Ik heb daarom ook alleen mn voornaam ingevuld en een fictief telefoonnrquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:43 schreef Kwisted het volgende:
Vraagje trouwens, zijn er gratis zwangerschapsdozen die de moeite zijn om te bestellen? Kan me herinneren van de vorige keer dat ik er ook een aantal had die vol zaten met reclame en dat ik daarna werd plat gebeld
Proberen waard!quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:31 schreef ikke_84 het volgende:
Kwisted heel veel plezier bij de echo vandaag! Wat spannend. Heb je zelf een idee wat het is?
Gm ik weet niet of t helpt maar ik hoorde dat je luuf onder je voeten moet smeren en daar sokken overheen moet trekken en dat schijnt dan tegen hoesten te helpen. Mijn vriendin doet t bij de kindjes en zij zegt dat t werkt.
Ik sta gewoon 1e![]()
![]()
Ik mag trouwens weer om de week naar de vkbloeddruk was gister 125/80
Helemaal mee eens, ik vind dat zwanger zijn echt niet zo leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik sta op de 20e plaatsEn het kan me niet snel genoeg gaan, ben mijn zwangere lijf zo zat, exclusief dat trappelende jongetje dan
En fictieve gegevens opgeven voor die dozen is wel een goed idee! Helaas te laat voor mij, ik ben er weer ingetuind terwijl ik het jaar na de geboorte van S. helemaal gek werd van de reclame. Mijn hormonen houden van gratis geloof ik
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:32 schreef DJMomo het volgende:
serieus ikke, nog om de week? niet al elke week?
wel fijn dat BD weer stabiel is!
Beetje jammer van het merk, maar idd ja,quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Soempie en Wiebelvoor jullie meisje!
Even bijlezen nu.
En oh ja, ben ik de enige die hier helemaal emo van word?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:03 schreef Enfermera het volgende:
Mevr Mus en Burdie ja zijn jullie het al zat?Mag ik vragen wat jullie tegenstaat in de zwangerschap?
(en dit bedoel ik in the nicest way possible
)
candy crushquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ik verveel meIedereen is werken, huis is schoner dan schoon, alle baby spullen zijn in huis en alles ligt klaar, net met de honden naar t bos geweest...iemand tips tegen verveling??
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
TuurlijkIk ben al ruim 24 weken beroerd. Misselijk, doodmoe, pijn in mijn bekken en door misselijkheid en bekken slaap ik momenteel ook heel slecht, is mijn concentratie om te huilen etc. Effect hiervan op mijn dagelijks leven is erg groot: ik kan bijv. niet een hele dag alleen voor onze peuter zorgen. En vanaf week 20 noodgedwongen voor 50% ziek gemeld en de uren die ik werk werk ik op therapeutische basis vanuit huis. Ik vind het erg lastig om deze afhankelijkheid en het nergens toe komen erg lastig. Maar zodra ik wel dingen ga doen en wel een dagje alleen met peuter ben krijg ik dat later keihard terug
![]()
Laten we zeggen dat ik weer weet waarom ik na de zwangerschap van de eerste bijna 2 jaar moed heb moeten verzamelen om aan een nieuwe zwangerschap te beginnen
Ik voelde me de vorige keer meteen zoveel beter toen het kind eruit wasquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:31 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]![]()
Klinkt erg zwaar! Verdwijnen de klachten volledig na de zwangerschap?
netflix! ik verheug me al zooooooooooooooo op mijn verlof (nog 2,5 dag............................ incl kerstborrel en afscheidslunch ftw!)quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ik verveel meIedereen is werken, huis is schoner dan schoon, alle baby spullen zijn in huis en alles ligt klaar, net met de honden naar t bos geweest...iemand tips tegen verveling??
Hold that feeling!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik voelde me de vorige keer meteen zoveel beter toen het kind eruit wasIk had wel een heel makkelijke (relatief dan
), snelle en ongecompliceerde bevalling. Maar in mijn kraamtijd kon ik al zoveel meer dan tijdens m'n zwangerschap. Ik word nog euforisch als ik er aan denk
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:03 schreef Enfermera het volgende:
Mevr Mus en Burdie ja zijn jullie het al zat?Mag ik vragen wat jullie tegenstaat in de zwangerschap?
(en dit bedoel ik in the nicest way possible
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Burdie op 17-12-2013 13:51:57 ]
Je gaat zo snelquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef DJMomo het volgende:
[..]
netflix! ik verheug me al zooooooooooooooo op mijn verlof (nog 2,5 dag............................ incl kerstborrel en afscheidslunch ftw!)
nog een geslachtsecho vandaag, leuk! hoop dat de baby's meedoen!
wow hobbes, steriliseren. Waarom dan nog, als je toch al in MMM zit?
Zeker... Soms denk ik; aaahhhh!!! en dan denk ik weer; ach ik zie het wel. Het zal vast zwaar zijn, maar het komt ook vast weer goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:10 schreef DJMomo het volgende:
overigens, zwanger zijn is soms zwaar, maar tegen die eerste tijd met nieuwe baby kan ik ook best op zien hoor. (zeker nu met al 1 complicerende factor die in huis rondspookt). De sprongetjes, tandjes, krampjes, borstvoeding wat niet wil zoals het moet, gebroken nachten etc etc etc.
Idem hier.. Fb weet het zelfs nog niet. Schoonzus is voor dezelfde periode uitgerekend en had een foto gepost en broer daarop, jij nu nog S. Maar ik doe het maar niet, ze zullen ooit wel een foto zien van mij met buik of van de baby. Surprise-effect he ;-)quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik heb ook niet echt een ikkanhetwelvandedakenschreeuwen zwangerschaps gevoel. Vind het niet vervelend, maar heb dan ook geen lichamelijke klachten, maar ik voel niet de noodzaak om het bijv op facebook te melden. De mensen dichtbij weten het en dat is genoeg
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaaaaaa we krijgen overduidelijk een meisje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het!! M'n gevoel heeft me weer niet in de steek gelaten
was ik idd van plan!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Dot. het volgende:
Tip van de week, volgend jaar worden de postzegels weer duurder, dus als je nu alvast inslaat voor de geboortekaartjes ben je goedkoper uit
wat leuk!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaaaaaa we krijgen overduidelijk een meisje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het!! M'n gevoel heeft me weer niet in de steek gelaten
Zo hé, dan zie je pas goed hoe je organen opschuiven (darmen bv).quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef Burdie het volgende:
Ik kwam deze link tegen op facebook, erg interessant!
http://www.msichicago.org(...)or-baby/interactive/
Grappenmaker, voeg dan minimaal een Kijkditwordthetfoto toe!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik zal jullie toch nog even mijn live-bevalling geven:
Sinds 14.00 uur al persweeën (5 cm ontsluiting) en NU (16.50 uur) mag ik eindelijk persen!
#eenweekgeleden
Zo iets? Foto van nu:quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Grappenmaker, voeg dan minimaal een Kijkditwordthetfoto toe!
En waar blijf je in het babytopic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom er aan! De kraam was vandaag voor het laatst, ze is net weg, dus ik vind dat ik zo mag overstappen. Hellup!
[ Bericht 8% gewijzigd door ProjSkippy op 18-12-2013 20:20:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of nou ja, dit was de volgende ochtend.
Lieve mensen, ik ga doorschuiven naar het babytopic en hier nog heel veel meelezen (en vast ook posten, want dat kan ik niet laten).
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 18-12-2013 02:13:15 ]
Ik had pijn in mijn stuitje van week 8 t/m 11 en daarna ging het over. Was dus verweking. Deed behoorlijk zeer bij mij, liep als omaquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:39 schreef klaprooss het volgende:
een meisjewat leuk!!
Balen flowerbox!
Even een vraagje, ik heb sinds een week of 3/4 ineens last van mijn stuitje. Ik vind nog geen regelmaat erin of iets maar pijn doet het wel. Ik ben niet gevallen o.i.d dus het komt neem ik van van de zwangerschap dat alles wat weker wordt ofzo? Herkend iemand dit? Misschien nog super goede tips?
Die ogen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef ProjSkippy het volgende:
En dan krijg je om 17.20 uur dus dit soort mooie dingen:
Of nou ja, dit was de volgende ochtend.
Lieve mensen, ik ga doorschuiven naar het babytopic en hier nog heel veel meelezen (en vast ook posten, want dat kan ik niet laten).
Oh wat tof, je gaat plassen voor mvm, wilde ik ook maar ik mag niet meedoen...quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Cholula het volgende:
Oooh wat een knap meisje Skips!
Wat lief van je man GM
Flowerbox![]()
Hier is de mevrouw van moeders voor moeders net weg. Ook volgens haar test ben ik zwanger. (Ik was bang dat de test bij dan negatief zou zijn, dus heb ik vanochtend eerst nog zelf een test gedaan. Positief gelukkig. En nu ga ik niet meer testen.)
Ik denk dat ik er gewoon vertrouwen in moet hebben dus DJmomo wil je mij in de OP zetten op 12-8?
Maar ze mogen toch daarna ook gewoon nog gebruikt worden voor gewone post? Niet als decemberzegels iig..quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:30 schreef Chanty het volgende:
Jeetje je moet wel meteen 50 zegels in een keer bestellen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef ProjSkippy het volgende:
En dan krijg je om 17.20 uur dus dit soort mooie dingen:
Of nou ja, dit was de volgende ochtend.
Check! Bedankt iig voor je bijdragequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had pijn in mijn stuitje van week 8 t/m 11 en daarna ging het over. Was dus verweking. Deed behoorlijk zeer bij mij, liep als omaVK wilde me eigenlijk net doorsturen naar de fysio toen het minder begon te worden. Ik zou het even aankijken maar misschien sowieso even melden bij je VK. En als het langer duurt of erger wordt misschien eens langs een fysio want het kan ook je bekken zijn natuurlijk en jij bent een stuk verder dan ik toen was dus zou er niet te lang mee lopen zonder ernaar te laten kijken.
Bijnaaaquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:44 schreef Kwisted het volgende:
[..]
wat leuk!!!
Wij hebben de echo om 18.15 en dan door naar familie om t te vertellen!
Het gaat zo hard!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:13 schreef ikke_84 het volgende:
aaaah wat een mooi meisje!![]()
En niet schuldig voelen![]()
Maare .... is het alweer een week geleden?![]()
Hoe voel je je en hoe bevalt het om mama te zijn?
Oh dat ziet er leuk uit! Ik ben nog op zoek naar zo´n zwangerschapsdagboek, maar ik vind er veel zo erg zoetsappig en cheesy. Staan hier vragen in of is het helemaal blanco?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oooh skips![]()
![]()
Kiek nou waar mijn man mee thuis kwam
[ afbeelding ]
Ikvind het zelfs spannendquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:21 schreef Kwisted het volgende:
In de wachtkamer van de echoscopiste. Zo zenuwachtig! Mijn gevoel zegt jongen. Maar dat dacht ik bij mijn dochter ook
Staan per week wat vragen in, en ruimte voor buikfoto's.. Ik.vind het er iig erg leuk uitzien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:24 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Oh dat ziet er leuk uit! Ik ben nog op zoek naar zo´n zwangerschapsdagboek, maar ik vind er veel zo erg zoetsappig en cheesy. Staan hier vragen in of is het helemaal blanco?
Morgen heb ik de eerste controle! iieeh spannend! Geen echo helaas, die heb ik pas in januari
Is dat echt vanaf 1 januari?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Dot. het volgende:
Tip van de week, volgend jaar worden de postzegels weer duurder, dus als je nu alvast inslaat voor de geboortekaartjes ben je goedkoper uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook regelmatig kramp, maar vaak blijkt het toch mn darm weer te zijn, Maar het is wel super eng...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik heb zelf gisteren m'n eerste echte craving gehad, en toen reden we opeens om 22:00 langs de McDriveVoortaan zorgen dat ik meer gezonde snacks in huis heb, merk dat ik alleen aan ontbijt, lunch en avondeten niet genoeg heb maar ook vaker tussendoor iets moet eten.
Vanmiddag heb ik flink kramp gehad, best eng. Al heb ik geen flauw idee of ik nou m'n baarmoeder voel of m'n darmen. Heb m'n werk afgezegd, heb een paracetamol genomen en ben op de bank gekropen. Als het nou morgen nog zo is, zou het dan zin hebben om de VK te bellen? Ik heb pas na de jaarwisseling m'n eerste controle, en vraag me af of ze nu iets nuttigs kunnen doen of zeggen. Het is m'n eerste zwangerschap, dus ik heb geen flauw idee wat normaal is en wanneer ik me zorgen moet gaan maken. Misschien stel ik me wel gewoon heel erg aan
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:27 schreef Kwisted het volgende:
we krijgen een....!!!!!!!VerdorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
we krijgen een....!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga je het nog niet vertellen hier?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
we krijgen een....!!!!!!!Ik wist hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
♥ J & S
jawelquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
ga je het nog niet vertellen hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha nee eigenlijk niet, maar ik vind het wel tof dat ik nu straks een dochter én een zoon hebquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat tof Kwisted! Van harte!! Had je een lichte voorkeur gezien je jompeloverdaad?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef Kwisted het volgende:
[..]
jawel
Wat tof!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu al jaloers op zijn haar
Sarcasme. Herken het.
[..]
jawel
Jongetjes zijn leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Venus in pocketformaat
© loveli
Wat lief !quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oooh skips![]()
![]()
Kiek nou waar mijn man mee thuis kwam
[ afbeelding ]
Wat was er mis met de kraamkamer? En kunnen jullie niet gewoon een ander ziekenhuis kiezen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:50 schreef Oksel het volgende:
4e.
Schiet mooi op.
Gisteren kraamkamer bekeken in 't ziekenhuis, nu wil m'n vriendin dus thuis bevallen, ondanks dat ze Duits is.
[..]
jawel
JommetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt maar is toch aan beetje awkward, maar goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:32 schreef Dot. het volgende:
[..]
Maar ze mogen toch daarna ook gewoon nog gebruikt worden voor gewone post? Niet als decemberzegels iig..
Mag mijn UD naar 17 februari alsjeblieft ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:11 schreef DJMomo het volgende:
Zwangerschap & geboorte
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Gezonde snacks hebben wij wel in huis maar ik krijg het allemaal niet meer weg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Ongeduldig het volgende:
Ik heb zelf gisteren m'n eerste echte craving gehad, en toen reden we opeens om 22:00 langs de McDrive Voortaan zorgen dat ik meer gezonde snacks in huis heb, merk dat ik alleen aan ontbijt, lunch en avondeten niet genoeg heb maar ook vaker tussendoor iets moet eten.
Hoezo ze zijn precies hetzelfde verder gewoon 1 en 2 zegels.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klopt maar is toch aan beetje awkward, maar goed
Ik ben ook echt benieuwdquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat was er mis met de kraamkamer? En kunnen jullie niet gewoon een ander ziekenhuis kiezen?
[..]
jawel
/ontlurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik echt zoooo leuk! Ik weet ook niet waarommaar super super tof!
![]()
Ja dat had ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben ook echt benieuwdIk stel me nu zo'n Middeleeuwse martelkamer voor
![]()
Ik bedoel meer dat ik dan bv mijn declaraties en verjaardagskaarten bepostzegel met een ooievaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoezo ze zijn precies hetzelfde verder gewoon 1 en 2 zegels.
Erg klinisch, geen eigen douche of toilet, tja. Echt een ziekehuiskamer. Heel normaal dus, maar de vrouw vond 't niets.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat was er mis met de kraamkamer? En kunnen jullie niet gewoon een ander ziekenhuis kiezen?
[..]
jawel
Whoopwooop, gefeliciteeeerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Enschede heeft echt hele mooie kraamkamers weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Erg klinisch, geen eigen douche of toilet, tja. Echt een ziekehuiskamer. Heel normaal dus, maar de vrouw vond 't niets.
En ja, we kunnen ipv. Hengelo ook naar Enschede, maarja, da's ook weer rijden enzo.
Fijn!quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:31 schreef ikke_84 het volgende:
Ik mag trouwens weer om de week naar de vkbloeddruk was gister 125/80
Joh, ik vind de tijd ook echt vliegen! Vandaag ben ik gewoon al precies 20 weken. Da's de helftquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:03 schreef Enfermera het volgende:
Gaat idd echt snel die lijst.. er staat al zoveel onder me!
Gelukkig was het gisteren rustig op mn werk. Heb wel wat dingen gelaten ivm mn bekken. Ben blij dat ik mn zorgverzekering opgeschroefd heb, nu kan ik daarvoor gewoon lekker naar de fysio vanaf januari. Heb iets van 17 behandelingen die vergoed worden.En doordat ik dat gedaan heb betaal ik ook niet de vrijwillige bijdrage voor de kraamzorg dus dat scheelt!
Ik wilde het net typenquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef DJMomo het volgende:
netflix! ik verheug me al zooooooooooooooo op mijn verlof (nog 2,5 dag............................ incl kerstborrel en afscheidslunch ftw!)
Ja! Gewoon de helft alweerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Enfermera het volgende:
Coco, 20 weken?? Nee joh!! Dat meen je niet!Pfff wat gaat het hard idd.
Oeh leuk en spannend!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja! Gewoon de helft alweerIk vind het écht vliegen. Zoveel sneller dan bij de zwangerschap van Saar. Vergeet het ook regelmatig
Morgen de 20 weken echo ook
Done!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef Alixia het volgende:
[..]
Mag mijn UD naar 17 februari alsjeblieft ?
Je hebt de verkeerde aangepastquote:
Mèh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:43 schreef Alixia het volgende:
Oh ja, ik zie het. Axia en ik zitten eigenlijk te dicht bij elkaar.![]()
Omg, ik kan je wel vertellen dat niemand vergeleken wilt worden met DJMOquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef flowerbox het volgende:
Wb, dyre!![]()
Djmomo, ik kwam er pas vanavond achter dat er ook nog een user is die DJMO heet. Of zijn jullie één en dezelfde en keek ik gewoon scheel?
Ik ken de reputatie...quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omg, ik kan je wel vertellen dat niemand vergeleken wilt worden met DJMO
Zo velen met onsquote:
Ik had al zo'n vermoeden. Wel goed gezien dusquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omg, ik kan je wel vertellen dat niemand vergeleken wilt worden met DJMO
Ik krijg 30 december de eerste echo en dan ben ik nog maar 6 weken + 5 dagen. (er is dus ook een kans dat we het hartje dan nog niet kunnen horen) Als we het met kerst vertellen, nog een week eerder, ben ik nog wel echt heel erg pril zwanger en met de miskraam in mijn achterhoofd ben ik daar toch wel voorzichtig mee. Vooral omdat met kerst de hele familie erbij is en dan ook echt iedereen het meteen weet.quote:Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Burdie het volgende:
Welkom terug, Dyre(uitleg over eten.... bedankt!!) Wil je het je familie nog niet vertellen?
Gisteravond zegt hij nog: "Moet ik mee naar die echo dan?" Alsof hij totaal niet geïnteresseerd was. Dus ik zei dat het toch op dvd wordt opgenomen en hij maar moest zien (al was het vooral stoerdoenerij van 'm want stiekem vindt hij het echt wel leuk). Maar na zo'n opmerking me 's nachts wakker maken vond ik niet grappig.quote:Op woensdag 18 december 2013 07:37 schreef NoBoNo het volgende:
Hahahaha Nikki, en als ie niet meeleeft is het ook niet goed zeker!![]()
Mogguh dames!Voor alle echo's, geslachtsbepalingen en nieuwkomers!
Gedaanquote:Op woensdag 18 december 2013 02:10 schreef ProjSkippy het volgende:
Zou iedereen (Dot, klaproos) die het filmpje gekwooooot heeft deze nog even uit de quote willen halen?
Thanks voor de lieve reacties, smelt ik zelf ook weer van.
Ik heb echt weken geen vlees kunnen eten omdat ik bij het idee alleen al moest kokhalzen dus ik wens je veel succes vanavondquote:Op woensdag 18 december 2013 08:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanavond krijgen we visite van een soort van pleegvader van mn man, mijn man wil hem het nieuws heel graag vertellen, dus ik heb net nog ff over een test geplast![]()
2 knalstrepen!
We gaan gourmetten want dat vinden de mannen zo leuk, ik normaal ook maar nu wordt ik bij t idee van al die vleesluchtjes al misselijk...
We zullen zien hoe het gaat
Ik denk dat ik n knijper op mijn neus zetquote:Op woensdag 18 december 2013 08:54 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik heb echt weken geen vlees kunnen eten omdat ik bij het idee alleen al moest kokhalzen dus ik wens je veel succes vanavond
Ik heb met sinterklaas gegourmet en ik moest zo spugen van die lucht.. hoop dat het jou beter vergaatquote:Op woensdag 18 december 2013 08:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanavond krijgen we visite van een soort van pleegvader van mn man, mijn man wil hem het nieuws heel graag vertellen, dus ik heb net nog ff over een test geplast![]()
2 knalstrepen!
We gaan gourmetten want dat vinden de mannen zo leuk, ik normaal ook maar nu wordt ik bij t idee van al die vleesluchtjes al misselijk...
We zullen zien hoe het gaat
Nou, hopelijk valt het allemaal mee Flowerbox. Hopelijk hoef je niet daar te blijven. Maar als het is is het zo. Jouw gezondheid en die van de kleine zijn het belangrijkste. Succes!quote:
Nou hequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja! Gewoon de helft alweerIk vind het écht vliegen. Zoveel sneller dan bij de zwangerschap van Saar. Vergeet het ook regelmatig
Morgen de 20 weken echo ook
quote:
Ha, jij hebt ook De Waarden toch? Die belden mij net ook al en we zijn natuurlijk dezelfde dag uitgerekendquote:Op woensdag 18 december 2013 12:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Flower, weet je inmiddels al meer?
Ik heb deze week al 22 uur gewerkt in 2 dagen en vandaag wordt ook weer 9 uur. Ik zit nu al te gapen want 4 uur slaap is echt niet genoeg voor mij.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de kraamzorg intake, 14 januari komt ze al. Ik ben blij dat het niet telefonisch gaat maar face to face, want dat vind ik veel fijner en persoonlijker dan telefonisch.
Ik was net ook even aan het kijken naar ons lijstje, maar ik heb ook een aantal collega's waarvan ik denk dat ze ook wel op kraamvisite willen komen, dus die stuur ik een apart kaartje naar hun privé adres. Tot nu toe hebben wij er ook geen 50 en een boel daarvan gaan gewoon zonder postzegel wegquote:Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Chanty het volgende:
[..]Bah
![]()
Cocovoor een goede echo!
GM sterkte met gourmettenWel lekker
Enf ik heb bij H&M wel wat van die trui/jurkachtige dingen (zoals ik op de foto aan had in het buikentopic) gehaald daar zit geen wol in, althans geen jeukende wol. Had ook een dikke trui aan maar die prikte alsof ik een speldenkussen droeg
Nikki hoe hou je dat vol al dat werken?! Ik mag hopen dat je werk echt je passie is, anders word je hier niet vrolijk van lijkt me
@burdie: dit klinkt misschien heel erg alsof wij geen sociaal leven hebben, maar nee wij halen de 50 niet tenzij ik mensen kaartjes ga sturen die ik normaal geen kaartje stuur. We hadden op onze bruiloft ook maar 50 gasten (waarvan een hoop stellen). Zowel mijn man als ik hebben zo goed als geen contact met familie buiten ouders, broer/zus, oma en een losse tante om. Dus dat bespaart al heel veel kaartjesVerder stuur ik alleen mensen die we met enige regelmaat zien/ spreken een kaartje. Dus dat komt overeen met onze kerstkaartjesgroep, circa 40. Wel nog een rits collega's, maar denk dat er gewoon een algemeen kaartje naar het werk gaat
En alle kennissen ga ik geen kaartje sturen, die lezen het wel via facebook of een sms.
Collega's die op kraamvisite komen zijn diegenen die ik inmiddels als vrienden beschouwquote:Op woensdag 18 december 2013 13:35 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik was net ook even aan het kijken naar ons lijstje, maar ik heb ook een aantal collega's waarvan ik denk dat ze ook wel op kraamvisite willen komen, dus die stuur ik een apart kaartje naar hun privé adres. Tot nu toe hebben wij er ook geen 50 en een boel daarvan gaan gewoon zonder postzegel weg
Bij ons doen ze altijd de intake thuis, heb je ervaring met telefonische intake's? Wij vinden dat je niet goed kan indiceren als je niet thuis bent geweest bij de mensen.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Flower, weet je inmiddels al meer?
Ik heb deze week al 22 uur gewerkt in 2 dagen en vandaag wordt ook weer 9 uur. Ik zit nu al te gapen want 4 uur slaap is echt niet genoeg voor mij.
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de kraamzorg intake, 14 januari komt ze al. Ik ben blij dat het niet telefonisch gaat maar face to face, want dat vind ik veel fijner en persoonlijker dan telefonisch.
Je kunt ook bij sommige supermarkten een boodschappenpakket ophalen als je een geboortekaartje inlevertquote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Collega's die op kraamvisite komen zijn diegenen die ik inmiddels als vrienden beschouwDus die staan al op de kaartjeslijst
Maar goed, ik ga nog zwangerschapsyoga doen, daar leer ik vast nog wat mensen kennen. 50 krijgen we wel op met enige creativiteit
Desnoods verstuur ik de kaartjes van de buren met de post
Oh ik heb me dus aangemeld voor zwangerschapsyogaIk ben er nog steeds niet over uit of het mijn ding gaat zijn, maar ik moet wat. Start in januari.
Ja ik zag het idd laatst op een site staanquote:Op woensdag 18 december 2013 14:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Je kunt ook bij sommige supermarkten een boodschappenpakket ophalen als je een geboortekaartje inlevert![]()
Spannend Sugarsnap! En fijn dat je je weer meteen zo goed voelt bij je vk!
Is dat zo, ja? Want de intake wordt lang niet altijd meer vergoed door de verzekeraar. Daarom wordt er vaak bij een tweede, derde, vierde baby telefonisch de intake gedaan. Overigens ben ik het wel met je eens. Ik heb maandag de intake gehad en dat was telefonisch. Ik zat in de auto en de verbinding was niet fantastisch, dus een echt lekker gesprek, nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:56 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Bij ons doen ze altijd de intake thuis, heb je ervaring met telefonische intake's? Wij vinden dat je niet goed kan indiceren als je niet thuis bent geweest bij de mensen.
Gelukkig komen ze ook langs, is idd wel prettig!
Morgen een rustigere dag? of ook weer zo druk
Als je al op 40 zit... zou ik toch de lijst er nog eens bij pakkenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:32 schreef Chanty het volgende:
@burdie: dit klinkt misschien heel erg alsof wij geen sociaal leven hebben, maar nee wij halen de 50 niet tenzij ik mensen kaartjes ga sturen die ik normaal geen kaartje stuur. We hadden op onze bruiloft ook maar 50 gasten (waarvan een hoop stellen). Zowel mijn man als ik hebben zo goed als geen contact met familie buiten ouders, broer/zus, oma en een losse tante om. Dus dat bespaart al heel veel kaartjesVerder stuur ik alleen mensen die we met enige regelmaat zien/ spreken een kaartje. Dus dat komt overeen met onze kerstkaartjesgroep, circa 40. Wel nog een rits collega's, maar denk dat er gewoon een algemeen kaartje naar het werk gaat
En alle kennissen ga ik geen kaartje sturen, die lezen het wel via facebook of een sms.
bij mij komen ze as maandag langs. Hoop niet dat ze de babykamer wil zien, die is nog vnl opslag hahahaha, stond nét voor maandag op de rol! Manlief is ook thuis, dat is dan mss nog wel grappigquote:Op woensdag 18 december 2013 14:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Want de intake wordt lang niet altijd meer vergoed door de verzekeraar. Daarom wordt er vaak bij een tweede, derde, vierde baby telefonisch de intake gedaan. Overigens ben ik het wel met je eens. Ik heb maandag de intake gehad en dat was telefonisch. Ik zat in de auto en de verbinding was niet fantastisch, dus een echt lekker gesprek, nee.
Minder pijnlijk wel, maar mini ligt nog net zo hard te schurken als gisterenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:47 schreef Fazzoletti het volgende:
Burdie succes met je beursheid, hopelijk is het vandaag weer minder pijnlijk![]()
Je hebt nog genoeg tijd hoorquote:Fijn dat ik niet de enige ben die het zo hard vind gaan, hier nu ook al weer ruim 19 weken![]()
![]()
Soms dan overvalt me dat gevoel en besef ik dat ik, afgezien van een paar pakjes, nog helemaal niets in huis heb. over de babykamer wil ik het helemaaaal niet hebben En geboortekaartjes, daar heb ik ook nog niet aangedacht *zucht*
Hier zijn ze geloof ik met 25 weken al geweest? Ze wilden helemaal niks zien, alleen even babbelen en theedrinkenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:41 schreef DJMomo het volgende:
[..]
bij mij komen ze as maandag langs. Hoop niet dat ze de babykamer wil zien, die is nog vnl opslag hahahaha, stond nét voor maandag op de rol! Manlief is ook thuis, dat is dan mss nog wel grappig
dat vind ik persoonlijk wel absurd vroeg. Hier belden ze dinsdag geloof ik. En zat net zelf de hele week al: ohja, nog niets gehorod, zou het wel doorgekomen zijn etc etc etc.. En vervolgens begonnen ze het gesprek met "ja, ivm feestdagen komen we maar wat eerder". Hahahahaquote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier zijn ze geloof ik met 25 weken al geweest? Ze wilden helemaal niks zien, alleen even babbelen en theedrinken.
Zijn er al mensen van jouw pufclub bevallen dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
geboortekaartjes... ik vrees dat de post vertraging heeft door dat stomme kerstkaarten gebeuren. Heb van de pufles nog steeds niets ontvangen, én (belangrijker) ook nog de proefkaartjes die ik zondag had aangevraagd niet..
Ja, 1 van de 8. Maar die was ook laat begonnen met de pufclub, gecalculeerd risico. Ze was officieel vorige week uitgerekend, en is de 6e bevallen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zijn er al mensen van jouw pufclub bevallen dan?!
Ik vond het ook belachelijk vroeg, maar ze hebben het beleid hier veranderd, zodat je nog vragen kunt stellen vóórdat je vanalles aanschaft, ipv dat je met 34 weken te horen krijgt dat je ledikant eigenlijk helemaal niet geschikt is, je box levensgevaarlijk en je kleertjes met één vingerknip in brand vliegenquote:Op woensdag 18 december 2013 14:45 schreef DJMomo het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk wel absurd vroeg. Hier belden ze dinsdag geloof ik. En zat net zelf de hele week al: ohja, nog niets gehorod, zou het wel doorgekomen zijn etc etc etc.. En vervolgens begonnen ze het gesprek met "ja, ivm feestdagen komen we maar wat eerder". Hahahaha
Daar hebben ze bij ons toen niet eens naar gekeken.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Burdie het volgende:
ipv dat je met 34 weken te horen krijgt dat je ledikant eigenlijk helemaal niet geschikt is, je box levensgevaarlijk en je kleertjes met één vingerknip in brand vliegen.
Ik denk ook niet dat ze dat doen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij ons toen niet eens naar gekeken.
volgens mij heeft ze er de vorige keer ook niet naar gekeken. De box stond toen al wel beneden (dit keer staat de kerstbom er nog....). Die vond ze toen heel mooiquote:Op woensdag 18 december 2013 14:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond het ook belachelijk vroeg, maar ze hebben het beleid hier veranderd, zodat je nog vragen kunt stellen vóórdat je vanalles aanschaft, ipv dat je met 34 weken te horen krijgt dat je ledikant eigenlijk helemaal niet geschikt is, je box levensgevaarlijk en je kleertjes met één vingerknip in brand vliegen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:51 schreef Burdie het volgende:
DJMomo, ze komen trouwens wel controleren of je plintjes schoon zijn, dus ik zou me nog maar even druk maken.
Oh ja, dat idd wel. Met zo'n wit handschoentje aan gingen ze bij ons ook over de kasten heen enzo. Kijken of er stof vanaf kwam.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:51 schreef Burdie het volgende:
DJMomo, ze komen trouwens wel controleren of je plintjes schoon zijn, dus ik zou me nog maar even druk maken.
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, dat idd wel. Met zo'n wit handschoentje aan gingen ze bij ons ook over de kasten heen enzo. Kijken of er stof vanaf kwam.
Arme baby, komt straks in een stoffig huis terechtquote:Op woensdag 18 december 2013 14:54 schreef DJMomo het volgende:
en lekker dan bij jou zand, weet je hoeveel stof er neerdwarrelt tussen 25 en 40w!
Je dacht dat die familie wiegen etc die steeds doorgegeven worden bij elke baby een nieuw matras krijgen?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:01 schreef Dot. het volgende:
Ik zou op zich wel een vraag hebben over mijn ledikantje eigenlijkWe hebben een tweedehandsje, inclusief matras. Normaliter zou ik wel een nieuw matras kopen, maar deze vorm is zo apart dat een nieuw matras voor dit bedje 170 euro kost en dat vind ik toch wat veel. Nu las ik dat een gebruikt matrasje vooral vervangen moet worden als er een kuil in zit of als het heel zacht is geworden en dat is bij de onze volgens mij niet zo, maar schijnbaar vinden sommige mensen het ECHT NIET kunnen om je kind op een tweedehands matras te leggen. Eens kijken wat de kraam erover zegt
Dat kan ik me voorstellen, eventuele vragen of iets kan je niet stellen omdat je er niet bij bent met je hoofd ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Want de intake wordt lang niet altijd meer vergoed door de verzekeraar. Daarom wordt er vaak bij een tweede, derde, vierde baby telefonisch de intake gedaan. Overigens ben ik het wel met je eens. Ik heb maandag de intake gehad en dat was telefonisch. Ik zat in de auto en de verbinding was niet fantastisch, dus een echt lekker gesprek, nee.
Nja, dat zeiden ze dus tegen mij ook, maar als ik ernaar zoek vind ik alleen iets dat wiegendood bij een tweedehands matras vooral gelinkt wordt aan een te zacht matras.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:20 schreef Hobbesje het volgende:
Burdie ik heb luiers en luierdoekjes in de bovenste lade en wat spulletjes zoals een borstel ,thermometer, zetpillen enzo. In de middelste rompertjes en hydrofielluiers en schone hoezen voor het kussen. En onderrin beddengoed nu, maar dat wisselt. De bovenste 2 lades niet.
En wij hebben geen plank, maar zo'nranje voor fotolijstjes van de ikea. Daarpasen de meeste potjes en flesjs prima op. Bij onze oudstetoen hn wat ouder werdiets te vaak deervaring gehad dat hij zijn hoofd stootte als je anders gaat aankleden.
Wij hebben bij de ikea een nieuw matrasje gekocht omdat de oude echt smerig is... maar waarvan?
Hethergebruiken van andermans matrasjes wordt afgeraden ivm de wiegendood (daar is een verband, waarschijnlijk met bacterien die niet in je eigen huishouden wonen normaliter).
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, dat idd wel. Met zo'n wit handschoentje aan gingen ze bij ons ook over de kasten heen enzo. Kijken of er stof vanaf kwam.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 18 december 2013 16:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Thanks Burdie, dus nog niets om me zorgen over te makenHet komt wel goed met ons, Stefanie
![]()
Wat een domper!!quote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Zo. De eerste controle zit erop. Of nou ja, controle. Wat een afgang zeg.
Het is hier wat anders geregeld dan in NL, en de zorg staat hier wereldwijd bekend als goed, maar dit was echt te kansloos voor woorden. Ze heeft mn bloeddruk gemeten, mijngewicht op geschreven en ehh... niets meer. Ja, gevraagd of ik foliumzuur slik. Een echo had ik niet verwacht, maar had toch minstens gehoopt dat ze naar het hartje zou luisteren, of weet ik veel. Goddank was het gratis :/
Dan maar wachten tot 18 wkn :/
Hoever ben je dan? En waar woon je? Balen zegquote:Op woensdag 18 december 2013 17:25 schreef Roomsnoes het volgende:
Zo. De eerste controle zit erop. Of nou ja, controle. Wat een afgang zeg.
Het is hier wat anders geregeld dan in NL, en de zorg staat hier wereldwijd bekend als goed, maar dit was echt te kansloos voor woorden. Ze heeft mn bloeddruk gemeten, mijngewicht op geschreven en ehh... niets meer. Ja, gevraagd of ik foliumzuur slik. Een echo had ik niet verwacht, maar had toch minstens gehoopt dat ze naar het hartje zou luisteren, of weet ik veel. Goddank was het gratis :/
Dan maar wachten tot 18 wkn :/
Neen.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:54 schreef Twinkle20 het volgende:
O echt kraamzorg die met een wit doekje over kasten gaan? Hoeven ze hier niet te doen als ik in een assertieve bui ben denk ik :x
Ik heb kleine ladesquote:Op woensdag 18 december 2013 18:25 schreef DJMomo het volgende:
Gelukkig flobo!
Zand, commode met drie lades;
Bovenste kleine hydrofielen, rompers, luiers en sokken
Middelste: grote hydrofielen, badcapes, slabben en spuugdoekjes
Onderste: los beddengoed en slaapzakken. Al ligt een deel daarvan nu in de gewone kast. Nog beetje zoekende naar nieuwe indeling.
Ben nu 9 weken. En ik ben op zich niet bang dat er iets mis is ofzo, maar ik zou het toch erg prettig vinden als er op een of andere wijze naar die gup gekeken wordt... De zorg hier (Noorwegen) mag danw el gratis zijn, maar ik vind dit wel wat karig. Maar ach, zo is het nu eenmaal hierquote:Op woensdag 18 december 2013 17:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoever ben je dan? En waar woon je? Balen zeg
Zie mijn editquote:Op woensdag 18 december 2013 18:45 schreef DJMomo het volgende:
Uhm, gewoon commode breed. Maar shitload hydros, rompers, badcapes en beddengoed.
Hier wordt bij de vk ook niet zo vroeg naar het hartje geluisterd hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ben nu 9 weken. En ik ben op zich niet bang dat er iets mis is ofzo, maar ik zou het toch erg prettig vinden als er op een of andere wijze naar die gup gekeken wordt... De zorg hier (Noorwegen) mag danw el gratis zijn, maar ik vind dit wel wat karig. Maar ach, zo is het nu eenmaal hier
Maar! Heb een vroeger "pret"echo geboekt voor zaterdag, als we een weekendje in NL zijn!
Fijn dat alles goed was, Flowerbox!
Maar dat is ook het enige wat ze hier doen toch..quote:Op woensdag 18 december 2013 18:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Ben nu 9 weken. En ik ben op zich niet bang dat er iets mis is ofzo, maar ik zou het toch erg prettig vinden als er op een of andere wijze naar die gup gekeken wordt... De zorg hier (Noorwegen) mag danw el gratis zijn, maar ik vind dit wel wat karig. Maar ach, zo is het nu eenmaal hier
Nou, heerlijk van genieten dan. Je hebt nu toch al betaald en inderdaad soms zie je de gezichtjes al heel goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het is een veel te dure 3d/4d pretecho.![]()
En dat terwijl ik in het zh sowieso elke 4 weken wel een echo heb, alleen is dat 2d, dus net iets minder speciaal dan de pretecho. Ik heb ook lang getwijfeld omdat ik het echt veel geld vind voor even kindjes kijken, maargoedik kon m'n nieuwsgierigheid niet langer bedwingen...
Bij mij in het ziekenhuis hebben ze tegenwoordig ook 3D! Kwam ik vandaag achter toen ze vroeg of ik het goed vond dat ze de 3D even aanzette.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het is een veel te dure 3d/4d pretecho.![]()
En dat terwijl ik in het zh sowieso elke 4 weken wel een echo heb, alleen is dat 2d, dus net iets minder speciaal dan de pretecho. Ik heb ook lang getwijfeld omdat ik het echt veel geld vind voor even kindjes kijken, maargoedik kon m'n nieuwsgierigheid niet langer bedwingen...
Oh ik dacht dat het hartje al vrij snel te zien/horen was. Maargoed. Ik vond het in elk geval vrij onzinnig. Mijn gewicht kan ik thuis ook wel bijhoudenquote:Op woensdag 18 december 2013 19:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar dat is ook het enige wat ze hier doen toch..
Hartje luisteren ze vaak niet voor de 11 a 12 weken omdat het soms lastig te vinden is.
En verder kunnen ze ook niet veel en is het ene kwestie van gegevens opnemen etc.
haha wij hebben een zwart hondje, nou kom maar op met de witte handschoentjesquote:Op woensdag 18 december 2013 14:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is echt een hele hele erge uitzondering. Beide gevallenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:37 schreef Dyre het volgende:
Bij mijn VK doen ze standaard voor de termijnecho al een echo rond de 8 weken, om te kijken of de innesteling goed is gegaan en eventueel een hartje te horen is. (bij mij doen ze nu zelfs al met 6+5 een echo, maar dat is een uitzondering)
Hoezo? dat is toch part of the job ik ga echt niet al mijn zooi opruimen voor de kraamhulpquote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
haha wij hebben een zwart hondje, nou kom maar op met de witte handschoentjes![]()
Ik ken overigens mensen die echt een enorme puinzooi hebben thuis, en morgen ingeleid worden, ik wens de kraamzorg nu al heel veel succes
Wat grappig, morgen heb ik het intakegesprek met een dame van De Waarden.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:33 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ha, jij hebt ook De Waarden toch? Die belden mij net ook al en we zijn natuurlijk dezelfde dag uitgerekend![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door _NIKKI_ op 18-12-2013 21:47:18 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |