Allebei fap-waardigquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De foto die ik quotte was Emilia Clarke. Niet Emily Watson
Oh, dan lette ik weer eens meer op de foto dan op het bijhorende berichtquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De foto die ik quotte was Emilia Clarke. Niet Emily Watson
Hormonaal figuurquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan lette ik weer eens meer op de foto dan op het bijhorende bericht
What else is newquote:
Nou ja, ik wil ook wel dat het er een beetje fatsoenlijk uitziet, maar op dit moment zijn de PS4 en de Xbone best ok qua graphics.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ALS ik ooit weer een console aanschaf, is het een NES8 en/of een Steam-console. Verder niet. Nostalgie bij de één en kwaliteit op de bank voor de andere. Ik wil best het relaxte van gamen op de bank. Maar ik wil wel PC kwaliteit.
Dat is een beetje mijn probleem. Op dit moment ziet het er cool uit, en het zal nog wel iets beter worden. Maar daarna heb je 3+ jaar dat de PC er gewoon VEEL beter uit ziet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil ook wel dat het er een beetje fatsoenlijk uitziet, maar op dit moment zijn de PS4 en de Xbone best ok qua graphics.
Ik heb ook nog maar een 560Ti in mijn PC zitten dus kan nu ook niet alles meer op MAX spelen.
Ja! Don't jinx it! Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten isquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat? Dat je een American Music Award gaat winnen?
Ach joh! Je winst is al binnen! Dat je op die lijst staat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Don't jinx it! Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is
Jawel maar ik wil toch ook de Uncharteds, Killzones, Beyond 2 souls en Xbox exclusives spelen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een beetje mijn probleem. Op dit moment ziet het er cool uit, en het zal nog wel iets beter worden. Maar daarna heb je 3+ jaar dat de PC er gewoon VEEL beter uit ziet.
Bear bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja! Don't jinx it! Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is
Kan ik zonderquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil toch ook de Uncharteds, Killzones, Beyond 2 souls en Xbox exclusives spelen.
Kan altijd, maar wil ik nietquote:
Jepquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ach joh! Je winst is al binnen! Dat je op die lijst staat.
Ik ken het oprecht niet... ik ben zo slecht geintegreerdquote:
Angel kan je wel spoedcursus gevenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het oprecht niet... ik ben zo slecht geintegreerd.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Angel kan je wel spoedcursus geven
PS4 komt nadat ik zeker weet dat ik hem donderdag niet krijgquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:10 schreef Seikcid het volgende:
De PS4 komt er ook wel, volgend jaar ergens. Net als de X1.
Ik stel het vaak uit totdat er wat meer boeiende games uitkomen. En heb nog een enorme backlog.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PS4 komt nadat ik zeker weet dat ik hem donderdag niet krijg.
Zolang je maar een brony blijftquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken het oprecht niet... ik ben zo slecht geintegreerd.
Brony ben je niet even, brony ben je voor het levenquote:
.. vanaf het moment dat je er eentje bent.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Brony ben je niet even, brony ben je voor het leven.
Tsk, brony-ism is toch geen ziekte?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
.. vanaf het moment dat je er eentje bent.
Tis denk ik niet dat je ermee geboren wordt
Herken die 2de zo nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das mijn lijstje.
Bij jou weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, brony-ism is toch geen ziekte?.
SSD maar dan op de PCI-E bus, geen Sata beperkingen meer.quote:
Ik heb geen andere sloten beschikbaar in mijn laptopquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
SSD maar dan op de PCI-E bus, geen Sata beperkingen meer.
Die SSD die jij post, die heb ik ook, max read iets van 540MB/s, deze doet 1500MB/s.
Logischquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen andere sloten beschikbaar in mijn laptop
Logischquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch. Ik wel in mijn desktop, dus dan gaat de Samsung 840 Pro er weer uit en deze erin
.
trekstok?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef Seikcid het volgende:
Op de pc game ik alleen met m'n trekstok.
Ik game op de PC met de Xboxcontrollerquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Logisch
In ander nieuws, ik heb de Razer Deathstalker ontdekt. Keyboard met touchpad en 10 instelbare knoppen en backlite. Maar 250 euro. Mijn vriendin kon nog maar net niet zeuren over de zinloosheid van een muis van 150 euro
Wil je samen met vriendin komen spelen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een Wii UWacht denk ik tot iedereen er over een jaar vanaf wil.
I know. Je weet ook dat ik zweer bij TB/Muisquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik game op de PC met de Xboxcontroller.
Yep, ook jaren gedaan hoor, heb nog een G15 gaming keyboard en een gamemuis ergens, maar ik ben over naar de dark sidequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know. Je weet ook dat ik zweer bij TB/Muis
hebben jullie Mario games?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wil je samen met vriendin komen spelen?
Ook niet als ik t in je oor fluister? Of zing?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zo.
Smeerlap, ik hou niet van dat soort taal in het topic
Super Mario 3D World, met multiplayer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hebben jullie Mario games?Daar doe ik het voor
Nee bah, vies.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet als ik t in je oor fluister? Of zing?
quote:
Ik word altijd zo gaar van dat 3Dquote:
Invasion of the body snatchers, nu weet ik t zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan kusjekroel hetero seks, en praat daar verder niet over...
Geilquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Invasion of the body snatchers, nu weet ik t zeker.
quote:
Trio'squote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]Maar ben best braaf hoor. Kan me niet eens herinneren wie de laatste was die ik naast mijn vriendin aan duwde.
Je mag de 200 euro ook gewoon aan mij geven. heb je net zo min iets aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een Wii UWacht denk ik tot iedereen er over een jaar vanaf wil.
Die heb ik nooit gedaan samen met mijn vriendin. Oh nee, wacht, één keer. Maar dat was met een kerel erbij.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gedaan samen met mijn vriendin. Oh nee, wacht, één keer. Maar dat was met een kerel erbij.
Omdat mannen ook lekker kunnen zijn.quote:
Sappige roddels?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat mannen ook lekker kunnen zijn.
Dat deze later is opgepakt en beschuldigd van moord is een wat mindere kant er aan..
200?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag de 200 euro ook gewoon aan mij geven. heb je net zo min iets aan
Zoiets kost het ding toch tegenwoordig?quote:
Voor je vriendin?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Omdat mannen ook lekker kunnen zijn.
2e hands, wellicht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets kost het ding toch tegenwoordig?
Neuh:quote:
O nee, dan valt het mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, het is terug gebracht naar minder dan doodslag. En nog niet veroordeeld.
Verkoopt ie zo slecht dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh:
http://www.dixons.nl/games-software/nintendo-wii-u/console.html
Door die prijs wel uitverkocht. Is Dixons ook van de voorraad af
Er waren nog te weinig goede games.quote:
Ew!!! Niks mis mee veredr hoor.quote:
Marioquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Er waren nog te weinig goede games.
Nu wel ja.quote:
Je kunt beter overrated zijn dan een oude zeiklul.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Mario, most overrated game character ever.
ja, en wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je kunt beter overrated zijn dan een oude zeiklul.
Dat je het verliest van Mario?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en wat heeft dat hiermee te maken?
Pssst, Mario is niet echt hoorquote:
Aha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssst, Mario is niet echt hoor.
Ja maar zo leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Mario, most overrated game character ever.
WAT?!?!?!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pssst, Mario is niet echt hoor.
De meesten volwassen zijn de fase van: 'Huuuh begrijp ik niet of is niet leuk dus is het keistom!!1' al voorbij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik troll een beetje, maar ik heb het nooit wat aangevonden, in de tijd van de eerste Super Mario deed ik Metal Gear, ik snapte toen al de lol van het een beetje naar rechts lopen en over schildpadjes springen niet.
En nu met Mario Galaxy en Mario op de 3DS snap ik het nog niet. net als Pokemon, seriously?.
Wederom maak je geen enkel sense. begrijp is hier niet dat ik het spel niet snap, maar de aantrekkingskracht ervan niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De meesten volwassen zijn de fase van: 'Huuuh begrijp ik niet of is niet leuk dus is het keistom!!1' al voorbij.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:02 schreef LesMiserables het volgende:
CL laat je me ff weten als je ontvangen hebt ? zal morgen wel zijn verwacht ik.
Er valt weinig te snappen bij Marioquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom maak je geen enkel sense. begrijp is hier niet dat ik het spel niet snap, maar de aantrekkingskracht ervan niet.
Platformers hebben me nog nooit kunnen boeien.
Ik herhaal letterlijk je eigen woorden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom maak je geen enkel sense. begrijp is hier niet dat ik het spel niet snap, maar de aantrekkingskracht ervan niet.
Platformers hebben me nog nooit kunnen boeien.
oh ja Pokemon. Heb het ook eens geprobeerd. Elk deel is vrijwel hetzelfde qua structuur en het eigenlijke spel is zo ontzettend dodelijk saai. Wtf?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik troll een beetje, maar ik heb het nooit wat aangevonden, in de tijd van de eerste Super Mario deed ik Metal Gear, ik snapte toen al de lol van het een beetje naar rechts lopen en over schildpadjes springen niet.
En nu met Mario Galaxy en Mario op de 3DS snap ik het nog niet. net als Pokemon, seriously?.
Ik kan nog voorstellen dat het 1x goed verkoopt. Maar gewoon elk.deel met iets betere graphics en nieuwe Pokemon verkoopt weer als een tiet. Whyyyyyyy???quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef LesMiserables het volgende:
Mensen doen nou eenmaal rare dingen. Ze sparen ook porseleinen olifantjes, postzegels en kaarten van <zegmaariets>. Pokemon heeft daarbij ook nog eens een spel element. Ik snap op zich wel dat mensen het leuk kunnen vinden maar het is niet per se iets voor mij.
Dat is toch gewoon MEER porseleinen olifantjes ? Zolang je ervoor blijft zorgen dat de pokemon blijven veranderen en op andere plekken/moeilijkheidsgraad te vinden zal het wel ff blijven verkopen, geloof dat het nu wel minder is toch ? is nog vrij lang blijven hangen voor een hypeachtig ding.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan nog voorstellen dat het 1x goed verkoopt. Maar gewoon elk.deel met iets betere graphics en nieuwe Pokemon verkoopt weer als een tiet. Whyyyyyyy???
Ja, maar waarom zijn er zoveel mensen die porseleinen olifantjes verzamelen. Dat is het meer. Ja, het zal blijven verkopen, maar zo frigging goed. Fucking hell.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:56 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon MEER porseleinen olifantjes ? Zolang je ervoor blijft zorgen dat de pokemon blijven veranderen en op andere plekken/moeilijkheidsgraad te vinden zal het wel ff blijven verkopen, geloof dat het nu wel minder is toch ? is nog vrij lang blijven hangen voor een hypeachtig ding.
Als ie niet scheef staat ofzo niet nee. Beetje vasttapen aan de teen ernaast en stevige platte schoenen dragen, geen hakken dusquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk gewoon serieus dat ik mijn teen gebroken heb
maar niet serieus genoeg om naar de dokter te gaan want die kunnen daar toch niks mee?
Hij is binnen, dank je wel! Wil je de postzegel nog vergoed?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:02 schreef LesMiserables het volgende:
CL laat je me ff weten als je ontvangen hebt ? zal morgen wel zijn verwacht ik.
ik zat al te denken om gewoon zelf wat te knutselen inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ie niet scheef staat ofzo niet nee. Beetje vasttapen aan de teen ernaast en stevige platte schoenen dragen, geen hakken dusals het na twee weken nog niet over is misschien even na laten kijken.
Ik heb ondertussen volgens mij al m'n tenen wel een keer gebroken. Er staat echt niks meer recht hier.
Uitkijken met tapen trouwens, niet te strak en geen tape gebruiken die te goed plakt. Losmaken is niet tof.
"You make murder sound so sensual, Alex!"quote:
Ik ben er gewoon elke werkdagquote:Op woensdag 18 december 2013 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Joepie, dit jaar nog maar twee keer op het werk werken en nog twee keer thuis
Nope. NIeuwe opdracht (denk ik) dus dat is al niet hetzelfdequote:Op woensdag 18 december 2013 09:12 schreef Barbusse het volgende:
En volgend jaar begint die hele shit gewoon weer van voren af aan!
2de week februari Winterferienquote:Op woensdag 18 december 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:
En dan zijn januari en februari lekker grauw en uitzichtloos
Lucky you!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope. NIeuwe opdracht (denk ik) dus dat is al niet hetzelfde
Met een beetje mazzel in februari 2 weken naar Oostenrijk!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Januari wordt 1 groot zwart gat... en nee dit is niet gaysex-gerelateerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:
En daarna gaan we dood!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:12 schreef Barbusse het volgende:
En volgend jaar begint die hele shit gewoon weer van voren af aan!
quote:Op woensdag 18 december 2013 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb helemaal niets om naar uit te kijken.
Nou ja, als je het zou weten met zekerheid zou ik er wel iets van weten te maken denk ikquote:Op woensdag 18 december 2013 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Eeuwig leven lijkt me dus echt geen fuck aan he?
Veni Vidi Vaginaquote:
Ik kuste vroeger altijd mijn interview with the vampire poster zodat Lestat me kwam halen en me t eeuwige leven schonkquote:Op woensdag 18 december 2013 09:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Eeuwig leven lijkt me dus echt geen fuck aan he?
Sorry, he made you gay insteadquote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kuste vroeger altijd mijn interview with the vampire poster zodat Lestat me kwam halen en me t eeuwige leven schonk
[ afbeelding ]
Team Claudiaquote:Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kuste vroeger altijd mijn interview with the vampire poster zodat Lestat me kwam halen en me t eeuwige leven schonk
[ afbeelding ]
Het feit dat ik mijn lippen op hem drukte gaf wellicht al aan dat ik die fase inmiddels al was ingegaanquote:Op woensdag 18 december 2013 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, he made you gay instead.
Team Louis, als ie niet zo zeiktquote:
Straks ga je me nu zeggen dat je My little pony: friendship is magic niks vindt!quote:Op woensdag 18 december 2013 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zoiets wat me nooit heeft kunnen boeien, DragonBall Z, 4 afleveringen doen over een gevecht.
Maar het heeft ook zo'n legendarische internetstatus, net als Pokemon en Nutella.
Ik begrijp ook niet waarom het zo populair is, het heeft mij nooit wat gedaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zoiets wat me nooit heeft kunnen boeien, DragonBall Z, 4 afleveringen doen over een gevecht.
Maar het heeft ook zo'n legendarische internetstatus, net als Pokemon en Nutella.
ik moet die boeken echt eens gaan herlezen, ben alles weer vergetenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Team Louis, als ie niet zo zeikt
Maar eigenlijk meer team Khayman.
Ik ben maar t/m 4 omdat ik steeds ana 5 begin maar er niet doorheen kom (Memnoch).quote:Op woensdag 18 december 2013 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet die boeken echt eens gaan herlezen, ben alles weer vergeten
Die is ook niet zo boeiend. Vind de kronieken leuker dan de avonturen van Lestat.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben maar t/m 4 omdat ik steeds ana 5 begin maar er niet doorheen kom (Memnoch).
Heb wel Vittorio nog gelezen, omdat die redelijk losstaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is ook niet zo boeiend. Vind de kronieken leuker dan de avonturen van Lestat.
Die nieuwe boeken van d'r lijken me niks aan. Vond Violin en Servant of the Bones ook niet boeiendquote:Op woensdag 18 december 2013 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb wel Vittorio nog gelezen, omdat die redelijk losstaat.
En de eerste Mayfair chronicle: Witching hour. Die ik erg leuk vond, maar deel 2 ook al een keer laten liggen.
Ooit. OOIT!
De eerste songs of the seraphim staat ook in de kastWant Rice & Engelen
Die wolf chronicles nog niks van gezien verder.
Ik zit vast met de laatste 100 blz van Dr Sleep. Ben er niet kapit van, en ik had er zo naar uitgekekenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben eindelijk het begin van A Dance With Dragons doorgekomen. 84 pagina's gedaan, 1033 te gaan.
Geweldige boekenquote:Op woensdag 18 december 2013 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben eindelijk het begin van A Dance With Dragons doorgekomen. 84 pagina's gedaan, 1033 te gaan.
Whut?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Ah, er is weer een nieuw subforum, vandaar al die totaal onboeiende topics over nutteloze zaken.
Allerlei topics over Serious Request, totaal inhoudsloos over de bril van die en weet ik hetquote:
Bedankt, je bespaart me weer wat nutteloze kliksquote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allerlei topics over Serious Request, totaal inhoudsloos over de bril van die en weet ik het.
The Vampire Chroniclesquote:Op woensdag 18 december 2013 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe boeken van d'r lijken me niks aan. Vond Violin en Servant of the Bones ook niet boeiend
Ik heb SR-moeheid....quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allerlei topics over Serious Request, totaal inhoudsloos over de bril van die en weet ik het.
Oh dat sowieso, maar de idiote topics eroverquote:
Eens..quote:
Pinguinradio FTWquote:Op woensdag 18 december 2013 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens..
Baal er dan ook steeds meer van dat op het werk 3fm door het hele pand schalt. Muziek oke, dat geouwehoer de hele tijd
Ik bepaal de radiozender op de kamerquote:Op woensdag 18 december 2013 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
GAan ze nooit opzettenHoogstens radio 1 en 2..
Het is beter dan nietsquote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik bepaal de radiozender op de kamer.
Toch nog iets.
O ja, hoe laat begint dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is beter dan niets
Ik bepaal wel de muziek op m'n oordopjes
Ze heeft ook nog korte verhalen geschreven, heb er eentje ergens liggen in een bundel met horrorverhalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Vampire Chronicles
Interview with the Vampire (1976) GELEZEN
The Vampire Lestat (1985) GELEZEN
The Queen of the Damned (1988) GELEZEN
The Tale of the Body Thief (1992) GELEZEN
Memnoch the Devil (1995) HALF GELEZEN
The Vampire Armand (1998) IN DE KAST
Merrick (2000) IN DE KAST
Blood and Gold (2001) IN DE KAST
Blackwood Farm (2002) IN DE KAST
Blood Canticle (2003) IN DE KAST
New Tales of the Vampires
Pandora (1998) IN DE KAST
Vittorio the Vampire (1999) GELEZEN
Lives of the Mayfair Witches
The Witching Hour (1990) GELEZEN
Lasher (1993) IN DE KAST
Taltos (1994) IN DE KAST
Christ the Lord
Christ the Lord: Out of Egypt (2005) NEE
Christ the Lord: The Road to Cana (2008) NEE
Christ the Lord: the Kingdom of Heaven (in progress) NEE
Songs of the Seraphim
Angel Time (October 2009) IN DE KAST
Of Love and Evil (November 30, 2010) NEE
The Wolf Gift Chronicles
The Wolf Gift (2012) NEE
The Wolves of Midwinter (2013) NEE
Miscellaneous novels
The Feast of All Saints (1979) NEE, WEL DE SERIE GEZIEN
Cry to Heaven (1982) NEE
The Mummy, or Ramses the Damned (1989) IN DE KAST, HALF GELEZEN
Servant of the Bones (1996) IN DE KAST
Violin (1997) IN DE KAST
Born for Atlantis (TBA) NEE
Under the pseudonym Anne Rampling
Exit to Eden (1985) NEE
Belinda (1986) NEE
Under the pseudonym A. N. Roquelaure
The Claiming of Sleeping Beauty (1983) IN DE KAST, ECHT 50 SHADES MATERIAAL
Beauty's Punishment (1984) NEE
Beauty's Release (1985) NEE
Ze heeft best een flinke lijst!
Oordopjes kan ik niet maken op de kamer natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is beter dan niets
Ik bepaal wel de muziek op m'n oordopjes
Pinguin heeft helemaal geen reclamesquote:Op woensdag 18 december 2013 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer ook eens Freez FMPop en Rock, geen gelul. Wel regionale reclames
Hoezo niet?quote:Op woensdag 18 december 2013 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oordopjes kan ik niet maken op de kamer natuurlijk.
Nou neuh...quote:
Gewoon, asociaal om je zo af te sluiten van de rest op de kamer.quote:
Ja duh, jij hebt liever een extra piemel erbij.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg gezien waar ik zonder kan.
Nee...quote:Op woensdag 18 december 2013 10:54 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja duh, jij hebt liever een extra piemel erbij.
Niet terug gaan krabbelen nu.quote:
Ik doe geen trio met een vrouw erbijquote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet terug gaan krabbelen nu.Angel was al onderweg.
Als jij je nou lekker niet bemoeit met zaken waar je geen kut vanaf weetquote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet terug gaan krabbelen nu.Angel was al onderweg.
*.* dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij je nou lekker niet bemoeit met zaken waar je geen kut vanaf weet
Ja. Ik was helemaal niet onderweg met mijn kut.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Dat is het risico dan ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Train is op de radio en ik moet nog steeds aan jou denken als ik dat nummer hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij komt hier niet lang genoeg om opmerkingen over mijn seksleven te maken
Neuh, maar je opmerking zijn dom, achterhaald en bekrompen. Dus je kunt beter je bek er over houden.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Op je pik getrapt? Dat is het risico dan ja.
Hey soul sister (toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Train is op de radio en ik moet nog steeds aan jou denken als ik dat nummer hoor
Wederom geldt dat voor *.*quote:Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, maar je opmerking zijn dom, achterhaald en bekrompen. Dus je kunt beter je bek er over houden.
Die zijn niet quickquote:Op woensdag 18 december 2013 11:21 schreef LesMiserables het volgende:
Wat zijn de quick facts die we moeten weten over je sex leven om er opmerkingen over te mogen maken ?
Dat klinkt bevestigend. Deed het pijn?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, maar je opmerking zijn dom, achterhaald en bekrompen. Dus je kunt beter je bek er over houden.
Ah zo. ach ik doe altijd 1 oortje in.. en als ik er twee doe, dan nog merk ik vaak bij het eerste woord van een ander al op dat dat tegen mij gericht was.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, asociaal om je zo af te sluiten van de rest op de kamer.
Nepnerdquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nepnerd.
*.* is alle bestanden/folders.
Als in DEL *.*..
Maar dat zijn wij dan ook!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nepnerd.
*.* is alle bestanden/folders.
Als in DEL *.*..
Bij benadering, als de Noord/Zuidlijn af is ofzoquote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het goed.. kunnen we in.. 2026 (ofzo toch?) in ieder geval gewoon neuken
Ach jawelquote:
Begin er een.quote:
Dan is iedereen hier allang hartsikke dood manquote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij benadering, als de Noord/Zuidlijn af is ofzo.
Oww, dan hebben we nog alle tijdquote:Op woensdag 18 december 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Bij benadering, als de Noord/Zuidlijn af is ofzo.
Was het maar kut.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat alle post van hem nutteloos en kut zijn.
Ik zag laatst dat ze inmiddels wel mijn hijskraan afgebroken hebben bij de zuidas.quote:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat ze inmiddels wel mijn hijskraan afgebroken hebben bij de zuidas.
Staan die dingen op het Damrak er nog?
quote:
Correct ende precies!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het maar EEN kut.. is het dan nog altijd
Dan zijn we toch met hele andere dingen bezig johquote:Op woensdag 18 december 2013 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nouja misschien zie je ze af-en-toe staan als je bij HW op de koffie gaat?
Ohwacht.
Nee dan zou ik genoegen moeten nemen met iedere willekeurige doos.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het maar EEN kut.. is het dan nog altijd
Anders snapt toch heulemaal niemand het? Sjonge jonge....quote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik "op de koffie" tussen aanhalingstekens moeten zetten?
Ik nam aan dat het er dik genoeg bovenop lag.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders snapt toch heulemaal niemand het? Sjonge jonge....
DAt sowieso, ik doe niet aan koffiequote:Op woensdag 18 december 2013 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik "op de koffie" tussen aanhalingstekens moeten zetten?
Het kan niet dik genoeg zijn!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het er dik genoeg bovenop lag.
Alleen via een forumpost.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:39 schreef LesMiserables het volgende:
Is er een manier om van profiel direct naar FOBO te gaan via forum of noh ?
Holmaat van het jaar?quote:Op woensdag 18 december 2013 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Een complimentje gekregen van de Raad van Bestuur
Dat meen je niet mag ik hopenquote:
Dat is dan ook wel zeldzaam eenvoudig.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, want dan kan Seikcid daarheen, ipv hier het bloed onder mijn nagels vandaan te halen.
Je bent dan ook zeldzaam. Of nou ja, speciaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel zeldzaam eenvoudig.
Nou, je dramt al tijden door en door met dezelfde kleuteropmerkingen. Niemand hier is gevoelig voor incidentele trolls, maar jij doet al weken niets anders.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel zeldzaam eenvoudig.
Bwehehehequote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, want dan kan Seikcid daarheen, ipv hier het bloed onder mijn nagels vandaan te halen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, je dramt al tijden door en door met dezelfde kleuteropmerkingen. Niemand hier is gevoelig voor incidentele trolls, maar jij doet al weken niets anders.
En dan nog, als het leuke, intelligente, trolls zijn, prima. Maar poep en pies roepen en denken dat je iemand trollt is gewoon infantiel.
Sereius?quote:Op woensdag 18 december 2013 12:02 schreef stbabylon het volgende:
ipv hier het bloed onder mijn nagels vandaan te halen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent dan ook zeldzaam. Of nou ja, speciaal.
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij is popcorn en een beugeltje pakken op dit moment genoeg.
Puur genieten.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, je dramt al tijden door en door met dezelfde kleuteropmerkingen. Niemand hier is gevoelig voor incidentele trolls, maar jij doet al weken niets anders.
En dan nog, als het leuke, intelligente, trolls zijn, prima. Maar poep en pies roepen en denken dat je iemand trollt is gewoon infantiel.
Doe eens een beugeltje Grolsch brengen? * Barbusse puppy-eyes opzetquote:
Bavaria is pisquote:Op woensdag 18 december 2013 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Nu heb ik zin in bier bij de lunch.
Wat jij wil, leef je uit.quote:
Jezelf en een paar anderen bekrompen persoontjes != iedereen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil, leef je uit.
Ik zit hier gewoon om gezellig te ouwehoeren, niet door iedereen uitgekotst te worden.
Ik zou geen poll starten.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Jezelf en een paar anderen bekrompen persoontjes != iedereen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
De Kerstsfeer zit er in ieder geval goed in.
Zeker! Iemand moet op dat kruis genageld. En het liefste een klein mongooltjequote:Op woensdag 18 december 2013 12:43 schreef KomtTijd... het volgende:
De Kerstsfeer zit er in ieder geval goed in.
En jij moet gewoon weer eens neuken of waarschijnlijker: geneukt worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou geen poll starten.
Maar goed, genoeg aandacht aan het kindje.
Zie hier precies waarom je zo kinderachtig bentquote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En jij moet gewoon weer eens neuken of waarschijnlijker: geneukt worden.
EN het gewoonweg verkeerd hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie hier precies waarom je zo kinderachtig bent.
Hoge toeren schroeven. Lekker snel klaarquote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Er is hier iemand bezig om de nooduitgang bordjes te vervangen. Prima. Maar moet dat echt met een schroefmachine die hetzelfde geluid maakt als een tandartsboor?
Hij's nu al ruim 1,5 uur bezig..quote:Op woensdag 18 december 2013 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoge toeren schroeven. Lekker snel klaar
Wat een prutser. HIer denken de pruts ict'ers dat ze alles zelf op moeten lossen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij's nu al ruim 1,5 uur bezig..
Zeer verhelderend, inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie hier precies waarom je zo kinderachtig bent.
Grolsch, ik mis hetquote:Op woensdag 18 december 2013 12:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Gelukkig zijn beugels meestal gevuld met Grolsch
Er was hier net iemand voor het raam een verkeersbord aan het plaatsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:49 schreef stbabylon het volgende:
Er is hier iemand bezig om de nooduitgang bordjes te vervangen. Prima. Maar moet dat echt met een schroefmachine die hetzelfde geluid maakt als een tandartsboor?
Vanavond een topic op fok "Ik werd uitgelachen.. nu ben ik onzekerquote:Op woensdag 18 december 2013 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
us ik dubbel van het lachen, kijkt'ie net naar binnen natuurlijk
Eerder als iemand die jochies in elkaar timmert?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Hij zag er niet uit als een type dat R&P topics opent
Gelukkig is het gebouw waar ik werk behoorlijk goed beveiligdquote:Op woensdag 18 december 2013 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerder als iemand die jochies in elkaar timmert?
Je directe voorouder van vrouwelijke lineage.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef Seikcid het volgende:
Wie heeft er nog bloed onder zijn nagels? Ik heb trek.
Klinkt geil. Pics?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je directe voorouder van vrouwelijke lineage.
Ik. Komt van de rug van een hetero.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:49 schreef Seikcid het volgende:
Wie heeft er nog bloed onder zijn nagels? Ik heb trek.
That would be mequote:Op woensdag 18 december 2013 12:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En jij moet gewoon weer eens neuken of waarschijnlijker: geneukt worden.
Kerstpakket, een doos vol spullen die je voor de helft aan de voedselbank geeft/weg gooit, waar je zelf voor betaald. In jouw geval een staatslot, dat is iets beter. Maar blijft een sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj. Het kerstpakket is een staatslot. Ff een leuk vliegtuig uitzoeken voor het geval dat
Er zijn uitzonderingenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kerstpakket, een doos vol spullen die je voor de helft aan de voedselbank geeft/weg gooit, waar je zelf voor betaald. In jouw geval een staatslot, dat is iets beter. Maar blijft een sigaar uit eigen doos.
Learjet 85quote:Op woensdag 18 december 2013 14:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj. Het kerstpakket is een staatslot. Ff een leuk vliegtuig uitzoeken voor het geval dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |