Ik ben een songwriter en wil graag in een band gaan zingen, want dan kan ik hopelijk hier de psychiatrie verlaten door te vluchten. Probleem is ze hebben beslag gelegd op mijn inkomen en telkens als ik eruitnaai dan telkens weer probeert de politie mij te vangen en brengen ze mij weer terug. Flikkers zijn het. Ze vangen me verdomme overal, dus ik weet het niet meer, dit is niet leuk meer. Het is nu zelfs zo dat ik een verdomde celeberty ben in mijn city en dat maakt het nog makkelijker voor de politie om mij te vangen. Nou is mijn plan om snel geld te verdienen en um dan te wieberen naar het buitenland en wel naar het steenkouwe Noorwegen, want daar klopt het warme hartje van mijn vriendin Elice. Ik wil het haar nog niet vertellen, want ik wil als een verassing naar het noorden komen. Kijk hier mijn laatste song, ik moet zeggen hij is keikutgoed, wat een geluk dat ik erop kwam, maja, ik kon wel een beetje geluk gebruiken ja. Mijn vraag aan jullie is, kunnen jullie mij aan een bandje voorstellen zodat ik kan gaan zingen en geldverdienen? Thanks alot, dit is mijn nieuwste song, gruwelijk kutgoed:
En voor nieuwsgierigen hier mijn website en kan je mijn songs en paintings zien:
http://neoleon.nl[ Bericht 0% gewijzigd door NosferatuutarefsoN op 30-11-2013 13:35:18 ]