Ik maak me niet druk om dat stuk ellende (Tyron dus).quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef Elan het volgende:
Stijn staat zelf ook niet meer in de OP. Boefje die Tyron.
Dit bericht kan me rijk maknequote:
Ik heb een appartement.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Caland het volgende:
Alsof GGMM een huis heeft. Of een brievenbus.
Karma zal z'n werk wel doenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jij dit pikt. Persoonlijk had ik het huis wat GGMM in Amersfoort op het oog heeft in de fik gestoken.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een appartement.
En een brievenbus.
Belachelijke actie ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjacka met zijn ''ze komen hier alleen om de boel te verzieken''.
Niet serieus te nemen en net zo'n ordinaire troll als die Rene.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjacka met zijn ''ze komen hier alleen om de boel te verzieken''.
Naar het schijnt heeft GGMM graag een goedgevulde gleuf dus ik vermoed dat hij deze sticker niet in het bezit heeftquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Toch wel met een nee nee stickert neem ik aan.
Oh bra pow pow.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar het schijnt heeft GGMM graag een goedgevulde gleuf dus ik vermoed dat hij deze sticker niet in het bezit heeft
GGMM is dan ook mijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen en net zo'n ordinaire troll als die Rene.
Aan deze ongein doe ik niet mee. Mijn niveau ligt wel hoger dan GGMMquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik dit doe, wat doe jij dan?
[ afbeelding ]
Je de mond snoeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik dit doe, wat doe jij dan?
[ afbeelding ]
Degene die dit gemaakt heeft is wel ziek :Squote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je de mond snoeren.
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je de mond snoeren.
[ afbeelding ]
:Squote:Op dinsdag 17 december 2013 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degene die dit gemaakt heeft is wel ziek :S
geilquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je de mond snoeren.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|