Ik zat ook al aan zon verbonden te denken, maar kon zo gauw niets verzinnen.quote:
Zonder dat ik weet wat een (voorbeeld van) 'goed in het oor liggende opsomming' is ga ik niet eens proberen die vraag te beantwoorden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Scroll hier eens door, kijk je of er iets terugkerends met die regelmaat is http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandse_plaatsen
Btw, ik zit bij 12 te denken.
i) kan Adam of Eva zijn, zoals genoemd, maar ikzelf dacht aan Romeo en Julia.
iv) is alpha en omega, lijkt me vrij duidelijk.
iii) echter zit ik dus over te denken. Ik dacht dat een van die steden tokyo of peking ofzo moest zijn; dat je bijv. New York en Tokyo hebt, om zo aan te duiden dat het de hele wereld om gaat ofzo...
De hele opsomming.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef kroonkurk_070 het volgende:
Ik dacht bij 12 aan radio alfabet
Rome juliet
Lima quebec
Foxtrot tango
Alfa delta
De opsomming? Echo echo? Echo alleen?
Ik heb de hele dag nog wat aan zitten klooien en daardoor heb ik nu nog 2 ballen opgelost. Die berekening moet ik morgen wel echt nog even nakijken, want daar zaten wel een paar vreemde stappen in volgens mijquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef glannie het volgende:
Iemand nog verder gegaan met de kerstballen? Ik zit nog ff vast
Ga er in de vakantie eens even zelf naar kijken met een groot vel papier voor alle vergelijkingen. Negeer tijdelijk even jullie vooruitgang daarmee, eens even kijken hoe ver ik zelf komquote:Op woensdag 18 december 2013 00:25 schreef glannie het volgende:
Iemand nog verder gegaan met de kerstballen? Ik zit nog ff vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:41 schreef glannie het volgende:
7d:
BEK, KLAUW, KOP, NEUS, OOG, OOR, POOT, STAART, TAND, TONG, VOET
zou ik op de goede weg zitten metDan hoort poot of tong er niet bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;-)
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit!
Tussen Alfa en Delta komt "bravo charlie", wat ook de naam van een liedje is (zag ik net op google)quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:08 schreef kroonkurk_070 het volgende:
Ik dacht bij 12 aan radio alfabet
Rome juliet
Lima quebec
Foxtrot tango
Alfa delta
De opsomming? Echo echo? Echo alleen?
Deed mij eerder denken aan Foxtrot Uniform Charlie Kilo van de Bloodhound Gang.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:36 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Tussen Alfa en Delta komt "bravo charlie", wat ook de naam van een liedje is (zag ik net op google)
Ze vragen de gehele opsomming (i-v).quote:Op woensdag 18 december 2013 13:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
Deed mij eerder denken aan Foxtrot Uniform Charlie Kilo van de Bloodhound Gang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |