Vooral jijzelf trouwens, als je muziek online zet dan moet je er ook mee om kunnen gaan dat mensen het bagger kunnen vinden.quote:
Oh, het moet muziek voorstellen....quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral jijzelf trouwens, als je muziek online zet dan moet je er ook mee om kunnen gaan dat mensen het bagger kunnen vinden.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:37 schreef starla het volgende:
[..]
Oh, het moet muziek voorstellen....
Jouw fans?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:09 schreef Knippenenscheren het volgende:
Hey luister eens, ik ben niet speciaal vroeg wakker voor dit gezeik aan me kop.. Nou ophouwe ok.. Mijn muziek is gewoon kei en keigoed en dat vinden mijn fans natuurlijk ook..
Je bent misschien een keigoed songwriter, maar het zou fijn zijn als je er ook iemand bij zoekt die kan zingen. Of post anders eens de tekst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:09 schreef Knippenenscheren het volgende:
Hey luister eens, ik ben niet speciaal vroeg wakker voor dit gezeik aan me kop.. Nou ophouwe ok.. Mijn muziek is gewoon kei en keigoed en dat vinden mijn fans natuurlijk ook..
Oh Braddie...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jouw fans?
Ooh je bedoelt deze dingen:
[ afbeelding ]
Dat je op 2 accounts en dus onder 2 namen post en dat die 2 namen op elkaar reageren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:12 schreef NosferatuutarefsoN het volgende:
wat bedoel je met praten met jezelf?
Dat jij zowel met de naam NosferatuutarefsoN en de naam knippenenscheren berichten achterlaat. En daarmee op elkaar reageert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:46 schreef NosferatuutarefsoN het volgende:
Kweetnie waar jet over hee, wat bedoel je precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |