Misschien.. Was het een visioenquote:
Nanananananananananananana BANMAN!!!!quote:
Ik kreeg gisteren nog een compliment van Yvonne dat ik al 1.5 week zonder note / ban zitquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al 10 maanden zonder ban.
Tuurlijk, maar dat is gewoon voor overdag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de Japanse traditie in ere houden door een klein tenger Japans meisje met grote konijnenoogjes een flinke bukkake te geven terwijl ze een gedragen slipje welke we uit een vendingmachine hebben gehaald over haar hoofd getrokken heeft.
Zo zo, jij bent op dreef zeg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren nog een compliment van Yvonne dat ik al 1.5 week zonder note / ban zit
Oei.quote:
Kapiteintje heeft ook wel eens over fok gedroomd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Oei.
De dag dat mij dat overkomt, hang ik mezelf op denk ik.
Doe er mee wat je wilt.
Dis is ferry iesie for joe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al moet ik ook zo een Engels proefwerk maken
Succes Stinho.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al moet ik ook zo een Engels proefwerk maken
It is ferrie naais toe meek dis proefwerk. Aai hoop det aai ken ghet aah ferry naais noot.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dis is ferry iesie for joe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |