Mag ik zelf uitmaken waar ik me wel en niet druk over maak en tijd aan besteed?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als je dat soort meningen stuitend vindt en ook nog eens veel tijd stopt in deze discussie, kun je dan je tijd niet beter besteden in andere discussies?
Ga dan lopen klagen over Geert Wilders of anti-homo wetgeving. Bij deze onderwerpen vind je nog veel meer meningen die nog veel stuitender zijn.
Lekker in de kou een uur in dat veel te blije kutpubliek staan, allemaal van die studentjes en scholieren met kerstvakantie. Stel je voor, misschien kom je wel op tv als je je vijfje in de postbus stoptquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:43 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind , SER zelf of die mensen die voor dat huis gaan staan
Da's vreemd, want ik heb tot nu toe nog nauwelijks iets meegekregen van Serious Request.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik zelf uitmaken waar ik me wel en niet druk over maak en tijd aan besteed?
En in deze paar dagen zijn Sotsji en de anti-islam stickers makkelijker te ontwijken dan SR om eerlijk te zijn
IK WILDE DIONNE STAXX MET WAT SAAI NIEUWSquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Da's vreemd, want ik heb tot nu toe nog nauwelijks iets meegekregen van Serious Request.
Je moet ook niet NL3 opzetten en dan boos worden dat SR erop is he?
Dat is het punt juist, ze schijten daar het hele land onder volgens 3FMquote:
Dat komt omdat daar te veel mensen wonen die iets aan de wereld toe willen voegen. Ze verkloten hun landbouw en houden dan hun handjes op richting het westen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dat is het punt juist, ze schijten daar het hele land onder volgens 3FM
Dat is feitenlijk onjuist. Zolang het westen hun overschotten onder de kostprijs daar op de markt blijft dumpen, zal de landbouw daar nooit van de grond kunnen komen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat komt omdat daar te veel mensen wonen die iets aan de wereld toe willen voegen. Ze verkloten hun landbouw en houden dan hun handjes op richting het westen.
Welkom in 2013quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Kan zelfs geen VI meer kijken of ze gaan daar een boek tekenen en Genee morgen naar het Glazen Huis om een half uurtje aan tafel bij VI te veilen![]()
Punt is dat er toch aandacht voor de problemen gegeven moet worden wil men iets doen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen. Die hypocrisie van dit hele media-circus. Het is zelf-geilerij, Alleen Eric Corton geeft daadwerkelijk om die goede doelen, die andere DJs zijn daar alleen om zichzelf te promoten. Hetzelfde geldt voor het publiek, niemand geeft een flying fuck om diarree in derdewereldlanden, ze willen of hun 1 minute of fame of ze doen mee met de hype.
Nou ik kan wel ff meedoen met deze klacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:00 schreef Ultimate_Original het volgende:
Voor alle haters en galspuwers. Rant hier over kut DJ's, belastinggeld verspilling, stompzinnige nummers und so weiter.
Dat heeft veel met SR te maken ja.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ik kan wel ff meedoen met deze klacht.
Ik was gister even in de kijkshop, en toen hadden ze die serious request shit opstaan op de radio, met een nummer wat een downpatient in fruity loops had kunnen maken, met nog windows voice geluidjes er in ook.. iets me eat pray nog wat.
Stond echt te zuchten in die winkel.
Ja hun draaien het toch, tjongejonge.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat heeft veel met SR te maken ja.
dat zal dat tering zielige kutnummer wel geweest zijn ja.quote:
Zuurtje erbij?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat zal dat tering zielige kutnummer wel geweest zijn ja.
Ga naar het SER topic voor onwetenden aubquote:
Het is natuurlijk volslagen treurig om een liedje een 'tering zielige kutnummer' te noemen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:31 schreef Abed het volgende:
[..]
Ga naar het SER topic voor onwetenden aub
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk volslagen treurig om een liedje een 'tering zielige kutnummer' te noemen.
Daarbij is het niet relevant of SR een topshow is of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |