SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten asjeblieft
[ Bericht 11% gewijzigd door kleinzusje op 16-12-2013 21:51:58 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de geslachtsbepaling, wat spannend en leuk! Jij denkt zelf een jongetje toch? Ik ga toch inzetten op een meiske!
Yep! Gisteren naar de intratuin geweest met Luc.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is trouwens wel echt een leuk idee om naar lichtjes te gaan kijken. Ik ben vrij vandaag en heb nog niet veel op de planning.. Vind het niet echt fietsweer. Even langs Intratuin straks denk ik, daar hebben ze toch wagentjes met een kinderzitje he? Dat vindt Sillie (oké, iedere baby en dreumes vast) geweldig
Ah leuk, dat gaat een succes worden denk ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:52 schreef Skoap het volgende:
[..]
Yep! Gisteren naar de intratuin geweest met Luc.
Ze hadden daar ook een mega opstelling met huisjes en lampjes en een ski-lift en weet ik wat allemaal. En de aquariums waren ook 1 groot succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 17-12-2013 17:15:23 ]
Ik ben met 15,5mnd gestopt met voeden en vanaf toen kreeg ze een papfles voor haar middagslaap en 1x snachts.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:35 schreef Mineola het volgende:
Vraagje:
Ik heb het idee dat de bv (alleen ochtend en avond nog) er een beetje af aan het gaan is, meneer heeft het veel te druk met andere zaken. Op zich prima, maar dat moet wel vervangen worden.
Dus moeders die geen bv meer geven: wanneer geven jullie melk?
Ik dacht zelf aan een bekertje bij het ontbijt en/of lunch. Op die momenten krijgt hij nu thee en water.
Of juist een fles voor het slapen gaan? Hij wordt nu in bed gelegd zonder melk als ik er niet ben en dat is geen enkel probleem. Fles krijgt hij al zeker drie maanden niet meer, dus ik wil daar eigenlijk niet naar terug.
Na het eten krijgt hij een grote bak yoghurt.
Ze heeft haar witte beer waar ze mee slaapt. Dat maakt voor het inslapen thuis geen verschil. Voor het slapen bij de GO wel, dan moet haar 'mimi' mee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef Phaidra het volgende:
Moeilijk Zoë. Misschien helpt het om samen haar pop of knuffel naar bed te brengen (in haar kamer) een kwartier/ half uur voor ze zelf naar bed gaat? Ik herinner me dat dat bij Soempie goed hielp bij drama met inslapen. Maar dan heb je natuurlijk nog het wakker worden 's nachts... Alles even licht maken dan en samen met haar kijken dat alles in orde is? Samen monsters wegjagen oid? Of is ze daar nog te klein voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt een beetje als nachtangsten/night terrors.. Ze zitten in een nare bui, lijken wakker, maar slapen eigenlijk nog. Er is weinig anders aan te doen dan even laten brullen. Dan komen ze vanzelf wel uit die bui vandaan en is het wel weer goed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
Snachts is ze echt 'onbereikbaar' en nog in slaap ofzo. Maar haar knuffelen en terug leggen werkt jammer genoeg niet (meer). Hoe langer het duurt voordat ze bij ons ligt, hoe minder snel ze weer gaat slapen. Dan zijn we makkelijk een uur tot 1,5u verder..
Hoe licht het is lijkt alleen bij t inslapen snachts belangrijk. We laten snachts ook behoorlijk wat licht aan maar toch is ze snachts overstuur. En na huilen komt natuurlijk zuur..
Dat herken ik wel een beetje, dat onbereikbaar zijn. Soms moeten wij ook even hard zijn naam roepen om hem echt wakker te krijgen en hem uit zijn 'nachtmerrie?' te halen. Anders blijft hij erin hangen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ze heeft haar witte beer waar ze mee slaapt. Dat maakt voor het inslapen thuis geen verschil. Voor het slapen bij de GO wel, dan moet haar 'mimi' mee.
Snachts is ze echt 'onbereikbaar' en nog in slaap ofzo. Maar haar knuffelen en terug leggen werkt jammer genoeg niet (meer). Hoe langer het duurt voordat ze bij ons ligt, hoe minder snel ze weer gaat slapen. Dan zijn we makkelijk een uur tot 1,5u verder..
Hoe licht het is lijkt alleen bij t inslapen snachts belangrijk. We laten snachts ook behoorlijk wat licht aan maar toch is ze snachts overstuur. En na huilen komt natuurlijk zuur..
Dat maakt het lastiger ook denk ik.. Al had Chris er ook wel een handje van om soms te spugen als hij overdreven hard huilde.. Maar dat was geen pijn, alleen erg onhandig.. Zuur is vervelender..quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Xanteh het volgende:
Denk dat laten huilen niet een optie is voor S omdat ze dan zuur krijgt? Heb helaas ook geen tips. Blijf zelf zitten totdat ze slaapt maar 's nachts wordt ze bijna nooit wakker en als dat gebeurt dan gaat ze zelf weer slapen na de borst.
Wij geven 's avonds een papfles omdat M soms slecht eet, en ik het wel een fijn idee vind als er nog wat substantieels in zijn maag zit voor hij gaat slapen. M slaapt eigenlijk altijd prima, maar één van de weinige redenen dat hij wel eens 's nachts wakker wordt (naast ziek zijn) is als hij echt honger heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef Mineola het volgende:
Whooooo! Kwis wat tof! Hadden jullie nou juist een leuke jongens- of meisjesnaam?
Twinkle, juist wel, ik heb nooit nagedacht over melkmomenten of flessen omdat bv altijd mag! En bij fv doe je dat wel (toch?). Ontbijt en lunch leken mij zelf dus handige momenten maar ik lees vaak over (pap)flessen voor het slapen gaan, vroeg me ook af waar die vandaan komen. Zit daar een speciale reden achter of is dat gewoon de laatste fles die blijft hangen? En is de pap dan om goed door te slapen?
Bedankt ook Zoe voor jouw reactie. Heb zo een twee drie geen tips voor jou helaas. Ze is dus moeilijk te kalmeren 's nachts begrijp ik? Zou het helpen als je een kledingstuk jou bij haar legt? Dat ze je geur ruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |