neequote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga over een paar minuten naar Nijmegen. Kom maar daarheen.
Kind is geadopteerdquote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Toch knap dat ze zo snel weer ene zo'n strak buikje heeft na zo'n bevalling.
G-no al gechecked bij Next MC?quote:Op maandag 16 december 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een broertje voor je post
#freebroertje
#10jaar
twitter:DjagaDjaga_ twitterde op maandag 09-12-2013 om 10:56:08Me paps is vandaag vrij gekomen na 1 detentie van 19maande real og die nigger is 70 and still bussing gunz😂 http://t.co/JhofTPfbhP reageer retweet
link nog eensquote:Op maandag 16 december 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
G-no al gechecked bij Next MC?
Ja klopt, het is of lelijk of helemaal kapot-gephotoshopped...quote:Op maandag 16 december 2013 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoek maar eens op hot indian girl, niet veel keus hoor
Had ze al na 1 weekquote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat er geacht wordt dat je als cadeau mee neemt.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lauw toch.
Paar jaar komen ze bij jou
Ultieme troll als hij gewoon een contract voor 4 jaar heeft ofzo. Zit straks Hiddink ook met hem opgescheept.quote:Op maandag 16 december 2013 17:49 schreef Doublepain het volgende:
Andries Jonker als scout bij Oranje
Die man komt overal aan de bak
Dit kan heul niet, dat kind is veel te groot en oudquote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel. Voor de vader. Veel en sterk.quote:Op maandag 16 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er geacht wordt dat je als cadeau mee neemt.
Drank lijkt me geen optie
Drank kan wel. Als het lelijk kind isquote:Op maandag 16 december 2013 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er geacht wordt dat je als cadeau mee neemt.
Drank lijkt me geen optie
Echt? Ik weet echt niet wat er verwacht wordt op kraambezoekquote:Op maandag 16 december 2013 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel. Voor de vader. Veel en sterk.
Hij heeft wel harde lyrics. Maar Kaascouse heeft de Next MC gewonnen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:52 schreef Doublepain het volgende:
Die G-No wat een mafkees, denkt dat ie alles is met zijn kut stem..
Iemand die zichzelf kaassoufle noemt kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft wel harde lyrics. Maar Kaascouse heeft de Next MC gewonnen.
Doen trouwens bijna alleen maar kneusjes mee
quote:Op maandag 16 december 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf kaassoufle noemt kan ik niet serieus nemen.
Hele show stelt niks voor met die B artiesten, net als de voice en al die onzin.. Als je bekend wil worden dmv een talentenshow stel je al niks voor, noem eens een artiest die via een talentenshow de top heeft gehaald? Kansloze idee elke keerquote:Op maandag 16 december 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft wel harde lyrics. Maar Kaascouse heeft de Next MC gewonnen.
Doen trouwens bijna alleen maar kneusjes mee
quote:Op maandag 16 december 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf kaassoufle noemt kan ik niet serieus nemen.
vond 1e harderquote:Op maandag 16 december 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hard ja? Heb je beide video's gezien?
Alleen als we het fout doen.quote:Op maandag 16 december 2013 17:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Krijgen jullie ook een beoordelingsgesprek op fok?
Ik wel, GGMM niet. Hij is geen allochtoon.quote:Op maandag 16 december 2013 17:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Krijgen jullie ook een beoordelingsgesprek op fok?
Oh, ja dit kan ook de reden zijn, waarom ik ze wel heb...quote:Op maandag 16 december 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als we het fout doen.
Gelukkig komt dit bij mij zelden voor.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit lijkt me op den duur vervelend worden.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit lijkt me op den duur vervelend worden.
Davy zal blij zijn dat je eindelijk wil uitbetalenquote:Op maandag 16 december 2013 17:40 schreef Typisch het volgende:
er wordt bier voor mij gehaald as we speak jongens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Davy zal blij zijn dat je eindelijk wil uitbetalen
Oh ik liep weer flink achter. Ik voel mij als Tong80 momenteel
quote:Op maandag 16 december 2013 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ik toch bezig ben met dingen die me opvielen op google, kijk dit verschil tussen Nederland en de rest vd wereld m.b.t. Bulgarije:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op maandag 16 december 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
Knut is best grappig.
Het wordt tijd dat hij me een baan aanbiedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |