Ik denk omdat het later heel moeilijk uit te leggen is aan jullie kindje waarom er geen contact is met het halfbroertje/zusje. Hij wil het misschien nu helemaal goed doen, dus er zijn voor zijn beide kinderen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:23 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik niet dat hij nooit eerder contact heeft gezocht met zijn kindje maar dat nu precies moet wanneer in 7 maanden zwanger ben
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Skynilla het volgende:
Snap niet dat je een kind wilde hebben met iemand die zijn eerste kind niet wilt zien?
Verder dan pagina 1 en pagina 9 ben ik niet gekomen hahahquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:16 schreef Krullenbollie het volgende:
[..]
Het zijn gewoon tokkies zo te lezen.
Ik heb het idee dat dat ook een van de struikelblokken van TS is, eerst krijgt ze te horen dat hij niet bij de bevalling was en het kind nooit gezien heeft, dat suggereert min of meer dat de moeder van dat kind hem buiten beeld heeft proberen te houden, en ineens was hij wel bij de bevalling, heeft een maand voor het kind gezorgd (Hoe dan? Samen met moeder neem ik aan?), en er is een boze ex....quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Skynilla het volgende:
Snap niet dat je een kind wilde hebben met iemand die zijn eerste kind niet wilt zien?
Zijn kindje hoort gewoon bij zijn leven, net als jullie kindje dat doet, dat zijn ex en hij uit elkaar zijn staat daar los van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:21 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar nu meer bezig met het nadenken over hoe hij zijn andere kindje kan zien, terwijl wij ook een kindje verwachten. Dat is dan ook de reden dat ik onzeker ben voor de bevalling. Want hij is blijkbaar meer bezig met zijn verleden dan met de toekomst
Hoe is het daar in de toekomst. Nog een beetje sneeuw binnenkort?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:32 schreef _Lily_ het volgende:
Met andere woorden: het zal zeker uiteindelijk stuklopen.
Nee hoor, wat ik roep meen ik volledig: Je stelt je aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Sunshine-Aggie het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet waar. Zou het wel fijn vinden als mensen wat begrip hebben, maar een eigen mening wil ik graaag horen. Maar de meeste hier die roepen zomaar wat. Ik denk ook puur uit verveling?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef Skynilla het volgende:
Dit inderdaad. Klinkt niet echt als een betrouwbare ventquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:11 schreef Krullenbollie het volgende:
Als ik jou was had ik me eerder zorgen gemaakt over het feit dat hij helemaal niks met dat andere kind doet.
Die gedachtegang heb ik in eerste instantie ook vaak bij dit soort topics ..quote:Op zondag 29 december 2013 12:50 schreef Cracka-ass het volgende:
TS had niet zo'n pauper moeten uitzoeken om kinderen mee te krijgen.
Maar goed soort zoekt soort natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |