Wedstrijd is pas gespeeld als de laatste pijl is gegooid en het bord is rond.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe vet zou het zijn als deze Anderson ook ff 9darter smijt
Na elke partij hangen ze een nieuwe op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef LuckyLuQ het volgende:
Gaan ze het hele wk met één bord doen?
Matige sisal dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Na elke partij hangen ze een nieuwe op.
Nee dat niet (Unicorn geweldige borden) maar doen ze voor de spelers gewoon. Vind het ook lichtelijk onzin maar goed.quote:
Geven ze aan goede doelen en aan kinderen enz in de zaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:56 schreef Djnormandy het volgende:
Wat doen ze met de gebruikte borden dan?
Misschien voor de training of gewoon weggeven/verkopen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:56 schreef Djnormandy het volgende:
Wat doen ze met de gebruikte borden dan?
Klopt ik vind die Eclipse Pro een van de beste borden die er zijn samen met de Winmau Blades. Maar zijn deze iets anders dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee dat niet (Unicorn geweldige borden) maar doen ze voor de spelers gewoon. Vind het ook lichtelijk onzin maar goed.
Dit is de Proquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Klopt ik vind die Eclipse Pro een van de beste borden die er zijn samen met de Winmau Blades. Maar zijn deze iets anders dan?
MvG nr 2 vd wereld sloopt Barney easy. Lewis kan die ook hebben dusja waarom niet? Lewis heeft even lastig schema als MvG he want zit in hetzelfde stukquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mvg nooit veels te moeilijk schema. Lewis zou kunnen als Phil de finale niet haalt.
Verstond je verkeerd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef RemcoW23 het volgende:
Zei Ronny gisteren trouwens dat hij Kim maar liet winnen vanwege PL of verstond ik dat verkeerd?
Hij krijgt ook nog Anderson, Barney, Lewis en Phil het zou wel wat zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
MvG nr 2 vd wereld sloopt Barney easy. Lewis kan die ook hebben dusja waarom niet? Lewis heeft even lastig schema als MvG he want zit in hetzelfde stuk
Je onderschat MvG enorm, viel me bij de Players Championship ook al op. Hij is de 1 na beste ter wereld, vergeet dat even niet. Barney zet die keer op keer eenvoudig opzij, alleen Lewis is lastig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij krijgt ook nog Anders, Barney, Lewis en Phil het zou wel wat zijnmaar lijkt me iets teveel van het goede om 4 x top te zijn, want dat moet die
Weet ik, maar de Eclipse Pro's bij ons in het café gaan naar mijn idee veel langer mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit is de ProVind het nog steeds een veel beter bord dan een Winmau.
Ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Weet ik, maar de Eclipse Pro's bij ons in het café gaan naar mijn idee veel langer mee.
3-0 kwartiertje ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Djnormandy het volgende:
Laten we eerst kijken wat MvG doet in deze wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |