kloon ???quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:23 schreef Albert86 het volgende:
Kloon van de HTC One besteld. Voor maar 150 euro. Qua specs en uiterlijk exact de echte. Als ik die binnen heb, stuur ik mijn HOX op voor reparatie van gele vlek in display.
Sowieso een andere processor en dergelijke. Daarbij alleen maar stock Android, mis je nogal wat handigheidjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:23 schreef Albert86 het volgende:
Kloon van de HTC One besteld. Voor maar 150 euro. Qua specs en uiterlijk exact de echte. Als ik die binnen heb, stuur ik mijn HOX op voor reparatie van gele vlek in display.
Ach, voor 150 euro moet 'ie wel heel slecht zijn voordat 'ie het geld niet meer waard is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sowieso een andere processor en dergelijke. Daarbij alleen maar stock Android, mis je nogal wat handigheidjes.
Ja een kloon. Kennis van mij heeft via diezelfde website een Ssmsung kloon gekocht en het is gewoon een originele Samsung. Zat een verflaagje over het logo heen. Hij heeft dit weggekrapt en er stond gewoon Samsung onder. Zelfde met de accu e.d. Staat allemaal Samsung op.quote:
Ja, ze gaan expres een echte als nep verkopen. Linkje naar die website?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja een kloon. Kennis van mij heeft via diezelfde website een Ssmsung kloon gekocht en het is gewoon een originele Samsung. Zat een verflaagje over het logo heen. Hij heeft dit weggekrapt en er stond gewoon Samsung onder. Zelfde met de accu e.d. Staat allemaal Samsung op.
Collega van me had er een iPhone 5 kloon gekocht. Het is echt een 1 op 1 kopie van het origineel. Apple logo met copyright info staat zelfs op de achterkant. En werkt super soepel en snel.
Dat is gewoon een vage Android 4.1 met een iOS-skinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja een kloon. Kennis van mij heeft via diezelfde website een Ssmsung kloon gekocht en het is gewoon een originele Samsung. Zat een verflaagje over het logo heen. Hij heeft dit weggekrapt en er stond gewoon Samsung onder. Zelfde met de accu e.d. Staat allemaal Samsung op.
Collega van me had er een iPhone 5 kloon gekocht. Het is echt een 1 op 1 kopie van het origineel. Apple logo met copyright info staat zelfs op de achterkant. En werkt super soepel en snel.
Nee man, er staat een appel op dus hij is echtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vage Android 4.1 met een iOS-skin
Klopt. Maar mn collega wilde hem voor zn vrouw :p. Ging hem om het uiterlijk. Ik wil gewoon een redelijk smartphone voor weinig als mijn HOX weg is voor reparatie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vage Android 4.1 met een iOS-skin
Probleem is al een tijd bekend: http://tweakers.net/nieuw(...)fix-beschikbaar.htmlquote:Op maandag 23 december 2013 16:38 schreef maduropa het volgende:
Collega gaf me net een tip
ter hoogte onder de volumeknop een beetje duwen,
gedaan, telefoon schoot van 3G naar Wifi met volle verbinding,
zakte ook wel wat weg toen ik weer los liet maar heb nog wifi.
Collega vertelde me dat bij een andere detacheerplaats iemand de telefoon zelf had open gemaakt, op die plaats zitten de antenne-onderdelen / aansluitingen.
Oftewel een mechanisch probleem als je het mij vraagt.
Ben benieuwd of het bij mij toeval was,
of vertel ik nu iets wat bij jullie allen allang bekend was ?
Ik wist wel al dat het wifi soms verbeterde als ik de telefoon wat anders vast hield, maar dit lukte niet altijd.
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:42 schreef Albert86 het volgende:
Moet zeggen dat de accu van de HTC One me niks tegenvalt. Gebruik hem net zo intensief als mijn HOX, maar kan er makkelijk 2 volle dagen mee halen. Mijn HOX lag elke nacht aan het infuus.
Mijn One X had ik ook idd elke nacht aan de lader.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.
www.nu.nl/tech/3678123/opvolger-htc-one-komt-in-maart.htmlquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Is er nog nieuws over een nieuw toestel? Mag half februari verlengen en wil opzich wel de HTC One nemen, maar als er 2 maanden later een nieuw model komt wacht ik nog wel even.
Weet van de One X dat er ergens in februari/maart zo'n mobiele telefoon evenement was waar de One X werd aangekondigd en hij toen ergens in april in de winkel lag.
Logisch, de One X gaat wel naar Android 4.4 en de One X+ niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:12 schreef jappy-b het volgende:
http://www.nu.nl/tech/370(...)ar-lang-updaten.html
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn One X was sowieso gaar. Als ik hem van de oplader haalde en in bed nog even een half uurtje achter internet ging, was hij nog maar op 60%.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |