Ok.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef korosu555 het volgende:
ik moet al voor de derde keer poepen vandaag.
Gevuld.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef BBQSausage het volgende:
Huh, wat is er met het vorige topic gebeurd?
quote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Even naar de supermarkt. Ik kan daar zo kwaad van worden he.
Eerst Greenpeace tuig, plz help ons, nee opdonderen, dan vieze kut tokkies in trainingspak die staan te bekken in zo'n gang, in het midden uiteraard, anders kan je er langs. Dan bij de kassa, dikke rij en ik kies weer de verkeerde uit. Mevrouw zonder saldo, maar dat kon niet. Discussie. Man na haar, vieze kut alcoholist met 4 blikken bier, totaal 1,10, en die was z'n pincode vergeten. Kostte slechts 4 pogingen.
3 producten, 30 minuten.
FML.
Nadeel van openbare plekken, komt er van alles tegenquote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Eerst Greenpeace tuig, plz help ons, nee opdonderen, dan vieze kut tokkies in trainingspak die staan te bekken in zo'n gang, in het midden uiteraard, anders kan je er langs. Dan bij de kassa, dikke rij en ik kies weer de verkeerde uit. Mevrouw zonder saldo, maar dat kon niet. Discussie. Man na haar, vieze kut alcoholist met 4 blikken bier, totaal 1,10, en die was z'n pincode vergeten. Kostte slechts 4 pogingen.
3 producten, 30 minuten.
FML.
Juh, en vervelend. En vooral met mijn gevoeligheid.quote:
Hier staan altijd de daklozenkrant en daarna de lokale krant die leden wilquote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef Lt.Surge het volgende:
3 producten, 30 minuten.
FML.
Yah, daarom snap ik die preppers wel. Gewoon een kelder vullen met blikvoer, nooit meer buiten komenquote:Op maandag 16 december 2013 17:57 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Nadeel van openbare plekken, komt er van alles tegen
Volgende keer gewoon online bestellen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh, en vervelend. En vooral met mijn gevoeligheid.
Wat zijn jullie specs?quote:
Dat kan hier niet. Oosten he. Dat kunnen wij over 12 jaar, als jullie het kunnen teleporteren zeg maar.quote:Op maandag 16 december 2013 17:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon online bestellen.
Preppersquote:Op maandag 16 december 2013 17:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yah, daarom snap ik die preppers wel. Gewoon een kelder vullen met blikvoer, nooit meer buiten komen
1,85m, 6-pack, grote biceps, blond/bruin haar, blauwe ogen..quote:
Beeldvorming.quote:Op maandag 16 december 2013 18:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1,85m, 6-pack, grote biceps, blond/bruin haar, blauwe ogen..
why?
Dat roepen we de hele dag op schoolquote:
Die blonde is hinderlijk, maar die kerel is humor xDquote:
Oh ok, ik fap ook wel eens als ik aan mezelf denk hoor, dus snap best dat je dat nu ook wil.quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat kan hier niet. Oosten he. Dat kunnen wij over 12 jaar, als jullie het kunnen teleporteren zeg maar.
Nice.quote:Op maandag 16 december 2013 18:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Godver, en dan is 1 van mijn 3 aankopen niet de juiste.
Mitrailette?quote:
Nee.quote:Op maandag 16 december 2013 18:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Huh, je kunt quotes groter/kleiner maken? Is dat nieuw?!
Nee, is dat lekker?quote:
Misschien valt het nu pas op door de kleurtjes?quote:
Zou heel goed kunnen, maar 't zit er al heel lang in.quote:Op maandag 16 december 2013 18:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Misschien valt het nu pas op door de kleurtjes?
Wtf is deze. Nooit geweten.
Ik snap het nut daarvan nietquote:
ff je kleurtje uitzetten. brbquote:Op maandag 16 december 2013 18:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar 't zit er al heel lang in.
Ik opzich ook niet.quote:Op maandag 16 december 2013 18:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snap het nut daarvan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |