Ha!quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sao Paulo maat! Grootste Japanse gemeenschap buiten Japan. En ik denk nog wel eens met weemoed terug aan die 11 maanden die ik daar gewerkt heb. Overal Japanse eettenten te vinden van poepie sjiek tot achterkamertjes plastic tafelkleedjes etablissementen. Geweldig! Nog noit in Japan geweest maar dat staat voor volgend jaar op de rol.
Heeft zo veelquote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef mytec het volgende:
Ik blijf No Reservations kijken maar ik krijg er toch altijd zo,n honger van. Perfect voor dit topic:
Nog genoeg te kijken dus ;-) sommigen al gezien maar blijven tof;-).quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft zo veelIk maak een lijstje:
No Reservations:
Seizoen 2 aflevering 1-1 : Osaka en het concept van kuidaore
Seizoen 4 aflevering 16: Tokyo
Seizoen 7 aflevering 8: Hokaido (paar weken voor de aardbeving)
Seizoen 8 aflevering 5: Cook it raw (o.a. met de chef van Noma)
The Mind of a chef:
Feitelijk het hele eerste seizoen, maar vooral aflevering 1, 3, 5, 7, 10, 12 en 13
Helaas niet op youtube maar wel op Netflix!
Parts Unknown
Seizoen 2 Aflevering 7: Tokyo
Youtube link volgt nog
Denk dat je het dan op UK moet zetten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:37 schreef _Arual_ het volgende:
Knut, ik vind geen Bourdain op Netflix?
Netflix usa heeft het, heb daar een tijd op gekeken. Nu het afgelopen is waarom brengen ze geen dvd of bluray box uit ik wil ze allemaal wel hebben tegen een schappelijke prijs.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat je het dan op UK moet zetten.
Ik hoorde net dat Parts Unkown er ook op staat, zal even vragen of je dan naar UK of NL of USA netflix moet gaan.
ja want goede sushi is klaargemaakt met vissen die doodgeknuffeld zijn met kusjes en wollen handschoenen in plaats van in bakken gesmeten en gestikte vissenquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
EEN MISDAAD TEGEN DE VISHEID JA
Ten eerste:quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:11 schreef Prego het volgende:
[..]
ja want goede sushi is klaargemaakt met vissen die doodgeknuffeld zijn met kusjes en wollen handschoenen in plaats van in bakken gesmeten en gestikte vissen
You cares dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ten eerste:
[ afbeelding ]
Ten tweede:
Verdiep je in het concept van ikejime (mind of a chef seizoen 1 aflevering 12, lekker makkelijk met bewegend beeld enzo)
Ten derde:
Deze negativiteit kan ik niet gebruiken in dit topic, daar is de deur
Uh, jawel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:23 schreef hexje het volgende:
[..]
You cares dat is duidelijk.
En niks mis met mensen die een sceptisch reageren.
Ja klopt, ik was een keer in Rio de Janeiro en heb daar echt héérlijke sushi gegeten. We bestelden een 'sushiboot', echt prachtig houten boot met allerlei soorten sushi en sashimi erop uitgestald. En natuurlijk alles tegen behapbare prijzen, want het was toen nog niet zo duur daar (tegenwoordig is het prijsniveau wel gestegen). In SP ben ik nog nooit geweest maar daar heb je inderdaad nog veel meer Japanners.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sao Paulo maat! Grootste Japanse gemeenschap buiten Japan. En ik denk nog wel eens met weemoed terug aan die 11 maanden die ik daar gewerkt heb. Overal Japanse eettenten te vinden van poepie sjiek tot achterkamertjes plastic tafelkleedjes etablissementen. Geweldig! Nog noit in Japan geweest maar dat staat voor volgend jaar op de rol.
Wat raar, ik kan hem toch echt niet vinden?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zie dat The mind of a chef wel op Nederlandse Netflix staat. Die andere series zal je van regio moeten veranderen.
Hmm. Misschien stond ie dan toch nog op UK of US. Zal even kijken als ik thuis ben.quote:Op zondag 22 december 2013 22:11 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat raar, ik kan hem toch echt niet vinden?
Ja daar heb ik een account maar mijn vriendin vindt het fijner als het nederlands ondertiteld is dus daarom probeerde ik het op de NL. Nou vind ik het zoeken sowieso kak maar da's verder dik offtopic.quote:Op maandag 23 december 2013 08:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Misschien stond ie dan toch nog op UK of US. Zal even kijken als ik thuis ben.
Sowieso natuurlijk een aanrader om je bij een site als unblockus aan te melden zodat je kan switchen van regio. Het aanbod in Nederland is om te janken zo slecht.
Je bedoelt aonori, want nori is weer wat anders.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef Radyhyn het volgende:
had bij deze alleen geen nori sprinkels in huis
Zou het zo een half jaar op alleen deze sushi uithoudenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:40 schreef Radyhyn het volgende:
Oef ik krijg honger van dit topic!
Mijn top 5:
1. Sushi
En voorkeur voor de sushi met verse tonijn
Sushi in Tokyo![]()
Wel de foto's posten he als je terug bent!quote:Op dinsdag 31 december 2013 02:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eerste weekje in Japan zit erop.
Verdomme wat een lekker eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |