neequote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga over een paar minuten naar Nijmegen. Kom maar daarheen.
Kind is geadopteerdquote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch knap dat ze zo snel weer ene zo'n strak buikje heeft na zo'n bevalling.
G-no al gechecked bij Next MC?quote:Op maandag 16 december 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een broertje voor je post
#freebroertje
#10jaar
twitter:DjagaDjaga_ twitterde op maandag 09-12-2013 om 10:56:08Me paps is vandaag vrij gekomen na 1 detentie van 19maande real og die nigger is 70 and still bussing gunz😂 http://t.co/JhofTPfbhP reageer retweet
link nog eensquote:Op maandag 16 december 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
G-no al gechecked bij Next MC?
Ja klopt, het is of lelijk of helemaal kapot-gephotoshopped...quote:Op maandag 16 december 2013 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoek maar eens op hot indian girl, niet veel keus hoor
Had ze al na 1 weekquote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat er geacht wordt dat je als cadeau mee neemt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lauw toch.
Paar jaar komen ze bij jou
Ultieme troll als hij gewoon een contract voor 4 jaar heeft ofzo. Zit straks Hiddink ook met hem opgescheept.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Andries Jonker als scout bij Oranje
Die man komt overal aan de bak
Dit kan heul niet, dat kind is veel te groot en oudquote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel. Voor de vader. Veel en sterk.quote:Op maandag 16 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er geacht wordt dat je als cadeau mee neemt.
Drank lijkt me geen optie
Drank kan wel. Als het lelijk kind isquote:Op maandag 16 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er geacht wordt dat je als cadeau mee neemt.
Drank lijkt me geen optie
Echt? Ik weet echt niet wat er verwacht wordt op kraambezoekquote:Op maandag 16 december 2013 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel. Voor de vader. Veel en sterk.
Hij heeft wel harde lyrics. Maar Kaascouse heeft de Next MC gewonnen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Die G-No wat een mafkees, denkt dat ie alles is met zijn kut stem..
Iemand die zichzelf kaassoufle noemt kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft wel harde lyrics. Maar Kaascouse heeft de Next MC gewonnen.
Doen trouwens bijna alleen maar kneusjes mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |