Kanye is veeeeeeelen malen beter. Zelfs Yeezus, maar College Dropout is een van de beste Hip-Hop albums die er zijn, Late Registration is ook erg solide en MBDTF, ondanks dat ie zwaar overrated is, is ook een goed album.quote:
Evil heat is ook meer electronisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef bartrid het volgende:
[..]
Primal Scream vind ik eigenlijk alleen erg goed als ze niet als de Rolling Stones proberen te klinken maar meer de electronische kant opgaan. Echo Dek, Vanishing Point en XTRMNTOR zijn prima platen.
ik ga 5 met ze dubbelenquote:Op woensdag 18 december 2013 09:39 schreef Maxerazzi het volgende:
En Pitchforks top 50 albums van 2013.
Roept u maar. Vooraal mbv staat verrassend hoog, die had ik ergens rond plek 20 verwacht. Mooie lijst wel.
Mee eens. Het is gewoon een erg lekker nummer. Had hem ook daarom in mijn lijstje staan voor 3voor12 song van het jaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind 'm in zijn kaalheid en eenvoud wel doeltreffend. Kabbelt een beetje voort op de positieve manier, en daarbij werken die stukjes rond 'just hold on, we're going home' erg goed. Meer ook niet overigens, want nogmaals, het is onzinnig om dit te betitelen tot de song van het jaar.
Niet mijn keuze, maar ik kan er mee leven.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:39 schreef Maxerazzi het volgende:
En Pitchforks top 50 albums van 2013.
Met Vampire Weekend op 1. Roept u maar.
- The National maar op 43; -> terecht (niet uit haat, maar gewoon middenmoot, en de top 50 staan ze wel in en dat is al heel watquote:Op woensdag 18 december 2013 12:09 schreef Tchock het volgende:
Wat me zo opvalt:
- The National maar op 43;
- Board of Canada maar op 38;
- Nick Cave staat er überhaupt niet in;
- Ik ken drie albums uit de top 10 niet![]()
Wel prima lijst. Ze hebben niet toegegeven aan hun eigen hype rond types als Drake, Timberlake en West.
Ik ken alle artiesten uit de top 10quote:Op woensdag 18 december 2013 13:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
- The National maar op 43; -> terecht
- Board of Canada maar op 38; -> terecht
- Nick Cave staat er überhaupt niet in; -> uitermate vreemd
- Ik ken drie albums uit de top 10 niet![]()
-> uitermate vreemd, zo raar zijn die artiesten toch niet?
Ik niet. Een van de artiesten die ik ben blijven proberen, maar waar het niet lukte. Hier waren er volgens mij wel mensen lovend overquote:Op woensdag 18 december 2013 14:28 schreef Norrage het volgende:
Elk jaar is er wel een artiest die steeds in elk lijstje komt, maar waarvan je echt denkt wtf. Yeezus kan ik nog wel inkomen waarom dat goed is, maar dat DisclosureKan iemand me dat uitleggen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:37 schreef Norrage het volgende:
Ik kan me geen lovende meningen herinneren, in de jaarlijstjes ook slechts 1 notatie.
1 maar inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
En deze plaat begin ik ook steeds meer te waarderen. Rechttoe-rechtaan dansmuziek maar oh wat fijn. Met als uitschieter:
Die komt hoog in mijn jaarlijst als er niet iets heel geks gebeurt.
Komt ie erin?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:41 schreef Tchock het volgende:
Ik heb mijn jaarlijstje nog niet gemaakt.
Denk dat ik een top50 ga maken. De 'verrassende' platen zullen dan van Suede, Depeche Mode, The Joy Formidable, Austra, Dawn of Midi, Ra Ra Riot, Franz Ferdinand, Surfer Blood, Paul McCartney, The Strokes, Tegan & Sarah en Sigur Ros komen. Die staan bij de meesten niet zo hoog.quote:
Dan dus mijn vraag: waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |