Oh.. je mag helegaar geen tepels posten hier.quote:
Vastquote:Op maandag 16 december 2013 21:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook wel over een tijdje.
Permaban incoming.quote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh.. je mag helegaar geen tepels posten hier.
Awhquote:
Ik mag dit hier ook posten.quote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh.. je mag helegaar geen tepels posten hier.
Vies.quote:Op maandag 16 december 2013 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag dit hier ook posten.
[ afbeelding ]
Maar, maar...quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://fuckyeahfoogifs.tumblr.com/
Al die leuke foo filmpjes tochquote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar, maar...
...ik heb toch geen plaatjes om te delen..
De link van LB moet jou toch een duidelijk idee geven van Tumblr.quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar, maar...
...ik heb toch geen plaatjes om te delen..
Maar ik hoor net iets over volgers. Dan neem ik aan dat je ook zelf plaatjes moet posten?quote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
De link van LB moet jou toch een duidelijk idee geven van Tumblr.
Moet nietquote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik hoor net iets over volgers. Dan neem ik aan dat je ook zelf plaatjes moet posten?
Mag, kan.quote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ik hoor net iets over volgers. Dan neem ik aan dat je ook zelf plaatjes moet posten?
quote:
Doenquote:
Kan je Foo Fighters head voor me maken?quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Voornamelijk mooie plaatjes eigenlijk
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Voornamelijk mooie plaatjes eigenlijk
Wat voor een?quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je Foo Fighters head voor me maken?
Je ziet "Fuck that." nietquote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is dat ik op mn laptop zit zonder photoshop, anders had ik hem wel ff voor je gemaakt.
Iets met albumcovers ofzo.quote:
Was t lekker?quote:Op maandag 16 december 2013 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben wel met FOK! naar Kriterion geweest.
Ja dacht ik al, moet ergens in dit filmpje staan:quote:
Het bier? Ja hoor.quote:
Moet je even zoeken.quote:Op maandag 16 december 2013 21:23 schreef DeHuig het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dus die fokster met die dikke tieten.
De kwaliteit van de UI die ik nu heb danquote:
Ik heb wel een mooie UI. Tenminste dat vind ik.quote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De kwaliteit van de UI die ik nu heb dan
Het hoeft niet persé mét tekstquote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
True, maar eentje vinden zonder tekst en dat er dan onderzetten?
Dan moet ik zelf makenquote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
True, maar eentje vinden zonder tekst en dat er dan onderzetten?
Die had ik al gepost, piemolquote:
Waar?quote:Op maandag 16 december 2013 21:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die had ik al gepost, piemol
Tig topics terugquote:
quote:
Ohquote:Op maandag 16 december 2013 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC Bijna #50] Hier kun je 24/7 baggeren. Welkom.
quote:
Ik heb hem dan ook net aangemaakt en ik moet hem nog verifieren.quote:Op maandag 16 december 2013 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je tumblr is beetje leeg
Ohquote:Op maandag 16 december 2013 21:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb hem dan ook net aangemaakt en ik moet hem nog verifieren.Dat nu eerst ff doen.
Ik bel je wel even op om 6:00 uur. Heb je ieg tijd om je tanden een keer te poetsen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:32 schreef Rezania het volgende:
Morgen weer om zeven uur opstaan. #struggles
Wat snap je niet?quote:
Niet. Alles moet gecustomized worden!quote:Op maandag 16 december 2013 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Je moet gewoon mensen volgen en rebloggen, dat is alles wat je eigenlijk doet
Oh, je blog zelf. Ja, je moet ff een leuk thema'tje zoekenquote:Op maandag 16 december 2013 21:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet. Alles moet gecustomized worden!
Inderdaad. Ik kan niet vinden hoe ik van die untitled af kom..quote:Op maandag 16 december 2013 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh, je blog zelf. Ja, je moet ff een leuk thema'tje zoeken
Bij Titlequote:Op maandag 16 december 2013 21:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan niet vinden hoe ik van die untitled af kom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |