Ik heb daarom ook alleen mn voornaam ingevuld en een fictief telefoonnrquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:43 schreef Kwisted het volgende:
Vraagje trouwens, zijn er gratis zwangerschapsdozen die de moeite zijn om te bestellen? Kan me herinneren van de vorige keer dat ik er ook een aantal had die vol zaten met reclame en dat ik daarna werd plat gebeld
Proberen waard!quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:31 schreef ikke_84 het volgende:
Kwisted heel veel plezier bij de echo vandaag! Wat spannend. Heb je zelf een idee wat het is?
Gm ik weet niet of t helpt maar ik hoorde dat je luuf onder je voeten moet smeren en daar sokken overheen moet trekken en dat schijnt dan tegen hoesten te helpen. Mijn vriendin doet t bij de kindjes en zij zegt dat t werkt.
Ik sta gewoon 1e![]()
![]()
Ik mag trouwens weer om de week naar de vkbloeddruk was gister 125/80
Helemaal mee eens, ik vind dat zwanger zijn echt niet zo leukquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik sta op de 20e plaatsEn het kan me niet snel genoeg gaan, ben mijn zwangere lijf zo zat, exclusief dat trappelende jongetje dan
En fictieve gegevens opgeven voor die dozen is wel een goed idee! Helaas te laat voor mij, ik ben er weer ingetuind terwijl ik het jaar na de geboorte van S. helemaal gek werd van de reclame. Mijn hormonen houden van gratis geloof ik
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:32 schreef DJMomo het volgende:
serieus ikke, nog om de week? niet al elke week?
wel fijn dat BD weer stabiel is!
Beetje jammer van het merk, maar idd ja,quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Soempie en Wiebelvoor jullie meisje!
Even bijlezen nu.
En oh ja, ben ik de enige die hier helemaal emo van word?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:03 schreef Enfermera het volgende:
Mevr Mus en Burdie ja zijn jullie het al zat?Mag ik vragen wat jullie tegenstaat in de zwangerschap?
(en dit bedoel ik in the nicest way possible
)
candy crushquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ik verveel meIedereen is werken, huis is schoner dan schoon, alle baby spullen zijn in huis en alles ligt klaar, net met de honden naar t bos geweest...iemand tips tegen verveling??
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
TuurlijkIk ben al ruim 24 weken beroerd. Misselijk, doodmoe, pijn in mijn bekken en door misselijkheid en bekken slaap ik momenteel ook heel slecht, is mijn concentratie om te huilen etc. Effect hiervan op mijn dagelijks leven is erg groot: ik kan bijv. niet een hele dag alleen voor onze peuter zorgen. En vanaf week 20 noodgedwongen voor 50% ziek gemeld en de uren die ik werk werk ik op therapeutische basis vanuit huis. Ik vind het erg lastig om deze afhankelijkheid en het nergens toe komen erg lastig. Maar zodra ik wel dingen ga doen en wel een dagje alleen met peuter ben krijg ik dat later keihard terug
![]()
Laten we zeggen dat ik weer weet waarom ik na de zwangerschap van de eerste bijna 2 jaar moed heb moeten verzamelen om aan een nieuwe zwangerschap te beginnen
Ik voelde me de vorige keer meteen zoveel beter toen het kind eruit wasquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:31 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]![]()
Klinkt erg zwaar! Verdwijnen de klachten volledig na de zwangerschap?
netflix! ik verheug me al zooooooooooooooo op mijn verlof (nog 2,5 dag............................ incl kerstborrel en afscheidslunch ftw!)quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ik verveel meIedereen is werken, huis is schoner dan schoon, alle baby spullen zijn in huis en alles ligt klaar, net met de honden naar t bos geweest...iemand tips tegen verveling??
Hold that feeling!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ik voelde me de vorige keer meteen zoveel beter toen het kind eruit wasIk had wel een heel makkelijke (relatief dan
), snelle en ongecompliceerde bevalling. Maar in mijn kraamtijd kon ik al zoveel meer dan tijdens m'n zwangerschap. Ik word nog euforisch als ik er aan denk
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:03 schreef Enfermera het volgende:
Mevr Mus en Burdie ja zijn jullie het al zat?Mag ik vragen wat jullie tegenstaat in de zwangerschap?
(en dit bedoel ik in the nicest way possible
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Burdie op 17-12-2013 13:51:57 ]
Je gaat zo snelquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:41 schreef DJMomo het volgende:
[..]
netflix! ik verheug me al zooooooooooooooo op mijn verlof (nog 2,5 dag............................ incl kerstborrel en afscheidslunch ftw!)
nog een geslachtsecho vandaag, leuk! hoop dat de baby's meedoen!
wow hobbes, steriliseren. Waarom dan nog, als je toch al in MMM zit?
Zeker... Soms denk ik; aaahhhh!!! en dan denk ik weer; ach ik zie het wel. Het zal vast zwaar zijn, maar het komt ook vast weer goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:10 schreef DJMomo het volgende:
overigens, zwanger zijn is soms zwaar, maar tegen die eerste tijd met nieuwe baby kan ik ook best op zien hoor. (zeker nu met al 1 complicerende factor die in huis rondspookt). De sprongetjes, tandjes, krampjes, borstvoeding wat niet wil zoals het moet, gebroken nachten etc etc etc.
Idem hier.. Fb weet het zelfs nog niet. Schoonzus is voor dezelfde periode uitgerekend en had een foto gepost en broer daarop, jij nu nog S. Maar ik doe het maar niet, ze zullen ooit wel een foto zien van mij met buik of van de baby. Surprise-effect he ;-)quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:21 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik heb ook niet echt een ikkanhetwelvandedakenschreeuwen zwangerschaps gevoel. Vind het niet vervelend, maar heb dan ook geen lichamelijke klachten, maar ik voel niet de noodzaak om het bijv op facebook te melden. De mensen dichtbij weten het en dat is genoeg
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaaaaaa we krijgen overduidelijk een meisje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het!! M'n gevoel heeft me weer niet in de steek gelaten
was ik idd van plan!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Dot. het volgende:
Tip van de week, volgend jaar worden de postzegels weer duurder, dus als je nu alvast inslaat voor de geboortekaartjes ben je goedkoper uit
wat leuk!!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jaaaaaa we krijgen overduidelijk een meisje!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het!! M'n gevoel heeft me weer niet in de steek gelaten
Zo hé, dan zie je pas goed hoe je organen opschuiven (darmen bv).quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef Burdie het volgende:
Ik kwam deze link tegen op facebook, erg interessant!
http://www.msichicago.org(...)or-baby/interactive/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |