Focal is nog steeds top voor in de auto.quote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij weet veel van speakers he, ik wil nieuwe speakers voor in mn auto, maar heb geen idee wat tegenwoordig een goede prijs/kwaliteit is.
Zeker. Die dieren zijn zo mooi.quote:
Nooit bij friet.quote:
Eens kijken of die ook ondiepe modellen hebben, kan maximaal 35mm kwijtquote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Focal is nog steeds top voor in de auto.
Tja zoveel....quote:Op maandag 16 december 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Focal is nog steeds top voor in de auto.
Doe maar lekker over je patat. Ik eet alleen friet.quote:
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehadquote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef S95Sedan het volgende: [..] Klote
Hoe is het met de misselijkheid? Al beter?
Bij bami wel lekker. Maar niet teveel.quote:
Wat hadden ze dit keer te klagen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehad
Vlagen.. Vanmorgen misselijk, niet gekotstnu voel ik me goed, alleen hoofdpijnen van het gezeik van het uitzendbureau
quote:
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..quote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hadden ze dit keer te klagen?
Doe ik ookquote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe maar lekker over je patat. Ik eet alleen friet.
En dan al blaren?quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik haat schoenen inlopen.. En nu heb ik ze maar een paar uurtjes aangehad
Vlagen.. Vanmorgen misselijk, niet gekotstnu voel ik me goed, alleen hoofdpijnen van het gezeik van het uitzendbureau
Damnquote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..
jep.. Vans inlopen is kut, maar het echt waard!!quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe ik ook![]()
[..]
En dan al blaren?
Beter![]()
Ah leuk dat gezeik inderdaadGewoon terugzeiken de volgende keer dus
Incompetente prutsers heb je tegenwoordig overal zo te lezen...quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks. Ik ben m geflipt. Kan verdomme al 3 weken mn uren niet invoeren en ze krijgen het blijkbaar niet voor elkaar om mn contract goed in te voeren. Centen zijn op, ik loop achter met mn huur en ik wil ook graag wat kerstkadootjes kopen want anders lijk ik een ondankbaar kutkreng..
Viel hier wel mee, nooit echt blaren gehad bij inlopenquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep.. Vans inlopen is kut, maar het echt waard!!
Deed ik ook![]()
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boosquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DamnBegrijpelijk dat je flipt ja.
En wat zeggen zij dan? "Sorry, maar we kunnen er niks aan doen"?
Nicequote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boos
Dat soort mensen zijn gewoon compleet wereldvreemd, verwachten dat het zich vanzelf oplost terwijl er gewoon mensen van afhankelijk zijn plus in de problemen komenquote:Op maandag 16 december 2013 23:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt. Vandaag heb ik die kut die me helpt uit dr bespreking laten trekken.. Grapjassen met hun 'ja, misschien dat we je vanmiddag nog bellen met de oplossing, anders wordt het morgen. ' toen werd ik echt boos
nee, Dit keer bij het bedrijf waar ik werk, die hebben mn fase b contract nog niet ondertekend.. Wel opgegeven hoeveel uur, maar niks ondertekend. Ga er dan achteraan! Ik geloof dat een uitzendbureau voor hun werknemers moet zorgen, maar wie ben ik?quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Incompetente prutsers heb je tegenwoordig overal zo te lezen...
En dan dat ze vaak ook nog de schuld bij jou leggen
ik zei: ik weet wel zeker dat ik vandaag nog wat hoor, anders kom ik morgen bij jullie op visite om mn geld te halen. Ik ben er nu klaar mee. Ik leef godverdomme niet op lucht!!quote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceFijne dooddoeners zijn dat ja
Dat zeg ik, incompetente prutsersquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, Dit keer bij het bedrijf waar ik werk, die hebben mn fase b contract nog niet ondertekend.. Wel opgegeven hoeveel uur, maar niks ondertekend. Ga er dan achteraan! Ik geloof dat een uitzendbureau voor hun werknemers moet zorgen, maar wie ben ik?
ja, ik baal er ook van dat ik toen over moest stappen naar dit uitZendbureau, de vorige was veel beter..quote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, incompetente prutsers
Prutsersquote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei: ik weet wel zeker dat ik vandaag nog wat hoor, anders kom ik morgen bij jullie op visite om mn geld te halen. Ik ben er nu klaar mee. Ik leef godverdomme niet op lucht!!
En toen kon het ineens wel een soort van opgelost worden
Kookwekker zetten.quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Gamen is leuk maar verdomme het wordt altijd laat
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meerquote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik baal er ook van dat ik toen over moest stappen naar dit uitZendbureau, de vorige was veel beter..
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PrutsersBeetje dingen uitstellen terwijl andere mensen afhankelijk van hun geld zijn, maar hé dat maakt niet uit want ik krijg toch wel salaris
Helaas wel jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meer
[..]
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..quote:Op maandag 16 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PrutsersBeetje dingen uitstellen terwijl andere mensen afhankelijk van hun geld zijn, maar hé dat maakt niet uit want ik krijg toch wel salaris
ze willen niemand een contract geven. Ik vrees dus ook dat dit geouwehoer over 3 maanden er weer is..quote:Op maandag 16 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze het van je werk niet overnemen? Scheelt hun en jou kosten plus dat uitzendbureau vangt niets meer
[..]
Helaas gaat dat tegenwoordig bijna overal zo.
Ghehe, herkenbaar.quote:Op maandag 16 december 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..
Ik denk ook dat als het niset opgelost was, dat ik er morgen een over een balie had getrokken
Mja het is belachelijk dat het zo moet gaanquote:Op maandag 16 december 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn collega zei ook al: ik geloof dat ze nu in de gaten hebben dat jij niet alleen vriendelijk kan zijn.. Je woorden klonken echt als puur gif..
Ik denk ook dat als het niset opgelost was, dat ik er morgen een over een balie had getrokken
Minderquote:Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze willen niemand een contract geven. Ik vrees dus ook dat dit geouwehoer over 3 maanden er weer is..
Niet goed?quote:
Wat is dat kerstmutsen/mannenboxers/bieberfans gedoe op facebook? Een of andere hype die ik gemist heb?quote:
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?quote:Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, van mij mag het hele systeem in elkaar klappen.
[..]
Ghehe, herkenbaar.
Helaas trek je dan weer aan het kortste eind.
momentquote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat kerstmutsen/mannenboxers/bieberfans gedoe op facebook? Een of andere hype die ik gemist heb?
ja echt hequote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja het is belachelijk dat het zo moet gaan
Dat dan wel weer jaquote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?
quote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
cel is gratis voer en stroom en inwoning toch?
Dat heb ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |