abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134342426

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_134342463
Ik weet overigens niet hoe jullie het doen maar ik heb Beats tegenwoordig altijd uit staan. Luistert veel fijner.
  maandag 16 december 2013 @ 21:06:31 #3
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134343318
HTC SENSATION XE !
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_134343947
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik weet overigens niet hoe jullie het doen maar ik heb Beats tegenwoordig altijd uit staan. Luistert veel fijner.
Klopt; download gewoon een goede Amp app.
pi_134345110
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef Basxt het volgende:
HTC SENSATION XE !
Wat is daar mee? Die doet het nog steeds prima ofzo?
Zag er iig ooit erg cool uit. :Y
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 16 december 2013 @ 21:46:28 #6
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_134345391
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:40 schreef svann het volgende:

[..]

Wat is daar mee? Die doet het nog steeds prima ofzo?
Zag er iig ooit erg cool uit. :Y
ja alles werkt nog. Soms uitvallen en false batterij hoeveelheid :') Tinder loopt ook nog lekker
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:08:41 #7
211963 contactdoos
Altijd onder spanning..
pi_134397442
Mensen met een slechte accu. Probeer het volgende eens, mijn batterij gaat weer een dag mee. Altijd wifi, bluetooth en mobiele gegevens aan. Heb alleen een ding uit staan.
Automatisch draaien. Deze optie verbruikt zoveel stroom, dat de accu binnen een dag leeggetrokken wordt. Heb ook mijn energiebesparing niet meer aan!
Weet niet of dat bij anderen ook geldt, maar baat het niet, het schaadt vast ook niet.
pi_134397460
quote:
3s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:08 schreef contactdoos het volgende:
Mensen met een slechte accu. Probeer het volgende eens, mijn batterij gaat weer een dag mee. Altijd wifi, bluetooth en mobiele gegevens aan. Heb alleen een ding uit staan.
Automatisch draaien. Deze optie verbruikt zoveel stroom, dat de accu binnen een dag leeggetrokken wordt. Heb ook mijn energiebesparing niet meer aan!
Weet niet of dat bij anderen ook geldt, maar baat het niet, het schaadt vast ook niet.
Ik zal het eens proberen :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_134402070
Laatste tijd veel problemen ghad met opladen, ik moet de oplaadkabel op een klein verhoginkje leggen, zodat deze een beetje schuin er in zit, dan laadt deze goed op.

Heb nu maar besloten de Dock van HTC te kopen voor de telefoon,
moet zeggen, mooie dock, laadt perfect op via de contact-punten aan de achterzijde, geluid klinkt ook goed.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 december 2013 @ 13:48:10 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134402328
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef maduropa het volgende:
Laatste tijd veel problemen ghad met opladen, ik moet de oplaadkabel op een klein verhoginkje leggen, zodat deze een beetje schuin er in zit, dan laadt deze goed op.

Heb nu maar besloten de Dock van HTC te kopen voor de telefoon,
moet zeggen, mooie dock, laadt perfect op via de contact-punten aan de achterzijde, geluid klinkt ook goed.
linkje?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_134410395
Ja daar ben ik ook benieuwd naar!
pi_134485377
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

linkje?
Ik heb de CR650 van HTC gekocht, linkje van product bij tweakers:

http://tweakers.net/pricewatch/316610/htc-desktop-cradle-cr-s650-(htc-one-x).html

heb hem besteld bij Mobielbereikbaar, ¤ 37,95 inc verzenden (is wat beter was de volgende dag binnen. Zie wel dat ze er nog maar twee op voorraad hebben.
Er zit een losse 'cover' bij die je moet gebruiken als je geen officieel hoesje hebt van HTC, heb je die wel, dan hoef je hem er niet uit te halen.
Voor opladen zit er een aparte adapter bij, die heeft wel een andere aansluiting dan we gewend zijn van de telefoons. De dock is ook niet aan te sluiten op een pc voor het syncen.
pi_134579908
problemen met mij hox worden steeds mee..

moet heel vaak opnieuw opstarten omdat ik helemaal totaal geen bereik meer heb en na het invoeren van mijn pincode valt hij vaker uit..
pi_134611475
Collega gaf me net een tip
ter hoogte onder de volumeknop een beetje duwen,
gedaan, telefoon schoot van 3G naar Wifi met volle verbinding,
zakte ook wel wat weg toen ik weer los liet maar heb nog wifi.

Collega vertelde me dat bij een andere detacheerplaats iemand de telefoon zelf had open gemaakt, op die plaats zitten de antenne-onderdelen / aansluitingen.
Oftewel een mechanisch probleem als je het mij vraagt.
Ben benieuwd of het bij mij toeval was,
of vertel ik nu iets wat bij jullie allen allang bekend was ?
Ik wist wel al dat het wifi soms verbeterde als ik de telefoon wat anders vast hield, maar dit lukte niet altijd.
  maandag 23 december 2013 @ 16:56:49 #15
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_134612326
Ik heb gisteren een HTC one X gekregen met de bekende WiFi problemen. Er zit nog 4 maanden garantie op.

Wat zijn jullie ervaringen met de reparatie hiervan? Is de ontvangst van WiFi beter geworden na de reparatie?

En hoelang neemt de reparatie hiervan in beslag? Aangezien ik mijn HTC One drie weken kwijt was voor reparatie..
pi_134613011
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb gisteren een HTC one X gekregen met de bekende WiFi problemen. Er zit nog 4 maanden garantie op.

Wat zijn jullie ervaringen met de reparatie hiervan? Is de ontvangst van WiFi beter geworden na de reparatie?

En hoelang neemt de reparatie hiervan in beslag? Aangezien ik mijn HTC One drie weken kwijt was voor reparatie..
reparatie kost gewoon veel tijd door al die transportmomenten.
had geen telefoon verbinding meer.
Eerste reparatie had ik het via kiala verstuurd, pas na vier dagen binnen. Daarna een halve week (excl weekend) voordat het bij de reparatieafdeling was, binnen een dag gefixed, toen weer een week voor retour-transport en uiteindelijke aflevering via KPN.
Daarna deed de wifi het helemaal niet meer.
Opgestuurd via KPN, binnen een dag binnen, toen een hele week voordat het naar de reparatieafdeling was gestuurd, binnen een dag weer gefixed en na een week weer in huis.
Gemiddeld twee tot drie weken gok ik dat je hem kwijt bent.

maar het wifi is gewoon een bekend probleem van dit toestel. werd veel slechter na de laatste android update. :(
  maandag 23 december 2013 @ 17:32:38 #17
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_134613783
Ik was me van te voren al bewust dat WiFi ervan slecht was. Zojuist gebeld, en morgen wordt ie opgehaald. Door de komende feestdagen zal ie wel iets langer op vakantie zijn.

Maar zoals gezegd haalt HTC hem morgen op.
  zaterdag 28 december 2013 @ 09:09:09 #18
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_134776723
Inmiddels zijn we bijna een week verder en ik kan het ding nog steeds niet traceren op de website van Dynafix..
pi_134776886
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 december 2013 09:09 schreef .Neovo. het volgende:
Inmiddels zijn we bijna een week verder en ik kan het ding nog steeds niet traceren op de website van Dynafix..
Bedrijven zoals Dynafix en Teleplan zijn beroerd hierin. En de data klopt vrijwel nooit. Gewoon wachten totdat je een mail krijgt om een afspraak te maken voor terugname.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:06:06 #20
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_134777384
Dat was bij mij eigen One wel anders, daar kon ik direct alles volgen..
pi_134778043
Laatste tijd veel last v internet problemen. Hij geeft H/3g internet aan maar vervolgens lijk ik geen verbinding te hebben. Is dat mijn telefoon of tele2?
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:08:51 #22
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_134778502
Mogelijk je telefoon of Tele2/T-Mobile. Ander simkaartje geprobeerd?

Even kijken of er storingen in de buurt zijn.
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:24:48 #23
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134778822
Ik moet echt afkloppen als ik dit hier allemaal lees, ik heb nog nergens last van.
Geen wifiproblemen, geen accuproblemen.
Maar misschien moet ik dit niet te hard zeggen :D
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134782640
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 11:24 schreef Luxuria het volgende:
Ik moet echt afkloppen als ik dit hier allemaal lees, ik heb nog nergens last van.
Geen wifiproblemen, geen accuproblemen.
Maar misschien moet ik dit niet te hard zeggen :D
Hahaha, ja af en toe voel ik me ook een zeur. Ben blij dat bij jou alles goed gaat :)

Ik zal tele2 eens contacteren, en anders ff kijken wat we eraan kunnen doen!
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:11:31 #25
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_134788122
Heb een One X sinds het begin (nog met Vodafone-actie, superluxe abo voor totaal 450 euro met de One X gratis, totaal goedkoper dan One X los halen _O_ ) maar heb eigenlijk nog geen échte opvolger gezien.
Je hebt wel de HTC One maar die nu nog halen lijkt me zonde en HTC gaat toch wel failliet, maar bijv. de S4 is ook zo oud en de Note 3 zó groot...
De Nexus 5 leek me eerst echt mooi maar het is toch een iets goedkoper model wat je bij de build quality wel merkt, qua specs niet echt.
Haast geen toestellen hebben iets speciaals wat een reden geeft om hem te kopen, de One X doet alles nog perfect alleen de batterij is brakker geworden.

Waar zijn jullie op overgestapt of op welke telefoon wachten jullie?

[ Bericht 5% gewijzigd door MacorgaZ op 28-12-2013 16:37:30 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 28 december 2013 @ 17:52:14 #26
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_134793177
Ik ben van een Desire S naar een One gegaan, dat merk je wel. Veeel sneller, betere kwaliteit, stevig gebouwd.

Ik heb geen spijt van deze aanschaf. Ik heb em al wel een ker moeten opsturen, maar dat was vanwege een defect in de camera.

Probeer maaar eens een One uit, ze zijn erg goed.

Ik zou het trouwens wel zonde vinden als HTC failliet gaat, ze bouwen naar mijn mening wel degelijke en mooie toestellen. Samsung vind ik zo plastic overkomen, Apple te dichtgetimmerd.
pi_134793605
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:52 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zou het trouwens wel zonde vinden als HTC failliet gaat, ze bouwen naar mijn mening wel degelijke en mooie toestellen. Samsung vind ik zo plastic overkomen, Apple te dichtgetimmerd.
x2!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 december 2013 @ 16:08:05 #28
2651 svann
night-hawk
pi_134830907
Het uiterlijk én de Sense-schil.

Wat zou een batterij vervangen kosten?
En dan natuurlijk liefst door die iets grotere van de X+.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134831485
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb een One X sinds het begin (nog met Vodafone-actie, superluxe abo voor totaal 450 euro met de One X gratis, totaal goedkoper dan One X los halen _O_ ) maar heb eigenlijk nog geen échte opvolger gezien.
Je hebt wel de HTC One maar die nu nog halen lijkt me zonde en HTC gaat toch wel failliet, maar bijv. de S4 is ook zo oud en de Note 3 zó groot...
De Nexus 5 leek me eerst echt mooi maar het is toch een iets goedkoper model wat je bij de build quality wel merkt, qua specs niet echt.
Haast geen toestellen hebben iets speciaals wat een reden geeft om hem te kopen, de One X doet alles nog perfect alleen de batterij is brakker geworden.

Ben overgestapt van een One X naar een One en onlangs ook een Nexus 5.
Heb ze dus beiden en ik moet zeggen dat ze het juist WEL waard zijn.

Allebei betere of evengoede build quality. De One is aluminium, de Nexus 5 heeft soft touch back plastic, is heel lekker om vast te houden.

Verder lopen ze allebei met grote sprongen voor op de specs van de One X! De Nexus 5 is toch iets krachtiger dan de One, maar niet merkbaar veel voor de meeste mensen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:30:21 #30
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135039341
Gisteren kreeg ik de One X weer terug van reparatie vanwege het WiFi probleem. Het was de eerste dag goed, nu is het weer helemaal klote.

Ik denk dat ik HTC nog maar een keer ga bellen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 12:22:10 #31
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135060160
Zo ik ben van m'n One X af, nu een S4 bevalt me prima. Sowieso Smartcover _O_
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 6 januari 2014 @ 15:38:12 #32
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135147508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:30 schreef .Neovo. het volgende:
Gisteren kreeg ik de One X weer terug van reparatie vanwege het WiFi probleem. Het was de eerste dag goed, nu is het weer helemaal klote.

Ik denk dat ik HTC nog maar een keer ga bellen.
HTC gebeld en morgen halen ze hem weer op.
pi_135147734
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

x2!
x3!

HTC heeft wat mij betreft samen met sony ook de mooiste UI versie van Android (naast stock dan). Daarbij zijn beide merken gewoon erg sterk met hun hardware designs. M'n volgende telefoon wordt een htc, sony of een nokia (wilde eerst een nokia maar damn, wat zijn die een partij traag zeg met hun toestellen..).
pi_135454322
HTC says the One X, One X+ won't get any more Android updates ;(

Vreemd wel, zo snel al. Had verwacht dat 'ie 4.3 nog wel zou krijgen, en zeker voor KitKat heeft 'ie de power wel.
Ik dacht trouwens dat in de One X een quad-coreprocessor zat, zo snel is 'ie. Doen ze goed met Sense.
pi_135455190
Mooi dan ga ik binnenkort een custom rom erop zetten. Al heb ik daar bijna geen ervaring mee :')
pi_135455477
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:

Vreemd wel, zo snel al. Had verwacht dat 'ie 4.3 nog wel zou krijgen, en zeker voor KitKat heeft 'ie de power wel.
Ik dacht trouwens dat in de One X een quad-coreprocessor zat, zo snel is 'ie. Doen ze goed met Sense.
De Europese versie van de One X heeft ook een quad-core (NVidia Tegra 3). De US versie heeft een dual-core Snapdragon
pi_135455891
dat is erg jammer om te horen, met hox heeft nog altijd veel verbindingsproblemen wel een aantal keer per dag opnieuw moeten opstarten :(
pi_135469757
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:25 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De Europese versie van de One X heeft ook een quad-core (NVidia Tegra 3). De US versie heeft een dual-core Snapdragon
Aaaaah vond het al een beetje vreemd. Ik ben namelijk in april 2012 naar de One X launch party geweest en ik dacht al dat ze daar toen een aardig groot punt van maakten, haha :P
pi_135470500
Zonde van de telefoon, dat hij geen updates meer krijgt. Voor mij is hij nog niet af. Hij heeft veel potentieel maar nooit eruit kunnen halen. Over een paar maanden moet ik mijn telefoon inleveren omdat mijn abonnement afloopt. En bij Telfort moet je dan je telefoon overkopen. Zit al een beetje rond te kijken maar dit betekend toch dat mijn volgende telefoon geen HTC word. Na twee jaar problemen, ben ik er stiekem wel klaar mee...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_135478355
Ik denk dat ik mijn HTC One X maar weg ga doen, ik word langzamerhand gek van de veeeeelste zachte luidspreker bij het bellen, en het bekende WiFi probleem (die na 3 reparaties steeds terug komt). Vind het wel jammer, het is een mooi en stevig toestel.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:39:04 #41
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_135570552
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef MacorgaZ het volgende:

Ik ga nu april over naar de nexus 5 sim only en gaan
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_135570726
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef NextTVH het volgende:
Ik denk dat ik mijn HTC One X maar weg ga doen, ik word langzamerhand gek van de veeeeelste zachte luidspreker bij het bellen, en het bekende WiFi probleem (die na 3 reparaties steeds terug komt). Vind het wel jammer, het is een mooi en stevig toestel.
er is een manier om meer bel volume te krijgen. Dan moet je met een extreem dunne naald in die gaatjes stof eruit gaan pulken. _O-
pi_135571304
Zou een reset helpnlen voor de accuduur?
pi_135571360
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou een reset helpnlen voor de accuduur?
Ik denk het niet. Een beetje juiste settings doet meer werk.
pi_135571431
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:07 schreef J.Appleseed het volgende:

Ze laten wel snel hun telefoons vallen zeg.
pi_135571485
De telefoon is al bijna twee jaar oud (zo niet al ongeveer zo oud). Meer dan dit soort support hoeven we tegenwoordig echt niet meer te verwachten hoor :')
pi_135576598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:57 schreef FL_Freak het volgende:
De telefoon is al bijna twee jaar oud (zo niet al ongeveer zo oud). Meer dan dit soort support hoeven we tegenwoordig echt niet meer te verwachten hoor :')
Ja maar toch. De HTC One S was hetzelfde liedje, maar daarvan dacht ik dat het echt een eenmalig iets was.
pi_135576642
quote:
2s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Een beetje juiste settings doet meer werk.
Ik kan inmiddels na vol opladen ongeveer 16 uur doen met een accu (dan zit ik op 25-30%) dus ik ben wel op zoek naar iets interessants.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 06:02:58 #49
309644 Dikkeh
wust relle must 058 belle
pi_135591349
Ben even een weekje, wegens het opsturen ter reparatie van m'n lumia 920, terug op de One X. Maar ik ben teleurgesteld. Zeer slechte accuduur, slecht wifi bereik, touchscreen voelt niet echt lekker aan, en het volume van de luidsprekers is om te huilen. Ook ervaar ik regelmatig lags en dat soort shit. Of dat apps zomaar geforceerd sluiten.

Had echt niet verwacht dat ik dit zou zeggen, zeker gezien de mindere specificaties van de Lumia. Maar wat ben ik blij straks weer terug te zijn bij dat telefoontje, echt een verademing. Voor mij nooit meer een android. En dat terwijl ik android gebruiker ben geweest vanaf android 2.1. Ik was gewoon gewend aan al die mankementen :{w
pi_135591377
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 06:02 schreef Dikkeh het volgende:
Ben even een weekje, wegens het opsturen ter reparatie van m'n lumia 920, terug op de One X. Maar ik ben teleurgesteld. Zeer slechte accuduur, slecht wifi bereik, touchscreen voelt niet echt lekker aan, en het volume van de luidsprekers is om te huilen. Ook ervaar ik regelmatig lags en dat soort shit. Of dat apps zomaar geforceerd sluiten.

Had echt niet verwacht dat ik dit zou zeggen, zeker gezien de mindere specificaties van de Lumia. Maar wat ben ik blij straks weer terug te zijn bij dat telefoontje, echt een verademing. Voor mij nooit meer een android. En dat terwijl ik android gebruiker ben geweest vanaf android 2.1. Ik was gewoon gewend aan al die mankementen :{w
Ach, kan gebeuren. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')