Kan me dat ook niet voorstellen, hoor. Wil met dat ook niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:20 schreef mootie het volgende:
Het is wel erg jaren 50 als de kranten morgen koppen:
Burgemeester treedt af om kus.
Ik had deze er even uit moeten knippen ja, voor meer duidelijkheidquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom quote je mij daarbij?![]()
Want ik weet idd bijna wel zeker dat hij er ingeluisd is, maar dat heeft niets met die post te maken, toch?
Het is duidelijk te zien dat Onno door Ruud gekust wordt. En niet andersom.quote:Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar
Ja sorry, ik las mijn post nog eens door en had hem al in de gaten wat je bedoeldequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik had deze er even uit moeten knippen ja, voor meer duidelijkheid
[..]
Het is duidelijk te zien dat Onno door Ruud gekust wordt.
En het begon al vrij laag.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
oh dus t valt niet mij alleen op? door t fanatisme en t aantal onbenullige posts zou je bijna denken dat zouzou dr inburgeringscursus heeft afgerond en naar een andere gate is overgestapt...
Kenjenagaan.quote:
Dit verbaast mij al vanaf het begin van deze "gate"quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Trouwens heel bijzonder, die Albert-haat hier.
Als hij iets over Yo of Sylvie te melden heeft wordt hij op handen gedragen en zit men voor de buis om vervolgens hier te quoten over wat hij allemaal zei. Albert zorgt voor het bestaansrecht van zo'n beetje de helft van alle gates hier als het niet meer is.
Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar en de intense haat borrelt op vanuit de tenen en ineens moet Albert aan de galg en zijn man er bij WANT HIJ IS NOU EENMAAL MET DIE GALBAK GETROUWD EINZ!(?&($!!
Ja, het is logisch dat er aandacht aan besteed wordt. Dat is het risico van het vak.
Maar sommigen hier slaan wel héél erg door in de haat hoor
Mij ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verbaast mij al vanaf het egin van deze "gate"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |