Goede cadeautipquote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Faazz het volgende:
Een vriend heeft wat krasloten gevraagd voor kerst.. Ik denk dat ik hem gewoon een bitcoin geef
Je mined toch je vrouw ?quote:Op maandag 16 december 2013 22:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik spaar/trade/gok door tot ik er 3 heb. 1 voor mezelf, 1 voor m'n vrouw en 1 voor mijn nog te minen kinderen.
Vriendjes worden?quote:Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef Faazz het volgende:
Een vriend heeft wat krasloten gevraagd voor kerst.. Ik denk dat ik hem gewoon een bitcoin geef
Sorry, ik snap dat niet helemaal.quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
ik heb als een kip zonder kop getraded in de schommelingen.
Dus sell low en buy high![]()
Ik heb al wel een bescheiden aantal rondgedeeld. Dit moet door meer mensen gedaan worden vind ik. Het is net als toentertijd met de introductie van de euro, iedereen kreeg een euro-kitje.quote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Goede cadeautip![]()
Zou iedereen moeten doen![]()
x3
(met een goede handleiding, zeker doen!!)
CRASH CRASH... moet meer geld creëren EINZ1!111!quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dat niet helemaal.Waarom zou men hoog inkopen en laag verkopen?
Dat doet toch iedereen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dat niet helemaal.Waarom zou men hoog inkopen en laag verkopen?
Dit dus:quote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef se7venbullets het volgende:
[..]
CRASH CRASH... moet meer geld creëren EINZ1!111!![]()
PANIEK EINZ!!
iemand enig idee hoe die 2 raaklijnen tot stand komen. Ze zien er vrij willekeurig uit namelijk. Welke methode wordt daar gebruikt?quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Wijnbo het volgende:
[ afbeelding ]
Best belangrijk momentje denk ik. Als de 700 t houd kunnen we verder omhoog volgens mij. Circeltjes zijn paniek momentjes.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef pikinhand het volgende:
[..]
dat heeft niet eens wat met bitcoin te maken, lul, ga weg.
Daar is toch Wifecoin voor:quote:
Met paintquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef Fatality het volgende:
[..]
iemand enig idee hoe die 2 raaklijnen tot stand komen. Ze zien er vrij willekeurig uit namelijk. Welke methode wordt daar gebruikt?
Ik maak m'n verlies altijd goed door niets te doenquote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef lf2 het volgende:
enige manier om al mijn verlies van vandaag goed te maken is alles nu op bitcoin zetten en long gaan hopen dat het weer op 830 komt...
all in..
twijfel om het te doen... of litecoin naar 30.50
suggesties ?
Die Chineesjes doen weinig zoals algelopen weekquote:Op maandag 16 december 2013 23:07 schreef Scorpie het volgende:
Kom op chineesjes, even verkopen en dan straks to the moon
Nu instappen voor long term terwijl het zo volatiel is? Nah.quote:Op maandag 16 december 2013 23:10 schreef lf2 het volgende:
enige manier om al mijn verlies van vandaag goed te maken is alles nu op bitcoin zetten en long gaan hopen dat het weer op 830 komt...
all in..
twijfel om het te doen... of litecoin naar 30.50
suggesties ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |