Klopt; download gewoon een goede Amp app.quote:Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik weet overigens niet hoe jullie het doen maar ik heb Beats tegenwoordig altijd uit staan. Luistert veel fijner.
ja alles werkt nog. Soms uitvallen en false batterij hoeveelheidquote:Op maandag 16 december 2013 21:40 schreef svann het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Die doet het nog steeds prima ofzo?
Zag er iig ooit erg cool uit.
Ik zal het eens proberenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:08 schreef contactdoos het volgende:
Mensen met een slechte accu. Probeer het volgende eens, mijn batterij gaat weer een dag mee. Altijd wifi, bluetooth en mobiele gegevens aan. Heb alleen een ding uit staan.
Automatisch draaien. Deze optie verbruikt zoveel stroom, dat de accu binnen een dag leeggetrokken wordt. Heb ook mijn energiebesparing niet meer aan!
Weet niet of dat bij anderen ook geldt, maar baat het niet, het schaadt vast ook niet.
linkje?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef maduropa het volgende:
Laatste tijd veel problemen ghad met opladen, ik moet de oplaadkabel op een klein verhoginkje leggen, zodat deze een beetje schuin er in zit, dan laadt deze goed op.
Heb nu maar besloten de Dock van HTC te kopen voor de telefoon,
moet zeggen, mooie dock, laadt perfect op via de contact-punten aan de achterzijde, geluid klinkt ook goed.
Ik heb de CR650 van HTC gekocht, linkje van product bij tweakers:quote:
reparatie kost gewoon veel tijd door al die transportmomenten.quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb gisteren een HTC one X gekregen met de bekende WiFi problemen. Er zit nog 4 maanden garantie op.
Wat zijn jullie ervaringen met de reparatie hiervan? Is de ontvangst van WiFi beter geworden na de reparatie?
En hoelang neemt de reparatie hiervan in beslag? Aangezien ik mijn HTC One drie weken kwijt was voor reparatie..
Bedrijven zoals Dynafix en Teleplan zijn beroerd hierin. En de data klopt vrijwel nooit. Gewoon wachten totdat je een mail krijgt om een afspraak te maken voor terugname.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:09 schreef .Neovo. het volgende:
Inmiddels zijn we bijna een week verder en ik kan het ding nog steeds niet traceren op de website van Dynafix..
Hahaha, ja af en toe voel ik me ook een zeur. Ben blij dat bij jou alles goed gaatquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:24 schreef Luxuria het volgende:
Ik moet echt afkloppen als ik dit hier allemaal lees, ik heb nog nergens last van.
Geen wifiproblemen, geen accuproblemen.
Maar misschien moet ik dit niet te hard zeggen
x2!quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zou het trouwens wel zonde vinden als HTC failliet gaat, ze bouwen naar mijn mening wel degelijke en mooie toestellen. Samsung vind ik zo plastic overkomen, Apple te dichtgetimmerd.
Ben overgestapt van een One X naar een One en onlangs ook een Nexus 5.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb een One X sinds het begin (nog met Vodafone-actie, superluxe abo voor totaal 450 euro met de One X gratis, totaal goedkoper dan One X los halen) maar heb eigenlijk nog geen échte opvolger gezien.
Je hebt wel de HTC One maar die nu nog halen lijkt me zonde en HTC gaat toch wel failliet, maar bijv. de S4 is ook zo oud en de Note 3 zó groot...
De Nexus 5 leek me eerst echt mooi maar het is toch een iets goedkoper model wat je bij de build quality wel merkt, qua specs niet echt.
Haast geen toestellen hebben iets speciaals wat een reden geeft om hem te kopen, de One X doet alles nog perfect alleen de batterij is brakker geworden.
Waar zijn jullie op overgestapt of op welke telefoon wachten jullie?
HTC gebeld en morgen halen ze hem weer op.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef .Neovo. het volgende:
Gisteren kreeg ik de One X weer terug van reparatie vanwege het WiFi probleem. Het was de eerste dag goed, nu is het weer helemaal klote.
Ik denk dat ik HTC nog maar een keer ga bellen.
x3!quote:
De Europese versie van de One X heeft ook een quad-core (NVidia Tegra 3). De US versie heeft een dual-core Snapdragonquote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:
HTC says the One X, One X+ won't get any more Android updates
Vreemd wel, zo snel al. Had verwacht dat 'ie 4.3 nog wel zou krijgen, en zeker voor KitKat heeft 'ie de power wel.
Ik dacht trouwens dat in de One X een quad-coreprocessor zat, zo snel is 'ie. Doen ze goed met Sense.
Aaaaah vond het al een beetje vreemd. Ik ben namelijk in april 2012 naar de One X launch party geweest en ik dacht al dat ze daar toen een aardig groot punt van maakten, hahaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De Europese versie van de One X heeft ook een quad-core (NVidia Tegra 3). De US versie heeft een dual-core Snapdragon
Ik ga nu april over naar de nexus 5 sim only en gaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb een One X sinds het begin (nog met Vodafone-actie, superluxe abo voor totaal 450 euro met de One X gratis, totaal goedkoper dan One X los halen) maar heb eigenlijk nog geen échte opvolger gezien.
Je hebt wel de HTC One maar die nu nog halen lijkt me zonde en HTC gaat toch wel failliet, maar bijv. de S4 is ook zo oud en de Note 3 zó groot...
De Nexus 5 leek me eerst echt mooi maar het is toch een iets goedkoper model wat je bij de build quality wel merkt, qua specs niet echt.
Haast geen toestellen hebben iets speciaals wat een reden geeft om hem te kopen, de One X doet alles nog perfect alleen de batterij is brakker geworden.
Waar zijn jullie op overgestapt of op welke telefoon wachten jullie?
er is een manier om meer bel volume te krijgen. Dan moet je met een extreem dunne naald in die gaatjes stof eruit gaan pulken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef NextTVH het volgende:
Ik denk dat ik mijn HTC One X maar weg ga doen, ik word langzamerhand gek van de veeeeelste zachte luidspreker bij het bellen, en het bekende WiFi probleem (die na 3 reparaties steeds terug komt). Vind het wel jammer, het is een mooi en stevig toestel.
Ik denk het niet. Een beetje juiste settings doet meer werk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou een reset helpnlen voor de accuduur?
Ze laten wel snel hun telefoons vallen zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:
HTC says the One X, One X+ won't get any more Android updates
Vreemd wel, zo snel al. Had verwacht dat 'ie 4.3 nog wel zou krijgen, en zeker voor KitKat heeft 'ie de power wel.
Ik dacht trouwens dat in de One X een quad-coreprocessor zat, zo snel is 'ie. Doen ze goed met Sense.
Ja maar toch. De HTC One S was hetzelfde liedje, maar daarvan dacht ik dat het echt een eenmalig iets was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:57 schreef FL_Freak het volgende:
De telefoon is al bijna twee jaar oud (zo niet al ongeveer zo oud). Meer dan dit soort support hoeven we tegenwoordig echt niet meer te verwachten hoor
Ik kan inmiddels na vol opladen ongeveer 16 uur doen met een accu (dan zit ik op 25-30%) dus ik ben wel op zoek naar iets interessants.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een beetje juiste settings doet meer werk.
Ach, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:02 schreef Dikkeh het volgende:
Ben even een weekje, wegens het opsturen ter reparatie van m'n lumia 920, terug op de One X. Maar ik ben teleurgesteld. Zeer slechte accuduur, slecht wifi bereik, touchscreen voelt niet echt lekker aan, en het volume van de luidsprekers is om te huilen. Ook ervaar ik regelmatig lags en dat soort shit. Of dat apps zomaar geforceerd sluiten.
Had echt niet verwacht dat ik dit zou zeggen, zeker gezien de mindere specificaties van de Lumia. Maar wat ben ik blij straks weer terug te zijn bij dat telefoontje, echt een verademing. Voor mij nooit meer een android. En dat terwijl ik android gebruiker ben geweest vanaf android 2.1. Ik was gewoon gewend aan al die mankementen
kloon ???quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:23 schreef Albert86 het volgende:
Kloon van de HTC One besteld. Voor maar 150 euro. Qua specs en uiterlijk exact de echte. Als ik die binnen heb, stuur ik mijn HOX op voor reparatie van gele vlek in display.
Sowieso een andere processor en dergelijke. Daarbij alleen maar stock Android, mis je nogal wat handigheidjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:23 schreef Albert86 het volgende:
Kloon van de HTC One besteld. Voor maar 150 euro. Qua specs en uiterlijk exact de echte. Als ik die binnen heb, stuur ik mijn HOX op voor reparatie van gele vlek in display.
Ach, voor 150 euro moet 'ie wel heel slecht zijn voordat 'ie het geld niet meer waard is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sowieso een andere processor en dergelijke. Daarbij alleen maar stock Android, mis je nogal wat handigheidjes.
Ja een kloon. Kennis van mij heeft via diezelfde website een Ssmsung kloon gekocht en het is gewoon een originele Samsung. Zat een verflaagje over het logo heen. Hij heeft dit weggekrapt en er stond gewoon Samsung onder. Zelfde met de accu e.d. Staat allemaal Samsung op.quote:
Ja, ze gaan expres een echte als nep verkopen. Linkje naar die website?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja een kloon. Kennis van mij heeft via diezelfde website een Ssmsung kloon gekocht en het is gewoon een originele Samsung. Zat een verflaagje over het logo heen. Hij heeft dit weggekrapt en er stond gewoon Samsung onder. Zelfde met de accu e.d. Staat allemaal Samsung op.
Collega van me had er een iPhone 5 kloon gekocht. Het is echt een 1 op 1 kopie van het origineel. Apple logo met copyright info staat zelfs op de achterkant. En werkt super soepel en snel.
Dat is gewoon een vage Android 4.1 met een iOS-skinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja een kloon. Kennis van mij heeft via diezelfde website een Ssmsung kloon gekocht en het is gewoon een originele Samsung. Zat een verflaagje over het logo heen. Hij heeft dit weggekrapt en er stond gewoon Samsung onder. Zelfde met de accu e.d. Staat allemaal Samsung op.
Collega van me had er een iPhone 5 kloon gekocht. Het is echt een 1 op 1 kopie van het origineel. Apple logo met copyright info staat zelfs op de achterkant. En werkt super soepel en snel.
Nee man, er staat een appel op dus hij is echtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vage Android 4.1 met een iOS-skin
Klopt. Maar mn collega wilde hem voor zn vrouw :p. Ging hem om het uiterlijk. Ik wil gewoon een redelijk smartphone voor weinig als mijn HOX weg is voor reparatie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vage Android 4.1 met een iOS-skin
Probleem is al een tijd bekend: http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.htmlquote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef maduropa het volgende:
Collega gaf me net een tip
ter hoogte onder de volumeknop een beetje duwen,
gedaan, telefoon schoot van 3G naar Wifi met volle verbinding,
zakte ook wel wat weg toen ik weer los liet maar heb nog wifi.
Collega vertelde me dat bij een andere detacheerplaats iemand de telefoon zelf had open gemaakt, op die plaats zitten de antenne-onderdelen / aansluitingen.
Oftewel een mechanisch probleem als je het mij vraagt.
Ben benieuwd of het bij mij toeval was,
of vertel ik nu iets wat bij jullie allen allang bekend was ?
Ik wist wel al dat het wifi soms verbeterde als ik de telefoon wat anders vast hield, maar dit lukte niet altijd.
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:42 schreef Albert86 het volgende:
Moet zeggen dat de accu van de HTC One me niks tegenvalt. Gebruik hem net zo intensief als mijn HOX, maar kan er makkelijk 2 volle dagen mee halen. Mijn HOX lag elke nacht aan het infuus.
Mijn One X had ik ook idd elke nacht aan de lader.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.
www.nu.nl/tech/3678123/opvolger-htc-one-komt-in-maart.htmlquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Is er nog nieuws over een nieuw toestel? Mag half februari verlengen en wil opzich wel de HTC One nemen, maar als er 2 maanden later een nieuw model komt wacht ik nog wel even.
Weet van de One X dat er ergens in februari/maart zo'n mobiele telefoon evenement was waar de One X werd aangekondigd en hij toen ergens in april in de winkel lag.
Logisch, de One X gaat wel naar Android 4.4 en de One X+ niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:12 schreef jappy-b het volgende:
http://www.nu.nl/tech/370(...)ar-lang-updaten.html
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.
Alleen de One X met Qualcomm chip. Die is alleen geleverd in Amerika. De internationale One X heeft een Nvidia chip, de reden dat die geen updates krijgt is omdat Nvidia keer op keer hun driversupport vroegtijdig afkapt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Logisch, de One X gaat wel naar Android 4.4 en de One X+ niet.
Ik heb toestel ooit al laten repareren voor wifi-problemen (dat was laag ontvangst, niet dit probleem).quote:Op donderdag 10 april 2014 05:49 schreef .Neovo. het volgende:
Reset naar fabrieksinstellingen doen. Anders HTC even bellen, die zullen het ding dan aanmelden voor reparatie.
Is vaker gevraagd, kost geloof ik ergens rond de ¤150quote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb gisteren mijn HOX laten vallen, precies met het scherm naar beneden buiten op de stoep
Het hele scherm zit nu onder de barsten, splinters e.d.
Het verbaast me dat de touchfunctie nog werkt, zelfs waar het scherm gesplinterd is.
Heeft iemand enige indicatie hoeveel het gaat kosten als ik het scherm laat vervangen?
Rond de ¤100,- of moet ik op nog meer tellen?
Als je het netjes bij HTC doet wel 200e hoor.. heb je een aansprakelijkheidsverzekering? Of iemand anders?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb gisteren mijn HOX laten vallen, precies met het scherm naar beneden buiten op de stoep
Het hele scherm zit nu onder de barsten, splinters e.d.
Het verbaast me dat de touchfunctie nog werkt, zelfs waar het scherm gesplinterd is.
Heeft iemand enige indicatie hoeveel het gaat kosten als ik het scherm laat vervangen?
Rond de ¤100,- of moet ik op nog meer tellen?
Toen ik hem liet maken in 2012 was het 225.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is vaker gevraagd, kost geloof ik ergens rond de ¤150
Wow dan kan ik beter een nieuwe telefoon kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toen ik hem liet maken in 2012 was het 225.
Ja moet ik even kijken of het idd via de verzekering kan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Als je het netjes bij HTC doet wel 200e hoor.. heb je een aansprakelijkheidsverzekering? Of iemand anders?
Moto G ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wow dan kan ik beter een nieuwe telefoon kopen.
Een maand geleden kostte het mij 125 en ik heb het van mijn inboedelverzekering terug gekregen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja moet ik even kijken of het idd via de verzekering kan.
Moto G, 16GB versie?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef FreezePop het volgende:
Binnenkort maar eens kijken naar een vervanger, al is het in dezelfde prijsrange en een oudere generatie. Wi-fi problemen, speaker issues en kapotte connector voor oordopjes. Als ik oordopjes in mn telefoon doe en muziek luister doet de linkerkant het niet en gaat mn telefoon de laatste persoon die ik gebeld heb, bellen.
Ik zou je aanraden HTC nog een kans te geven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:17 schreef chansadres het volgende:
Abonnement is gelukkig bijna afgelopen. Een week nadat de mobiel was opgestuurd kwamen de gele vlekken weer terug. Ben die telefoon gewoon zat. Het ding had zoveel potentie maar faalde op aflevering. Over een maand loopt het abonnement af bij Telfort. Voor die tijd wil ik mijn telefoon weer eens opsturen. Maar eerst een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe telefoon. In ieder geval geen HTC meer. Denk dat het een Sony Xperia Z Compact word omdat ik een iets kleinere telefoon wil.
Blikje perslucht zou ik zeggen?quote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef christiman het volgende:
Het valt mij op dat er veel stof c.q 'vuil' achter mijn lens zit, waardoor er een soort van waas over mijn foto's zit. Iemand tips hoe ik het vuil daar weg kan halen, dus hoe ik mijn lens schoon kan maken?
Dank, daar had ik nog niet aan gedacht! Alleen moet ik dan een opening vinden om de perslucht in de lens te spuiten. Er moet(en) natuurlijk (een) kleine opening(en) zijn waarlangs al dat stof onder de lens is gekomen, maar ik vrees dat ik daardoor geen perslucht kan spuiten, omdat die openingetjes te klein zijn :pquote:
Tja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:59 schreef christiman het volgende:
[..]
Dank, daar had ik nog niet aan gedacht! Alleen moet ik dan een opening vinden om de perslucht in de lens te spuiten. Er moet(en) natuurlijk (een) kleine opening(en) zijn waarlangs al dat stof onder de lens is gekomen, maar ik vrees dat ik daardoor geen perslucht kan spuiten, omdat die openingetjes te klein zijn :p
Ik heb 2 jaar lang alleen maar problemen gehad. En met mij vele anderen. De HTC One X was leuk bedacht maar faalde in uitwerking. Ben blij dat ik ben overgestapt. Nu een dikke maand Sony Xperia Z Compact maar wat een verademing!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden HTC nog een kans te geven.HTC one heb ik echt 0,0 issues mee gehad en heb dat ding nu een jaar.
Tja, de One X was een faal qua bouwkwaliteit, maar dat betekent niet dat alle HTC mobieltjes een faal waren/worden. Mijn One X was ook slecht, maar de One die ik nu heb. (gewoon de One, de metalen dus) is echt geweldig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang alleen maar problemen gehad. En met mij vele anderen. De HTC One X was leuk bedacht maar faalde in uitwerking. Ben blij dat ik ben overgestapt. Nu een dikke maand Sony Xperia Z Compact maar wat een verademing!
Doe die taskkiller eens weg dan. Rommel is dat.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:22 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Ik heb nu dus dat ik hem savonds wegleg waarbij de batterij op 75% staat met een taskkiller aan en 8 uur later staat ie nog op 18%. Kan ik er ergens achter komen waarom al die energie weglekt of hoe ik dat kan fiksen. Echt vaag nog nooit problemen met batterij gehad (bijna 2 jaar oud) en nu ineens uit het niets. Ook geen nieuwe apps geinstalleerd recent ofzo.
Dat doet de mijne ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:37 schreef FreezePop het volgende:
Binnenkort maar eens kijken naar een vervanger, al is het in dezelfde prijsrange en een oudere generatie. Wi-fi problemen, speaker issues en kapotte connector voor oordopjes. Als ik oordopjes in mn telefoon doe en muziek luister doet de linkerkant het niet en gaat mn telefoon de laatste persoon die ik gebeld heb, bellen.
Mijne soms ook! Vooral als ik muziek afspeel. Maar dat komt omdat hij de AUX-kabel van mijn radio dan ziet als headset. Opnieuw inpluggen verhelpt het altijd wel.quote:
Ik stap ook over naar een iPhone, ben benieuwd of iOS me tevreden gaat maken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef Stink-ui het volgende:
Ik ben overgestapt naar de iPhone 5s
Al met al mijn 1e iOS ervaring. Kan nu al niet zonder wat een opluchting !!
Ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
Ik ga na 2 jaar naar een Galaxy S5. Hoe veel mensen hier hebben de One X nog?
Ben zelf sinds 2 maanden naar de nieuwe One overgestapt. Omdanks wat problemen met de One X en herhaaldelijk "Nooit meer HTC" gezegd te hebben, toch gezwicht voor dat waanzinnige design. De S5 natuurlijk ook overwogen, maar na ze naast elkaar gehouden te hebben snap ik echt niet waarom je daarvoor zou kiezen..quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
HTC one m8 nuquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat niet iedere foto die je een keer bekijkt in map Hoogtepunt terechtkomt? Ik weet echt zeker dat ik de knop 'hoogtepunt' niet aanraak, zodra ik een foto een keer (of soms vaker) bekijk komt hij automatisch in Hoogtepunt te staan. Irritant. Kan dat weg of zo? Of ben ik de enige met dit probleem en ligt het gewoon aan mij?
Nergens kunnen vinden waar je zoiets in of uit zou kunnen schakelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat niet iedere foto die je een keer bekijkt in map Hoogtepunt terechtkomt? Ik weet echt zeker dat ik de knop 'hoogtepunt' niet aanraak, zodra ik een foto een keer (of soms vaker) bekijk komt hij automatisch in Hoogtepunt te staan. Irritant. Kan dat weg of zo? Of ben ik de enige met dit probleem en ligt het gewoon aan mij?
Neh, daar staat het ook los van, aangezien het pas in de gallerij gebeurt. Heb nu ergens gelezen dat een foto automatisch als hoogtepunt gemarkeerd wordt als je hem twee keer of meer bekijkt, wtfquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:05 schreef svann het volgende:
[..]
Nergens kunnen vinden waar je zoiets in of uit zou kunnen schakelen.
Al bij camerainstellingen 'standaardwaarden herstellen' geprobeerd?
Jij maakt louter hoogtepunten mee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
Neh, daar staat het ook los van, aangezien het pas in de gallerij gebeurt. Heb nu ergens gelezen dat een foto automatisch als hoogtepunt gemarkeerd wordt als je hem twee keer of meer bekijkt, wtf. Spam.
Ja hier nog de HOX, volledig tevredenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:14 schreef Quir het volgende:
Dat zeg je maar, maar je went wel aan de grotere maten, gaat vanzelf.quote:Op maandag 1 september 2014 23:39 schreef svann het volgende:
Ik baal een beetje van al die steeds grotere nieuwe toestellen.
4,7" is een prima maat, ik hoef niet groter.
Wél zou ik een 2+MHz processor willen, 2 GB RAM, een ruime batterij en een goede camera zonder al teveel toeters en bellen.
Hartstikke mooi al die nieuwe high-end toestellen, maar ik zou een upgrade willen naar een wat compacter model.
Zal toch niet de enige zijn die 5+ inch veel te groot vindt.
Daar hebben wij weinig aan met de One X(+).quote:Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Systeemupdate voor de HTC One, nu aan het downloadenBen benieuwd of het wat is, dat Android 4.3.3
ik heb een One (M7), maar zit op versie 4.4.3quote:Op maandag 8 september 2014 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Systeemupdate voor de HTC One, nu aan het downloadenBen benieuwd of het wat is, dat Android 4.3.3
Geroot en alles?quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een One (M7), maar zit op versie 4.4.3
Ooh fuck, het was ook een typo, 4.4.3 is het inderdaadquote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, niks aan gedaan; alleen officiële updates etc.
dat dacht ik alquote:Op maandag 8 september 2014 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh fuck, het was ook een typo, 4.4.3 is het inderdaad
https://www.google.nl/web(...)+boot+screen&spell=1quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:57 schreef Iemand91 het volgende:
Heel raar probleem. Ben bij m'n broer die mijn One X heeft overgenomen.
Maar dan zegt hij dat hij al een tijd lang op het bootscreen blijft hangen. Ik hou de aan/uit-knop een tijdje in, daarna knipperen de 3 toetsen een paar keer op en nu is de telefoon dood.
We hebben de telefoon al even aan de lader gehangen (zodat een lege accu i.i.g. niet het probleem is), maar de telefoon reageert nergens meer op.
Ook licht de LED niet op als we 'm aan de lading leggen.
Als ik 'm aan de PC koppelen hoor je wel het kenmerkende koppel/ontkoppelgeluid, maar je ziet geen device verschijnen.
Iemand een idee?
Die fase zijn we dus voorbij.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:00 schreef AlexRow het volgende:
https://www.google.nl/web(...)+boot+screen&spell=1
Misschien staat hier ergens iets tussen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |