abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134341089
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

Over NTS die jarig is en een peuter heeft O+
Over tandjes/kiesjes en een zinnen makende Elin.
Over PSZ, KDV en thuisblijf moeders.
Over gebroken nachten en kerstbomen.
Over ...................... van alles

[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 16-12-2013 20:30:05 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_134341366
Gefeliciteerd Becky! *O*

& NTS en draakje *O*

Tante Soesa
Wat knap!

S wilde vannacht niet meer slapen.. Niet echt gezellig. Maar ze begon opeens "oog" "neus" etc en ze wees ook echt haar neusje enz aan. O+ vond het best knap en weet niet zo goed hoe ze er op kwam, dat oefen ik nml niet met haar.
Ze weet zelfs wat een oksel is :+
pi_134342246
Zoë kent ze zelf het woordje oksel, wat knap.

Hier weer een plasje op het potje, terwijl hij aan de borst dronk, anders voelde hij zich niet op zijn gemak. En weer plaste hij ook in bad, dus echt uitplassen doet hij nog niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_134343172
Wat knap Zoe ! Hier herkent ze ook veel lichaamsdelen maar kan ze nog niet benoemen.
Tinu: Wat een mijlpaal zeg !
  maandag 16 december 2013 @ 21:04:54 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_134343241
Hier kan ze alleen neus benoemen :D. Ze wijst wel heel veel aan, ogen, neus, oren, mond, tanden, tong, buik, voet, teen, vinger, nagel :D.

Oooohhh, ik heb ineens zo'n grote dreumes al :o
pi_134343269
Wat knap Tinu!

En leuk al die pratende dreumesjes O+

M noemde vandaag de sloot "eendjeswater" O+
pi_134343550
Tinu
*G* knap dat hij al wel op het potje plast!

Kz
Wist ook niet dat S het kon :o
Ze blijven je verbazen

Kyara
Ohhh O+

Ik lees trouwens terug in het babytopic van 2012. Best leuk om terug te lezen.
Gaat zo snel allemaal.. Vind het wel steeds leuker en makkelijker.
S kan nu ook aangeven waar ze pijn heeft bijv. Of wat ze wil eten..en of ze wil slapen. *; (of dat ze uit bed wil haha)
pi_134344122
Kyara eendjeswater :D Hoe verzint hij het! Wel logisch

Tinu, wat knap!

En Soesa met recht aan het patsen! Al die grote dreumesjes!! Zo tof om te zien wat het komende jaar gaat brengen!

Zoë, hopelijk slaapt ze vannacht weer bij. Ook al zo'n slimme dreumes!

Nou, de eerste hele dag op het kinderdagverblijf is goed gegaan. Vanmorgen vond ze het af en toe lastig als de vaste leidster van de groep ging, maar ze heeft goed gegeten en geslapen en vanmiddag heeft ze alleen maar tevreden zitten spelen. Dus ik ben positief!
pi_134344607
Freubelot
Ik verwacht haar minstens 2x vannacht :9
Vind het niet erg, zolang ze na medicatie maar weer gaat slapen. Soms heeft ze een periode dat ze lang wakker blijft snachts.. Weet niet zo goed wat ik er aan kan doen. Ze wil niet eten/drinken/ingestopt worden/knuffelen oid .. Ze is dan gewoon wakker.

Fijn dat het goed is gegaan!
pi_134344809
Leuk al die pratende dreumesjes O+
Knappe M, knappe E en knappe S
Fijn dat het goed ging Freubel ! ^O^
pi_134345010
Patsalarm:
Mijnes kan boekjes en speelgoed pakken en opruimen, steeds beter meelopen ( soms met een handje O+ ) het geluid van een tijger nadoen, heel hard papa roepen, op een grote schommel zitten en een beetje schommelen, neusjes en kusjes geven, haar eigen luier uittrekken, blazen, streetdancen, met vork en lepel eten, zelf uit een beker drinken O+
pi_134345075
5 minuten foto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet quoten asjeblieft

[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 16-12-2013 21:51:58 ]
pi_134345492
O+ O+ O+
Knappe dame!
Zowel tekst als foto!
pi_134345691
thx :*
pi_134346972
Verder niet bijgelezen maar minizusje gemist uiteraard. oO<
pi_134347270
Te laat -O-

Heerlijke patsverhalen van trotse mama's O+ Ik doe mee, mijn kind is ook zo leuk!! Nog steeds ongelofelijk dat die leukerd echt mijn zoon is O+.

Freubel, fijn dat het zo goed ging!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134355232
Beetje mosterd maar toch, welkom becky en nog gefeliciteerd met I! Was t een leuke dag geweest?

F kan zelf op de bank klimmen. En nu hangt ze steeds de StefStuntpiloot uit. Ik denk dat ik maar in ga zetten dat ze niet mag staan op de bank, alleen zitten. Ik vind t zo gevaarlijk.
Vanmiddag gaan we naar de coppelmans, kerstlixhtjes kijken.

En vanavond weten we als t goed is of onze rweede spruit een jongen of n meisje is!!
  dinsdag 17 december 2013 @ 08:43:44 #18
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134355313
Foto van KZ gemist :o
Veel plezier bij Coppelmans Kwis!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de geslachtsbepaling, wat spannend en leuk! Jij denkt zelf een jongetje toch? Ik ga toch inzetten op een meiske!
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:10:14 #19
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134355585
Moest nog ff reageren op de foto van KZ, Zo schattig! O+ Had m gisteren al gezien, maar geen reactie geplaatst natuurlijk.... :P :@
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:14:46 #20
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134355645
Dat is trouwens wel echt een leuk idee om naar lichtjes te gaan kijken. Ik ben vrij vandaag en heb nog niet veel op de planning.. Vind het niet echt fietsweer. Even langs Intratuin straks denk ik, daar hebben ze toch wagentjes met een kinderzitje he? Dat vindt Sillie (oké, iedere baby en dreumes vast :P) geweldig O+

Dit liedje is voor mij nu onlosmakelijk verbonden aan Silvijn. Toen hij pasgeboren was en veel huilde, knapte hij altijd op van lichtjes. En dan zong ik dit liedje voor hem O+

pi_134355842
Minikz gemist helaas. Maar wat een boel ontwikkelingen weer. En patsalarm, das zo mooi van fok, je kan gewoon ongegeneerd opscheppen. :D

Kwisted leuk! En stunt piloot.
:D :o

Lichtjes blijven hier mooi. Kerstboom O+ ik gok dat zijn volgende woord lamp wordt :')
pi_134355874
Oh dat heb ik met Someone like you van Adele O+ Kind luistert nog steeds ademloos ernaar!

Minizusje gemist :(

Kwis, jij bent toch pas net zwanger :o Spannend, veel plezier vanavond! Ik dacht steeds dat jij gewoon nog een meisje zou krijgen maar nu weet ik het niet en kan het ook best wel een jochie zijn.
Wij hebben tegenwoordig ook zo'n stuntpiloot. Te grappig, hij gebruikte mijn broertje die op de grond lag vorige week als trapje om op de salontafel te klimmen _O-

En Soesa, ik moest nog even reageren op je keischattige meiske gister, wat lief!!!!

Patsen is altijd goed O+ Meer, meer, meer! En foto's ook graag. Van grote broers met kleine verse zusjes bijvoorbeeld O-)
pi_134356200
Dag NTS en draakje :W Tot snel! En beterschap ;)

Welkom Becky met je grote kleine dametje! *O*

KZ's meisje heb ik gisteren nog gezien, wat een zoetje is het toch!

Oh, dat is wel een goed idee, van de lampjes kijken! M is er ook dol op, als baby inderdaad al. Zijn eerste woordje was ook lamp 8-) Misschien gaan we woensdag ook wel even naar de Intratuin. Normaal doen we op woensdagmiddag boodschappen, maar ik wil even iets leuks en gezelligs met M doen want ik heb het gevoel dat ik hem te weinig zie :{ Dit vindt hij vast tof!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_134356323
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is trouwens wel echt een leuk idee om naar lichtjes te gaan kijken. Ik ben vrij vandaag en heb nog niet veel op de planning.. Vind het niet echt fietsweer. Even langs Intratuin straks denk ik, daar hebben ze toch wagentjes met een kinderzitje he? Dat vindt Sillie (oké, iedere baby en dreumes vast :P) geweldig O+
Yep! Gisteren naar de intratuin geweest met Luc.
Ze hadden daar ook een mega opstelling met huisjes en lampjes en een ski-lift en weet ik wat allemaal. En de aquariums waren ook 1 groot succes.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:56:07 #25
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134356412
_O- Cristel ging net op een kussen liggen, net doen alsof ze ging slapen, en snurken :P _O-
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')