Eerste gedachte, helemaal omdat er niet eens een zelf geschoten foto bij zit.quote:
Oh... tja wie weet heeft ze ook wel een FOK!account.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef Erno-BE het volgende:
kan het doorkrijgen en dan mag je niet meer naast haar
Heb je met haar gepraat. Wat zijn haar hobbies, wat voor werk doet ze, ga ze veel uit?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Oh... tja wie weet heeft ze ook wel een FOK!account.
Hmm. Nou wens me succes. Over twintig minuten begint het
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:29 schreef spierbal het volgende:
Ik herken me hierin, in het meisje dan. Ik word ook altijd doodgezwogen.
Vragenlijstjes opdreunenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:44 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb je met haar gepraat. Wat zijn haar hobbies, wat voor werk doet ze, ga ze veel uit?
Misschien is er geen wifi op zijn schoolquote:
Daar waren we nog niet achterquote:Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Gregor1994 het volgende:
En TS, ben heel benieuwd
TS is overigens zwaar autist, even ter verduidelijking.
quote:
TR gemachtquote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
TS, geen foto's maken en publiceren, ze kan het doorkrijgen en dan mag je niet meer naast haar zitten.
Internetheld, waar blijven die beloofde pics ?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:47 schreef DeHuig het volgende:
[..]
Oh... tja wie weet heeft ze ook wel een FOK!account.
Hmm. Nou wens me succes. Over twintig minuten begint het
Niet zo hč 15 jarige casanovaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef vigen98 het volgende:
Accepteer het maar TS, je krijgt nooit een meisje. Des te sneller je dit door krijgt des te sneller je pijn over gaat
Mensen die denken dat ze nooit een vriendin krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef vigen98 het volgende:
Accepteer het maar TS, je krijgt nooit een meisje. Des te sneller je dit door krijgt des te sneller je pijn over gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |