Daar haalt de helft van de pijlen het bord vast niet!quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Weet ik, maar de Eclipse Pro's bij ons in het café gaan naar mijn idee veel langer mee.
Maar daarom vind ik het zo raar dat dit bord waar Lloyd en Anderson op staan te gooien al schade vertoontquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoDaarom beter bord dan Winmau.
Lloyd gooit vrij hard, miss daarom of miss belandde een aantal darts net ff verkeerd op het bordquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Maar daarom vind ik het zo raar dat dit bord waar Lloyd en Anderson op staan te gooien al schade vertoont
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Phil gaat er de 27e uitgegooid worden
Kan dat niet omdat die lui zo strak op dezelfde plek lopen te knallen aan 1 stuk door dat dat gedeelte het gewoon te zwaar heeft (misschien ook hard gooien). In de kroeg vliegen die pijlen vaak zat naar de 12 - 18 - 1 en 5. Dat is toch wat anders dan iedere pijl zowat continu om die triple.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Maar daarom vind ik het zo raar dat dit bord waar Lloyd en Anderson op staan te gooien al schade vertoont
Ging iets mis met de score iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha wtf was datRegie snapte het ook niet.
De schuimring om het bord wordt vaak gebruikt jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Daar haalt de helft van de pijlen het bord vast niet!
Die heb ik niet, dus ik moet binnenkort plamuren en toch maar even zo`n ding aanschaffenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
De schuimring om het bord wordt vaak gebruikt ja
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef hafcfan het volgende:
Op de masters verloor die nog lol @ molfan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |