abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134370872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Sunshine-Aggie het volgende:

[..]

Maar dan snap ik niet dat hij nooit eerder contact heeft gezocht met zijn kindje maar dat nu precies moet wanneer in 7 maanden zwanger ben
Ik denk omdat het later heel moeilijk uit te leggen is aan jullie kindje waarom er geen contact is met het halfbroertje/zusje. Hij wil het misschien nu helemaal goed doen, dus er zijn voor zijn beide kinderen.

Je bent wel zwanger van een leugenaar, dat zou ik wel vervelend vinden...
Worry is a misuse of imagination
pi_134372668
Wat is dit ? :')
  dinsdag 17 december 2013 @ 18:10:26 #203
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134373264
Plot-twist: De ex van TS.... was TS!

Here's how it went down: TS was zwanger, had vriend, 1 maand na de geboorte van haar baby was het haar vriend eindelijk gelukt een tijdmachine te maken, en die werkte! Hij heeft zichzelf terug naar het verleden gegooid, vriendin opnieuw bezwangerd, uiteraard zonder dat ze weet dat hij uit de toekomst komt!

Dit verklaart het liegen, dit verklaart het in de steek laten van zijn 'ex' en baby. Het verklaart alleen niet waarom hij TS 2 x zou willen bezwangeren, maar goed... misschien is ze los van het forum wel lief...
pi_134383473
Snap niet dat je een kind wilde hebben met iemand die zijn eerste kind niet wilt zien?
thats it
pi_134384766
Als ik jou was had ik me eerder zorgen gemaakt over het feit dat hij helemaal niks met dat andere kind doet.
pi_134384882
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Skynilla het volgende:
Snap niet dat je een kind wilde hebben met iemand die zijn eerste kind niet wilt zien?
Dit.

WTF?!
pi_134385118
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:12 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dit.

WTF?!
Het zijn gewoon tokkies zo te lezen.
pi_134385229
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Krullenbollie het volgende:

[..]

Het zijn gewoon tokkies zo te lezen.
Verder dan pagina 1 en pagina 9 ben ik niet gekomen hahah ;)
pi_134385312
Groei een paar ballen, TS.
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:34:27 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134386153
Dus als ik het goed begrijp:
- Heeft de verkering van TS altijd gezegd dat hij zijn eerste kind nooit gezien heeft, terwijl hij in werkelijkheid niet alleen bij de bevalling aanwezig was, maar ook nog een maand voor het kind gezorgd heeft?
- Heeft hij dat pas verteld toen TS 7 maanden zwanger was, en begon toen ook ineens te plannen hoe hij weer contact met zijn eerste kind kon krijgen.
- Vertelt de ex van de verkering van TS allerlei nare dingen over (de zwangerschap van) TS?

Is die ex dezelfde als de moeder van het eerste kind van de verkering van TS, en zo ja, hoe komt die ex ineens in beeld als de verkering van TS geen idee heeft hoe hij contact met zijn kind (met die ex) moet krijgen?

Wanneer is het eerste kind eigenlijk geboren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:48:08 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134386902
quote:
Ik heb het idee dat dat ook een van de struikelblokken van TS is, eerst krijgt ze te horen dat hij niet bij de bevalling was en het kind nooit gezien heeft, dat suggereert min of meer dat de moeder van dat kind hem buiten beeld heeft proberen te houden, en ineens was hij wel bij de bevalling, heeft een maand voor het kind gezorgd (Hoe dan? Samen met moeder neem ik aan?), en er is een boze ex....

Klinkt meer als iemand die voor z'n verantwoordelijkheden is weggelopen, en wellicht zelfs nog beloftes heeft gedaan aan z'n ex (waarom zou ze anders zo boos zijn over de zwangerschap van TS?), en dat het TS allemaal niet lekker zit kan ik prima begrijpen, ze heeft in de OP alleen heen beetje de focus op de verkeerde zaken gelegd.

Dat hij bij een bevalling aanwezig was is vast het punt niet, dat hij er wel bij aanwezig was, er over gelogen heeft, nu ineens heel hard nadenkt over hoe contact met het kind te krijgen terwijl de moeder van het kind kennelijk regelmatig krijsend voor de deur staat is simpelweg een optelsom waarvan de uitkomst niet in de buurt van de verwachting komt.
TS dacht 1 + 1 = 3, en nou blijkt het 5 te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:51:02 #212
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134387075
Dat hij er over gelogen heeft vind ik enorm vreemd, daar kan ik echt even niet bij en verders, jeetje wat een gezeik en een probleem gedoe om niks, sorry hoor maar ik zou alleen maar blij voor hem zijn dat hij wel bij de bevalling van zijn eerste kindje is geweest, jammer alleen dat hij zijn kindje niet meer ziet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 december 2013 @ 22:59:54 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134387545
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Sunshine-Aggie het volgende:

[..]

Hij is blijkbaar nu meer bezig met het nadenken over hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl wij ook een kindje verwachten. Dat is dan ook de reden dat ik onzeker ben voor de bevalling. Want hij is blijkbaar meer bezig met zijn verleden dan met de toekomst
Zijn kindje hoort gewoon bij zijn leven, net als jullie kindje dat doet, dat zijn ex en hij uit elkaar zijn staat daar los van.
Als partner zou je het juist moeten stimuleren dat hij zijn andere kindje en het halfbroertje/zusje van jullie kindje ook ziet en er een goede band mee heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134679820
Ik heb niet alles gelezen maar als je die vriend uitsluit van je bevalling dan kun je erop rekenen dat je een barst in je relatie creëert die niet makkelijk weer zal helen.

Met andere woorden: het zal zeker uiteindelijk stuklopen.

Dus dan kun je nu kiezen wat je wil
pi_134680129
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:32 schreef _Lily_ het volgende:
Met andere woorden: het zal zeker uiteindelijk stuklopen.
Hoe is het daar in de toekomst. Nog een beetje sneeuw binnenkort?
pi_134680453
Zal de relatie de kerst overleven? Place your bets. :+
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_134680683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Stel je niet zo aan...
"Pools are perfect for holding water"
pi_134680750
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Sunshine-Aggie het volgende:

[..]

Nee hoor dat is niet waar. Zou het wel fijn vinden als mensen wat begrip hebben, maar een eigen mening wil ik graaag horen. Maar de meeste hier die roepen zomaar wat. Ik denk ook puur uit verveling?
Nee hoor, wat ik roep meen ik volledig: Je stelt je aan

Dat liegen is wel fout. Heeft alleen geen fuck met deze zwangerschap te maken.
pi_134681239
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Krullenbollie het volgende:
Als ik jou was had ik me eerder zorgen gemaakt over het feit dat hij helemaal niks met dat andere kind doet.
Dit inderdaad. Klinkt niet echt als een betrouwbare vent :{
pi_134711635
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:25 schreef Snoepie85 het volgende:
leuk hè, hormonen :')
Voor jullie samen is het de eerste keer.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_134792011
Dus als ik het goed begrijp is het feit dat je vriend een beetje beroerde vader voor zijn kind het probleem?

Met een van de pot gerukt zo beroerde vader was je eigenlijk veel geruster over jouw zwangerschap.

Waarom heeft FOK geen Bureau Jeugdzorg-knop voor dit soort gevallen?
pi_134816821
Wat denkt hij wel niet, beetje bevallingen meemaken bij de fleet. Ik had het wel geweten hoor, wijs hem de deur!
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_134817512
Wat een gezeik om niks. Alleen een vrouw kan zulke topics openen he _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_134822195
TS had niet zo'n pauper moeten uitzoeken om kinderen mee te krijgen.
Maar goed soort zoekt soort natuurlijk.
pi_134822869
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Cracka-ass het volgende:
TS had niet zo'n pauper moeten uitzoeken om kinderen mee te krijgen.
Maar goed soort zoekt soort natuurlijk.
Die gedachtegang heb ik in eerste instantie ook vaak bij dit soort topics ..

"Tsja, eigen schuld .. had je maar voor iets meer kwaliteit moeten gaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')