Dus wat concludeer je daar uit?quote:Op maandag 16 december 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand noemt mij lekkertje behalve de users op FOK!
Dat ik niet een lekkertje benquote:
Zielige troep hier.quote:
10/10quote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ik niet een lekkertje ben
10/10 niet?quote:
quote:
Ja, Binnenkort is het weer dinsdagochtend!quote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 16 december 2013 20:06 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ja, Binnenkort is het weer dinsdagochtend!
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:
Ze moeten die uitkeringen gewoon hoger maken.quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
volgende antwoord zo voorspelbaar....quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze moeten die uitkeringen gewoon hoger maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:09 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
volgende antwoord zo voorspelbaar....Er loopt hier een famfare door de straat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
wow, een famfare! wat is dat dan?quote:Op maandag 16 december 2013 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er loopt hier een famfare door de straat!
quote:Op maandag 16 december 2013 20:14 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
wow, een famfare! wat is dat dan?
je bedoelt fanfare!
quote:
Kijk daar ga je de mist in.quote:Op maandag 16 december 2013 20:14 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
wow, een famfare! wat is dat dan?
je bedoelt fanfare!
Oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |