dat gaat ook wel lekker snel met 16 tracks op het albumquote:Op donderdag 19 december 2013 10:39 schreef Felagund het volgende:
Mijn top 15 (geluisterde albums) van dit jaar:
1 Laura Marling – Once I Was An Eagle 125
de eerste 3-5 nummers wel, daarna kakt het wat mij betreft helemaal inquote:Op donderdag 19 december 2013 11:54 schreef Norrage het volgende:
Ik vind die Haim toch stiekem ook wel lekker hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:08 schreef Tchock het volgende:
Wat is dit toch ook een geweldig albumMisschien wel mijn Nederlandse favoriet.
Je link doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Zo even die nare nasmaak van het gejank van johan wegspoelen, samen met dyarl-ann een beetje de reden dat ik een nogal nare nasmaak in mijn mond heb van indierock in Nederland. Jammer want er zijn genoeg prima bandsquote:
Hoezo? Ik vind 'm echt geweldigquote:Op donderdag 19 december 2013 12:17 schreef ranja het volgende:
[..]
NeeEen van de ultieme voorbeelden van waarom Excelsior zolang zo'n slechte naam bij mij had.
Brooklyn zegt niets, behalve één keer gejank en twee keer nare nasmaak.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
wat brooklyndodger zegt maar dan voor excelsior, niet voor heel nederland
Mijn haat voor excelsior gaat heel diep even wat voorbeelden:quote:Op donderdag 19 december 2013 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Het concept heb ik groot respect voor en de uitwerking in het ontwerp van bijvoorbeeld de speeldoos is geweldig. Alleen de muziek kan ik niet aanhoren hoe graag ik het ook wil, live was het voor mij echt een beetje teveel de grote Torre show en sinds ik die man niet kan uitstaan was het nogal pijnlijk voor mij. Neemt niet weg dat roosbeef een rijtje erg toffe Nederlandse pop platen uit heeft gebracht en daar zeker veel groei in zit.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:27 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb niets met De Staat maar De Speeldoos is zo vet, en live echt een feest. Verder ben ik het wel met je eens
Ok. Johan is nooit zover in mijn ogen geweest als hun naamgever, een hoogstaand figuur die mensen eeuwig omhoog duwen ook al doet de band/persoon niks interessants alleen maar omdat hij een Nederlander is.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:21 schreef Tchock het volgende:
Brooklyn zegt niets, behalve één keer gejank en twee keer nare nasmaak.
Maar goed ieder zijn smaakj maar ik vind Excelsior gewoon zeker nu teveel op hun oude namen leunen, dingen als die daily bread plaat zijn geweldig geflopt(prima plaat verder) met verkoop cijfers.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:29 schreef Tchock het volgende:
TEGENGELUID. Excelsior heeft geweldige extreem overschatte muziekVoorbeelden:
Johan - It's Easy
Moss - Never Be Scared
Johan - December
De Staat - Fantastic Journey Of the Underground Man
Johan - Oceans
Hulde
Hoe zo te veel op oude namen leunen? Daryll-Ann is dan recent weer wat opgeleefd maar voor de rest zie ik totaal niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:30 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Maar goed ieder zijn smaakj maar ik vind Excelsior gewoon zeker nu teveel op hun oude namen leunen, dingen als die daily bread plaat zijn geweldig geflopt(prima plaat verder) met verkoop cijfers.
Ik bedoel meer op het feit dat ze zelf nogal leunen op Excelsior 'het indielabel van Nederland' terwijl iets als subroutine daar veel meer recht op heeft op die aandacht in mijn ogen. Die brengen nog gewaagde en toffe platen uit van bands die iets nieuws doen. Maar goed mijn mening en die van jouw gaan wel vaker niet door een deur.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:31 schreef Tchock het volgende:
ik vind Excelsior gewoon zeker nu teveel op hun oude namen leunen, dingen als die daily bread plaat zijn geweldig geflopt(prima plaat verder) met verkoop cijfers.
Hoe zo te veel op oude namen leunen? Daryll-Ann is dan recent weer wat opgeleefd maar voor de rest zie ik totaal niet wat je bedoelt.
Bij voorbeeld ten aanzien van spelling en grammatica.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:33 schreef brooklyndodger het volgende:
Maar goed mijn mening en die van jouw gaan wel vaker niet door een deur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |