SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef Molurus het volgende:
Vraag 2BSow, ik ben benieuwd hoe je daar achter bent gekomen! Misschien leer ik er nog wat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het toeval zijn dat 6 van de 7 detectives uit het antwoord op vraag 16 precies passen tussen de regenboogkleuren en de dwergen? Maar 6 is helaas geen 7, want Poirot past niet tussen Sneezy en Violet... Verder zoeken!quote:Op woensdag 18 december 2013 16:35 schreef Jerrijn het volgende:
Vraag 20
Groep 1 - ?
Groep 2 - Kleuren van de Regenboog
Blauw, Geel, Groen, Indigo, Oranje, Rood, Violet
Group 3 - De 7 Dwergen
Bashful, Doc, Dopey, Grumpy, Happy, Sleepy, Sneezy
Behalve dat de A nu tweemaal in je woord zit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:09 schreef Schonedal het volgende:
Bij vraag 1) voldoet VANILLEVLA als je kijkt naar het aantal letters en het opschuiven van de letter A.
Zoals glannie al zegt, heeft vraag 19 te maken met moleculaire genetische codering.quote:Op maandag 16 december 2013 21:42 schreef glannie het volgende:
Vraag 19:
[..]
Dit heeft natuurlijk met DNA te maken, de enige letters die worden gebruikt zijn voor een DNA code, maar veel verder kom ik nog niet
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het goed begrepen, minstens even lang. Als de sleutel langer is, is het niet erg, maar als je het begin van de goeie sleutel hebt kun je met een kortere sleutel wel al het begin van de correcte uitkomst zien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:14 schreef remsakee het volgende:
minstens even lang, als ik het goed heb begrepen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:11 schreef numberniners het volgende:
[..]
Zoals glannie al zegt, heeft vraag 19 te maken met moleculaire genetische codering.Hmmm, bedankt hiervoor. Even kijken of ik er nu iets verder mee komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:08 schreef remsakee het volgende:
Nee, maak het jezelf niet zo moeilijk.Hebben we het allebei over vraag 21, want die heb ik inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je opmerking over vraag 19 gaat, ga ik het nu even bekijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |