Ga een pietitie tekenen kaaskop.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
Serious Request![]()
Giel![]()
Die andere Dj's![]()
Poppenkast
vrijmetselaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:06 schreef Zaktabak het volgende:
Ga janken van verdriet en ga 538 luisteren.
Radio luisterenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:06 schreef Zaktabak het volgende:
Ga janken van verdriet en ga 538 luisteren.
Ik vind dit een kwaliteitspost, GGMM.quote:
Ik vind jou gay.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een kwaliteitspost, GGMM.
Staat gewoon in SER hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:37 schreef byah het volgende:
Nog zonder het 3FM topic, want dat kunnen die rasautisten natuurlijk weer niet aan.
KLB aanquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Radio en TV uit tot het voorbij is, dan krijg je er vrijwel niets van mee
Het schijnt te kunnen, volgens de legendes.quote:
Weet je wat een walgelijke kermis is? Dat we geld moeten gaan verzamelen voor giro 555, dit bijna 20 miljoen is(Jaa mensen ik herhaal 20 miljoen! Hoezo crisis?) en er uiteindelijk van die 20 miljoen nog niet eens de helft uiteindelijk besteed wordtquote:
is pas n.a.v. mijn post aangepast dikkie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat gewoon in SER hoor
Randdebiel.
Alsof ze naar jou luisterenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef byah het volgende:
[..]
is pas n.a.v. mijn post aangepast dikkie.
Want hij kent alle teksten, ja leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ekdom is de enige die het nog een beetje leuk maakt maar die is er niet bij dit jaar.
Eens.quote:
de voor of tegen mensjes?quote:Op donderdag 19 december 2013 01:29 schreef antfukker het volgende:
triest hoe half nederland weer achter elkaar aanloopt
waar stervende kindertjes profijt van hebben. Ik ben voor!quote:Op donderdag 19 december 2013 02:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klopt, het grote veer-in-de-reet steek festival voor over het paard getilde artiesten die anders niet genoeg in de kijker staan en dat inspeelt op de schuld (die er niet is) van mensen die hopen op een brokje morele goedkeuring.
Een sms versturen kost 20 cent. In de derde wereld kan je een neger voeden voor 1,- per dag. Stuur dit bericht door naar 5 vrienden en laat vandaag nog een neger sterven!quote:Op donderdag 19 december 2013 02:24 schreef Daskaar het volgende:
[..]
waar stervende kindertjes profijt van hebben. Ik ben voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |