Ik ben blij dat je jij het allemaal zo goed weet, ik compenseer in ieder geval niks, maar dat zal ongetwijfeld de ontkenningsfase zijn ofzoquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:11 schreef Daskaar het volgende:
[..]
zij mogen net zo goed die mening hebben zoals wij een mening hebben. interesseert me geen fluit.
en arrogantie als die jij noemde stuit mij normaliter ook tegen de borst, ben het er ook niet mee eens, en dat is omdat het mij onzeker maakt. en net als bij jou, omdat het een boze reactie bij je ontlokt. compensatie voor onzekerheid.
zo werkt het bij mensen.
ik weet dat mensen het altijd ontkennen als ik dat zeg, maar ik weet weet meer van onzekerheid dan de meesten.
eensquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je jij het allemaal zo goed weet, ik compenseer in ieder geval niks, maar dat zal ongetwijfeld de ontkenningsfase zijn ofzo
Ik vind het stuitend dat mensen zo'n mening op de nationale radio durven ventileren, want volgens mij moet je JUIST dan nog even iets voorzichtiger zijn dan jij en ik, en niet iedere brainfart zo de ether in smijten. Ook niet tijdens SR.
quote:Indien deze nieuwsbrief van 3FM niet goed wordt weergegeven, klik dan hier voor de webversie.
3FM Nieuwsbrief
Tussenstand donderdag 19 december: 1.039.011 euro
Nadat Epke Zonderland op woensdag de deur op slot draaide, werden Giel, Paul en Coen een dag later verrast met een tussenstand van 1.039.011 euro. Een prachtig eerste bedrag. Maar we zijn er nog niet. Vrijdag 20 december rond 20.00 uur volgt weer een tussenstand.
Hoe doneer je?
Vraag een plaat aan
Doneer direct
Start een eigen actie
Koop iets in de webshop
Bied op een veilingitem
Bekijk alle doneermogelijkheden op de 3FM website
KINDEREN DIE STERVEN DOOR DIARREE
Let's Clean This Shit Up!
Jaarlijks sterven er wereldwijd meer dan 800.000 kinderen aan de gevolgen van diarree. Wat voor ons een vervelend, maar simpel te verhelpen probleem is, is voor veel kinderen levensbedreigend. In een korte tijd kan een kind dood zijn.
Lees meer over deze stille ramp
Eric Corton reisde met het Rode Kruis naar Burundi en maakte reportages over het thema.
WEBSHOP
Koop de zeep in de webshop
Speciale aandacht voor onze webshop: mooie shirts, truien, mutsen, slabbetjes, polsbandjes en ook het officiële shirt.
En: de 3FM Serious Request-zeep.
Winkel zelf door de webshop.
VEILING
Waanzinnige veilingitems
Ook de veiling heeft heel veel te bieden om óp te bieden. Zoals een dagtrip naar Genève waar je een bezoek mag brengen aan de deeltjesversneller van CERN in Zwitserland.
Daar komt een normale sterveling niet in. De hoogste bieder krijgt zelfs een rondleiding van professor Ivo van Vulpen, één van de ontdekkers van het Higgsdeeltje.
Bekijk hier alle veilingitems
Check ook: 3FM 3FM Serious Talent 3FM Serious Request 3FM Festivals
Mierenneukerquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
OPFLIKKEREN MET DIE SPAM IN MN MAILBOX
[..]
Ik zou je moeder eerder een konijntje noemen, maar als jij d'r als een mier wil omschrijven, soitquote:
Weer kom je niet verder dan flames en getroll. Inhoudelijk heb je niks te melden en loop je achter de kudde aan. Je kop in het zand steken voor de mindere punten naast de goede punten van serious request. Weigeren de mindere punten aan te pakken. De kans laten liggen om door kritisch naar het geheel er een veel beter concept te maken.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zozo vrijwillegerswerk
Zullen we je voortaan God noemen?Zullen we voor je buigen als je langs ons loopt?
Als je dat soort meningen stuitend vindt en ook nog eens veel tijd stopt in deze discussie, kun je dan je tijd niet beter besteden in andere discussies?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het stuitend dat mensen zo'n mening op de nationale radio durven ventileren, want volgens mij moet je JUIST dan nog even iets voorzichtiger zijn dan jij en ik, en niet iedere brainfart zo de ether in smijten. Ook niet tijdens SR.
Mag ik zelf uitmaken waar ik me wel en niet druk over maak en tijd aan besteed?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als je dat soort meningen stuitend vindt en ook nog eens veel tijd stopt in deze discussie, kun je dan je tijd niet beter besteden in andere discussies?
Ga dan lopen klagen over Geert Wilders of anti-homo wetgeving. Bij deze onderwerpen vind je nog veel meer meningen die nog veel stuitender zijn.
Lekker in de kou een uur in dat veel te blije kutpubliek staan, allemaal van die studentjes en scholieren met kerstvakantie. Stel je voor, misschien kom je wel op tv als je je vijfje in de postbus stoptquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind , SER zelf of die mensen die voor dat huis gaan staan
Da's vreemd, want ik heb tot nu toe nog nauwelijks iets meegekregen van Serious Request.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik zelf uitmaken waar ik me wel en niet druk over maak en tijd aan besteed?
En in deze paar dagen zijn Sotsji en de anti-islam stickers makkelijker te ontwijken dan SR om eerlijk te zijn
IK WILDE DIONNE STAXX MET WAT SAAI NIEUWSquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Da's vreemd, want ik heb tot nu toe nog nauwelijks iets meegekregen van Serious Request.
Je moet ook niet NL3 opzetten en dan boos worden dat SR erop is he?
Dat is het punt juist, ze schijten daar het hele land onder volgens 3FMquote:
Dat komt omdat daar te veel mensen wonen die iets aan de wereld toe willen voegen. Ze verkloten hun landbouw en houden dan hun handjes op richting het westen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is het punt juist, ze schijten daar het hele land onder volgens 3FM
Dat is feitenlijk onjuist. Zolang het westen hun overschotten onder de kostprijs daar op de markt blijft dumpen, zal de landbouw daar nooit van de grond kunnen komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat komt omdat daar te veel mensen wonen die iets aan de wereld toe willen voegen. Ze verkloten hun landbouw en houden dan hun handjes op richting het westen.
Welkom in 2013quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Kan zelfs geen VI meer kijken of ze gaan daar een boek tekenen en Genee morgen naar het Glazen Huis om een half uurtje aan tafel bij VI te veilen![]()
Punt is dat er toch aandacht voor de problemen gegeven moet worden wil men iets doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. Die hypocrisie van dit hele media-circus. Het is zelf-geilerij, Alleen Eric Corton geeft daadwerkelijk om die goede doelen, die andere DJs zijn daar alleen om zichzelf te promoten. Hetzelfde geldt voor het publiek, niemand geeft een flying fuck om diarree in derdewereldlanden, ze willen of hun 1 minute of fame of ze doen mee met de hype.
Nou ik kan wel ff meedoen met deze klacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:00 schreef Ultimate_Original het volgende:
Voor alle haters en galspuwers. Rant hier over kut DJ's, belastinggeld verspilling, stompzinnige nummers und so weiter.
Dat heeft veel met SR te maken ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ik kan wel ff meedoen met deze klacht.
Ik was gister even in de kijkshop, en toen hadden ze die serious request shit opstaan op de radio, met een nummer wat een downpatient in fruity loops had kunnen maken, met nog windows voice geluidjes er in ook.. iets me eat pray nog wat.
Stond echt te zuchten in die winkel.
Ja hun draaien het toch, tjongejonge.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat heeft veel met SR te maken ja.
dat zal dat tering zielige kutnummer wel geweest zijn ja.quote:
Zuurtje erbij?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat zal dat tering zielige kutnummer wel geweest zijn ja.
Ga naar het SER topic voor onwetenden aubquote:
Het is natuurlijk volslagen treurig om een liedje een 'tering zielige kutnummer' te noemen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Ga naar het SER topic voor onwetenden aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |