets gelogen heeft.

Ok ok, de hormonen van de ts maken er een enorm drama van, zeggen dat ze wat rustiger moet worden is wel handig, maar fock zeg, dat iemand daar toch wel even overstuur van is kan ik wel degelijk begrijpen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_134368580
quote:

[..]

Wat heb jij met zijn kindje te maken?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 17 december 2013 @ 15:57:28 #168
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_134368582
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze gewoon: maar moeder worden ;)
Oh hehe, rare zin dan
pi_134368591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voordat ik zwanger werd. Dan hadden we ons volledig kunnen richten op zijn kindje en eventueel via de rechter afspraken kunnen maken. Voor zo'n kindje heeft het ook een impact als hij ineens zijn vader ziet. En mij erbij. Daar zal ook tijd in gaan zitten. En dat is niet erg, maar lijkt mij niet slim om dat te doen terwijl wij ook net een kindje krijgen of hebben
pi_134368656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef Sunshine-Aggie het volgende:

[..]

Voordat ik zwanger werd. Dan hadden we ons volledig kunnen richten op zijn kindje en eventueel via de rechter afspraken kunnen maken. Voor zo'n kindje heeft het ook een impact als hij ineens zijn vader ziet. En mij erbij. Daar zal ook tijd in gaan zitten. En dat is niet erg, maar lijkt mij niet slim om dat te doen terwijl wij ook net een kindje krijgen of hebben
Ja, maar wat als hij er al die tijd niets mee wilde… En doordat er nu een kindje op komst is wat hij misschien, als jij het toestaat, wel gaat zien opgroeien, dat hij toch het verlangen heeft ontwikkeld om zijn andere kind te leren kennen..

Het zou zomaar kunnen dat hij van gedachte is veranderd.
  dinsdag 17 december 2013 @ 15:59:07 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134368660
quote:
aar lijkt mij niet slim
Handig is het niet nee, maarja nu is het in ieder geval zover.
pi_134368687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef erodome het volgende:

[..]

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Dat "sparen" van de partner, het meest idiote verzinsel ooit! Heeft het gewerkt?? Nee, het heeft nog nooit gewerkt als de waarheid toch boven tafel kwam.

Vind het echt apart hoeveel mensen hier net doen alsof er niets aan de hand is. Je hebt een serieuze relatie met iemand, zo serieus dat je samen voor een kind kiest en komt er met 7 maanden zwanger achter dat je partner over zoiets gelogen heeft.

Ok ok, de hormonen van de ts maken er een enorm drama van, zeggen dat ze wat rustiger moet worden is wel handig, maar fock zeg, dat iemand daar toch wel even overstuur van is kan ik wel degelijk begrijpen.
Dankjewel!
pi_134368709
Volgens mij wil TS alleen maar horen dat ze gelijk heeft.
pi_134368733
quote:

[..]

Waarom moet jij er dan bij zijn, dat kan later toch ook. In eerste instantie heeft hij met dat kind te maken en de toekomst zal leren welke rol jij gaat spelen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_134368775
Maar wil je vriend nu per direct zijn andere kind zien? Ik ben de draad kwijt.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')