Ben benieuwd, het is wel een diepe depressie met diverse randstoringen. Kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gister lag heel Nederland nog in het windveld, ik hou hoop.
[ afbeelding ]
Lekker tochquote:Op donderdag 19 december 2013 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:
De dag voor Kerst tussen de 10 en 15 graden
Ik hoop echt dat we vanaf medio januari een shitload aan sneeuw krijgen dat de honden er geen brood van lusten. 50 centimeter en weken vorstquote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Echt de beste winter sinds jaren. Zon, warmte, geen handschoenen. Helemaal prima. Heel het voorjaar is nu goedgemaakt
Voorlopig plenst het hierquote:Op donderdag 19 december 2013 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Echt de beste winter sinds jaren. Zon, warmte, geen handschoenen. Helemaal prima. Heel het voorjaar is nu goedgemaakt
Als het zo mooi weer blijft als nu vind ik dat, als kouhater, helemaal goedquote:Op donderdag 19 december 2013 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we vanaf medio januari een shitload aan sneeuw krijgen dat de honden er geen brood van lusten. 50 centimeter en weken vorst
Zacht weer is vlak voor kerst eerder regel dan uitzondering. Is zelfs een Duits woord voor.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:
De dag voor Kerst tussen de 10 en 15 graden
Dat is eerder inherent aan de winter in het algemeen. Want het is de zonnigste december in jaren, veel beter gaat het niet worden met de zon.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we vanaf medio januari een shitload aan sneeuw krijgen dat de honden er geen brood van lusten. 50 centimeter en weken vorst
Ik heb het idee, als de wind zo waait, dat het nog best wel goed kan gaan stormen in Engeland.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:52 schreef Rabieluh het volgende:
http://earth.nullschool.net
Excuus als deze al is langs geweest. Windkaart van de wereld!
+1quote:Op donderdag 19 december 2013 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het zo mooi weer blijft als nu vind ik dat, als kouhater, helemaal goed
Hier in Oost-Twente heeft ze zich zich vrij weinig laten zien de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is eerder inherent aan de winter in het algemeen. Want het is de zonnigste december in jaren, veel beter gaat het niet worden met de zon.
Inderdaad. En nu hij over tien minuten of zo ondergaat, begint de bewolking te breken.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:30 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hier in Oost-Twente heeft ze zich zich vrij weinig laten zien de afgelopen dagen.
Helder idd, volle maan is ook mooi te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef Lemans24 het volgende:
Heerlijk helder inderdaad!
En ik kleed me zoals in april, het is gewoon warmer dan die hele flutlente...
Twee dagen na de volle maan, is al een stukje af aan de rechterkant.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Helder idd, volle maan is ook mooi te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |