abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134327776
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.

Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.

Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding, maar omdat het innerlijk uiteindelijk belangrijker is zou ik hem graag nog een keer willen zien om hem wat beter te leren kennen. Dus ik heb woensdagavond een berichtje naar hem gestuurd... Ik vond het gezellig gister en zou het leuk vinden om je nog een keer te zien. Misschien binnenkort wat drinken...?

Hier heeft hij dus niet op gereageerd. Ik heb verder ook niks meer laten horen, maar toch zit het me niet lekker. Vind het eerlijk gezegd ook een tikkeltje onfatsoenlijk om helemaal niet te reageren...maar dat ligt misschien aan mij...
Moet ik er nog een tweede berichtje aan wagen en iets zeggen van "het is niet verboden om antwoord te geven". Of gewoon een casual berichtje om te vragen hoe het op zijn werk is en dat hele berichtje van vorige week negeren. Of het hier maar bij laten, want blijkbaar is hij niet echt geinteresseerd in mij...
pi_134327837
Een beller is sneller
pi_134327852
Wat is er gebeurt met cassual dates met als doel om te neuken. :;(

Ik zou nog een berichtje sturen, maar hij/zij, lijkt me niet erg enthousiast.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_134327893
Mja ik denk dat hij geen interesse heeft.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 december 2013 @ 14:18:32 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134327984
Ik weet dat er zogenaamd allemaal 'regels' enzo zijn voor dit soort zaken, en dat je een verschrikkelijke loser bent als je je daar niet aan houdt enzo...

... maar als je iets wilt weten, dan bel je gewoon.
  maandag 16 december 2013 @ 14:19:48 #6
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_134328023
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Hier heeft hij dus niet op gereageerd
Lijkt me duidelijk, toch?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_134328035
Ik zou geen spelletjes spelen en zeggen wat je wil zeggen en vragen wat je wil weten
dan is de kans op een bevredigend antwoord het grootst
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134328044
quote:

Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.

Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
pi_134328118
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef Rekkie het volgende:
Een beller is sneller
+1
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_134328206
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
It's you my love, you who are the stranger
pi_134328260
quote:
13s.gif Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
ik ook niet inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134328346
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
pi_134328400
quote:
12s.gif Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
dan doe je dat toch?
waarom doe je zo moeilijk en dramatisch?

Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 16 december 2013 @ 14:30:38 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134328424
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
Ze zaten in de bioscoop, dus ik neem aan dat daar al het nodige is gerommeld...!?

Wat moet je er anders doen!? Naar de film kijken!? Kom nou...
pi_134328498
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan doe je dat toch?

Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
tja vrouwen he.
pi_134328523
quote:

[..]

dan doe je dat toch?

Eens met My Little Pony.
  maandag 16 december 2013 @ 14:34:59 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134328581
Als hij niet het fatsoen heeft om te reageren is hij wat betreft innerlijk blijkbaar niks, dus zou het lekker laten gaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134328708
quote:
Of je BELT hem even...

Weet je binnen een paar minuten hoe en wat en kun je verder.

Het leven kan zo simpel zijn.
pi_134328758
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.

on topic: ik denk dat je het kan vergeten
  maandag 16 december 2013 @ 14:42:23 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134328840
Ik zou het erbij laten. Geen antwoord is een duidelijk antwoord. Zeker als het om een man gaat die aandacht krijgt van een meid. Je wil er nog wat mee doen omdat er een kans is dat hij je wel leuk vindt of iets gebeurt is of omdat je het onfatsoenlijk vindt maar ik zou daar geen aandacht meer aan besteden verder.
we dan
pi_134328873
Je hebt zijn nummer toch, Controleer hem dan ff op whatsApp?
pi_134328947
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Jeroen128 het volgende:
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.
:')

Wat een onzin.
pi_134329022
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')

Wat een onzin.
Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
pi_134329070
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Jeroen128 het volgende:

[..]

Wie weet! Als je niet belt komt je er ook niet achter.

Nee, lekker op een forum gaan posten over wat je moet doen nadat je al dagen in onzekerheid hebt gezeten, dat schiet op!
pi_134330183
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.

Misschien heeft hij de sms helemaal niet gezien.

Misschien vindt hij het spannend om terug te reageren, maar wil hij wel graag.

Er zijn zoveel redenen waarom er niet wordt gereageerd op een sms, en niet alles hoeft direct negatief uitgelegd te worden. Dus dan is er maar één oplossing: nog een keer proberen (bellen bijvoorbeeld) en als dat 'm niet wordt, dan weet je voldoende. Maar ik zou het zeker niet nu al opgeven.
Somebody that I used to know
pi_134330185
Je zou een sms-je kunnen sturen met iets als:
Geen antwoord is al een antwoord, maar het zou zó fijn en menselijk geweest zijn als je had gereageerd en- netjes- gezegd dat je het druk hebt en/of geen interesse. Heel veel succes verder en hopelijk kom je een vrouw naar jouw smaak tegen(met een goed innerlijk).
pi_134330252
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Vida. het volgende:
Je zou een sms-je kunnen sturen met iets als:
Geen antwoord is al een antwoord, maar het zou zó fijn en menselijk geweest zijn als je had gereageerd en- netjes- gezegd dat je het druk hebt en/of geen interesse. Heel veel succes verder en hopelijk kom je een vrouw naar jouw smaak tegen(met een goed innerlijk).
Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.
Ik zou een sms sturen als: hey, heb je mijn vorige sms'je nog gezien? Ik vroeg me af of je nog zin hebt in een vervolgdate. Wat mij betreft wel, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt. Groetjes
Somebody that I used to know
pi_134330288
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.
Ik zou een sms sturen als: hey, heb je mijn vorige sms'je nog gezien? Ik vroeg me af of je nog zin hebt in een vervolgdate. Wat mij betreft wel, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt. Groetjes
Klopt. Dit is neutraler, maar hij heeft het eerdere sms- je toch ontvangen?
pi_134330409
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mee eens
Het berichtje van Vida heeft een beschuldigende en aanvallende toon die (nog) nergens voor nodig is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134330527
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.

Dan nog zou hij uit eigen beweging contact met zoeken indien interesse. Dat is nou eenmaal de etiquette. Het is fijn dat TS zelf initiatief toont, maar een man moet nu eenmaal verwachten zelf contact te moeten zoeken. Wanneer hij dus èn niet uitzichzelf contact zoekt èn niet reageert op een bericht, kun je er prima vanuit gaan dat hij niet geïnteresseerd is. (Al blijft het lomp om dit dan niet te melden)

Als ik een date gehad heb laat ik toch altijd wel weten of ik nog een keer wil afspreken of niet. Doodzwijgen is :r

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 15:38:32 ]
  maandag 16 december 2013 @ 15:54:05 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_134331201
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou geen spelletjes spelen en zeggen wat je wil zeggen en vragen wat je wil weten
dan is de kans op een bevredigend antwoord het grootst
Dit, anders blijf je jezelf alleen maar opvreten door onzekerheden!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_134331381
Idd. En dat hij dat vorige berichtje niet gezien heeft of vergeten is lijkt me heel sterk.

Niet reageren vind ik sowieso erg laag.
  maandag 16 december 2013 @ 16:01:15 #33
416020 K44S
The bearded man
pi_134331455
quote:
13s.gif Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
En ik bij al die meiden maar denken dat er een verbod op zit :P

Tja, je kan het initiatief nemen..... beetje het zelfde idee als je solliciteert : Eerst brief sturen en op gesprek komen.
Dan na een week vragen hoe en wat.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 16 december 2013 @ 16:07:39 #34
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134331714
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:

Misschien vindt hij het spannend om terug te reageren, maar wil hij wel graag.

Er zijn zoveel redenen waarom er niet wordt gereageerd op een sms, en niet alles hoeft direct negatief uitgelegd te worden. Dus dan is er maar één oplossing: nog een keer proberen (bellen bijvoorbeeld) en als dat 'm niet wordt, dan weet je voldoende. Maar ik zou het zeker niet nu al opgeven.
Zoveel redenen maar in de praktijk is de kans daarop in totaal niet zo groot. En ook al zijn sommige redenen wel het geval dan impliceert het alsnog weinig goeds dus ja.
we dan
  maandag 16 december 2013 @ 16:32:21 #35
286527 Double.D
Als de tijd rijp is....
pi_134332660
Niks meer mee doen. Je hebt hem laten weten dat je interesse hebt om nog eens iets te doen en hij kennelijk niet.

Het is al vanaf afgelopen dinsdag, 6 dagen dus. Als hij meer in je zag had hij echt wel van zich laten horen.

Ik zou zeggen, zoek een nieuwe.
pi_134340630
quote:
Een beller is sneller
Weleens gedaan, zo awkward.....
pi_134341126
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 15:37 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dan nog zou hij uit eigen beweging contact met zoeken indien interesse. Dat is nou eenmaal de etiquette. Het is fijn dat TS zelf initiatief toont, maar een man moet nu eenmaal verwachten zelf contact te moeten zoeken. Wanneer hij dus èn niet uitzichzelf contact zoekt èn niet reageert op een bericht, kun je er prima vanuit gaan dat hij niet geïnteresseerd is. (Al blijft het lomp om dit dan niet te melden)

Als ik een date gehad heb laat ik toch altijd wel weten of ik nog een keer wil afspreken of niet. Doodzwijgen is :r
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef Double.D het volgende:
Niks meer mee doen. Je hebt hem laten weten dat je interesse hebt om nog eens iets te doen en hij kennelijk niet.

Het is al vanaf afgelopen dinsdag, 6 dagen dus. Als hij meer in je zag had hij echt wel van zich laten horen.

Ik zou zeggen, zoek een nieuwe.
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zou het erbij laten. Geen antwoord is een duidelijk antwoord. Zeker als het om een man gaat die aandacht krijgt van een meid. Je wil er nog wat mee doen omdat er een kans is dat hij je wel leuk vindt of iets gebeurt is of omdat je het onfatsoenlijk vindt maar ik zou daar geen aandacht meer aan besteden verder.
Wat deze heren zeggen...

En ook o.b.v. eigen ervaring als vrouw, raad ik je aan om de eer aan jezelf te houden en geen contact meer te zoeken. Je bent duidelijk geweest en het lef gehad om je open te stellen en als hij er verder niks mee doet dan is hij niet geïnteresseerd, zoiets "vergeet" je niet ff. En ja dat gevoel is herkenbaar, maar helaas misleidend...
Dus ik zou echt niet voor een 2e keer gaan appen/mailen/bellen...graag of niet.

Succes
  maandag 16 december 2013 @ 21:37:21 #38
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_134344987
Even logisch nadenken, als hij je echt leuk had gevonden was hij zelf wel met een voorstel gekomen en had al helemaal wel gereageerd op je berichtje. Het is kut, dat klopt.
pi_134349948
Zeker niet leuk dat je geen reactie krijgt, helaas plegen veel heren - zowel niet als in relatie - dit strafbaar feit :(
Maar een dag erna gelijk smsen vind ik ook weer overdreven, ik bedoel je hebt hem pas net gezien 8)7

Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon. Jaren terug, een man belde mij een maand erna en het was echt niet dat hij mij niks vond. Sommige hebben het druk - hebben deadlines voor iets ofzo -, anderen hebben andere prioriteiten aan hun hoofd, weer een ander wacht pas om iets terug te sturen als ze zeker weten wanneer ze minder druk hebben.

De man die mij na een maand benaderde, was in die maand druk bezig en hij was zichzelf aan het overtuigen dat hij het gezellig had en het wel vaker wou. Hij wist zelf geeneens wat er aan de hand was _O- Eigenlijk vraag ik me af of meer heren dit meemaken :)

Conclusie: maak je niet druk om hem, ga iets doen wat je leuk vind :D
pi_134350631
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Yiwei het volgende:
Zeker niet leuk dat je geen reactie krijgt, helaas plegen veel heren - zowel niet als in relatie - dit strafbaar feit :(
Maar een dag erna gelijk smsen vind ik ook weer overdreven, ik bedoel je hebt hem pas net gezien 8)7

Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon. Jaren terug, een man belde mij een maand erna en het was echt niet dat hij mij niks vond. Sommige hebben het druk - hebben deadlines voor iets ofzo -, anderen hebben andere prioriteiten aan hun hoofd, weer een ander wacht pas om iets terug te sturen als ze zeker weten wanneer ze minder druk hebben.

De man die mij na een maand benaderde, was in die maand druk bezig en hij was zichzelf aan het overtuigen dat hij het gezellig had en het wel vaker wou. Hij wist zelf geeneens wat er aan de hand was _O- Eigenlijk vraag ik me af of meer heren dit meemaken :)

Conclusie: maak je niet druk om hem, ga iets doen wat je leuk vind :D
Klinkt voor mij als een vreemd verhaal. Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.
TS: jammer, wordt hem niet, op naar de volgende.
  maandag 16 december 2013 @ 23:28:50 #41
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134350650
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja ik denk dat hij geen interesse heeft.
En altijd het laatste woord.
pi_134350843
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef BRooster het volgende:

[..]

Klinkt voor mij als een vreemd verhaal. Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.
TS: jammer, wordt hem niet, op naar de volgende.
voor mij ook. Zeker vanuit het perspectief van de man, welke man laat pas na een maand van zich horen als hij een vrouw echt leuk vindt? Zoiets vergeet je toch niet ff? en bovendien onderhoud je toch ook het contact door af en toe een berichtje te sturen?
pi_134351985
Stuur een bericht: "Is m'n bericht aangekomen?".
Zeer kleine kans maar dat is de enige optie die niet betekent dat t een totale lul is.
pi_134352478
Gewoon vergeten, als de interesse wederzijds was, had je wel een reactie gekregen. Welkom in de internet-dating wereld

Ik neem toch aan dat je bericht via whatsapp was, dan weet je sowieso dat hij het gezien heeft.

Move on, hij wil je niet
٩๏̯͡๏)۶
pi_134355429
"Hoi. Ik vroeg me af of je mijn vorige smsje niet gezien hebt? Of vind je dat het bij een eenmalige date moest blijven? Ook goed, maar dan hoor ik dat graag."
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_134355517
Al die redenen hier :`)

Als je binnen een paar dagen nog niet eens de moeite kan nemen even een reactie te sturen ben je gewoon een kneus (en andersom ook)...rot op man. Dat is toch wel het minste wat je kan doen naar de ander. Zielig gedrag!

Ik heb het ook gelijk gehad met dit soort half gare kut mensen. Je maakt mij gewoon niet wijs dat je in een paar dagen tijd niet even een momentje kan vinden wat terug te sturen. als is met maar iets korts.

[ Bericht 10% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 17-12-2013 09:13:12 ]
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:54:19 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134356366
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Yiwei het volgende:

Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon.
Ik heb liever iemand die niks van zich laat horen dan zo'n stom wijf met achterlijke spelletjes die pas na 2 weken reageert omdat het 'anders zo overdreven is'. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_134360287
Gewoon bellen. Dat komt heel positief over.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_134361174
Ja bellen is beter maar waarom niet gewoon EVEN de moeite nemen te antwoorden op die ander die interesse in je toont? (En bedoel ik niet ala minute maar gewoon even als je ff tijd hebt.)

Echt van dat typische individualistische egotrip gedrag van de maatschappij van tegenwoordig. Ikke ikke ikke en de rest kan de tering genieten...gewoon kut volk. :r
pi_134361251
Beter je best doen want zo lukt het niet.
pi_134369765
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef BRooster het volgende:
Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.
Oh zo, jullie laten binnen een paar dagen weten. Meestal hoor ik dat en het voorstel aan het einde al. En als ze erna niet meer mee komen, dan ga ik er ook niet meer 123 achteraan. Hij heeft het gezegd, later volgt geen actie. Nou, dat is duidelijk. Tenzij ik iets anders te melden heb, dan bel ik wel gewoon. Tijdens het gesprek blijkt dan dat ze nog iets samen willen doen, dat wil ik ook wel. Maar dan denk ik: als ik niet had gebeld, zou je niet hebben gezegd. Dat het nog op mijn telefoonkosten moet. Wat een gebaar zeg :? Ook al vind ik diegene leuk, maar van binnen zijn wel wat sporen gekweekt van bitter zijn tegenover hem. Nou, een goede start zeg :{w Als je aan de ander denkt, mag je ook best wel laten weten :)

quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef MangoLotion het volgende:
voor mij ook. Zeker vanuit het perspectief van de man, welke man laat pas na een maand van zich horen als hij een vrouw echt leuk vindt? Zoiets vergeet je toch niet ff? en bovendien onderhoud je toch ook het contact door af en toe een berichtje te sturen?
Ja, lange tijd heb ik ook zo gedacht. Tegenwoordig vind ik iets niet meer zo snel raar.

quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:54 schreef Silenus het volgende:
Ik heb liever iemand die niks van zich laat horen dan zo'n stom wijf met achterlijke spelletjes die pas na 2 weken reageert omdat het 'anders zo overdreven is'. :')
Alsjeblieft zeg, niet iedereen heeft behoefte of kan de ander weer direct zien. Dat een vrouw niet als eerst een bericht stuurt, betekent dat ze spelletjes speelt :? Ik heb nog nooit gehoord dat een vrouw na een date als eerste binnen een paar dagen een bericht moet sturen :')

Bericht terugsturen doe ik meestal dezelfde dag nog. Anders dag erna :)
Maar ook vrouwen hebben een leven, wij moeten ook presteren en geld verdienen. Sommige van mijn vriendinnen hebben twee banen en een groot familie thuis. Wij worden ook moe, als we op bed liggen, willen we gewoon uitrusten. Niet ieder vrouw gaat de dag erna als eerst een bericht sturen :') En waarom moet de vrouw als eerst sturen, waarom doet een man dat niet :? Vrouwen moeten zeker ook diegene zijn die de man ten huwelijk vraagt, op de knieën enzo _O- Dit heb ik serieus van een paar mannelijke collega's gehoord die niet eens aan het grappen waren _O-

Een keer had ik gehoord dat iemand een week heeft gewacht op een bericht van mij, dan denk ik: je kan mij zelf toch ook benaderen :? Dat ik dan geeneens 5 cent sms waard ben. Het is heus niet dat ik de ander niks vind. Ik wil gewoon fatsoenlijk op mensen kunnen reageren wanneer ik ontspannen ben, wanneer rotklusjes geklaard zijn, deadlines zijn gehaald enzo. Ook vrouwen hebben prioriteiten aan hun hoofd.
pi_134370118
quote:
Een beller is sneller
Staat die dude op marktplaats ofzo dan :') ?
pi_134392164
Ik zou allang op hem afgeknapt zijn, dat hij niet eens het fatsoen heeft om even te reageren maar gewoon je berichtje te negeren.
pi_134394502
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Jeroen128 het volgende:

[..]

dit ja . Die durft hij echt niet op te nemen
pi_134394582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 01:08 schreef Chule het volgende:
Ik zou allang op hem afgeknapt zijn, dat hij niet eens het fatsoen heeft om even te reageren maar gewoon je berichtje te negeren.
TS wil nog een keer afspreken omdat hij niks laat weten maar ze heeft niet door dat hij gewoon te verlegen is.

Dus een faal hard to get actie.

Geef het een week of twee en we hebben een nieuw topic dat het toch een beetje saai is :')
pi_134394590
quote:
Hij heeft nog steeds niet gereageerd?
pi_134394977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:26 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Echt deze hele post :`) :r Ikke ikke ikke

Alsof je, hoe druk je het ook hebt, niet ff 1 minuut op een dag/in 2 dagen kunt vrij maken om even te antwoorden. Als je dat al niet eens op kunt brengen ben ik al klaar met je als persoon, laat staan als evt date....blijf dan maar lekker in je eentje je eigen egotrippie leven :`)

Want als de ander zoiets aan je vraagt weet je zelf ook wel dat diegene wel min of meer op het antwoord "wacht" (en dan niet meteen in wanhopige zin, maar gewoon ook misschien uit praktische overwegingen. Dat je dan iets anders kan plannen op dat tijdstip).

[ Bericht 5% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 18-12-2013 09:32:14 ]
pi_134402221
quote:

[..]

dan doe je dat toch?

dit is ook niet echt veel beter he
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_134402722
quote:

[..]

Oh zo, jullie laten binnen een paar dagen weten. Meestal hoor ik dat en het voorstel aan het einde al. En als ze erna niet meer mee komen, dan ga ik er ook niet meer 123 achteraan. Hij heeft het gezegd, later volgt geen actie. Nou, dat is duidelijk. Tenzij ik iets anders te melden heb, dan bel ik wel gewoon. Tijdens het gesprek blijkt dan dat ze nog iets samen willen doen, dat wil ik ook wel. Maar dan denk ik: als ik niet had gebeld, zou je niet hebben gezegd. Dat het nog op mijn telefoonkosten moet. Wat een gebaar zeg :? Ook al vind ik diegene leuk, maar van binnen zijn wel wat sporen gekweekt van bitter zijn tegenover hem. Nou, een goede start zeg :{w Als je aan de ander denkt, mag je ook best wel laten weten :)

[..]

Ja, lange tijd heb ik ook zo gedacht. Tegenwoordig vind ik iets niet meer zo snel raar.

[..]

Alsjeblieft zeg, niet iedereen heeft behoefte of kan de ander weer direct zien. Dat een vrouw niet als eerst een bericht stuurt, betekent dat ze spelletjes speelt :? Ik heb nog nooit gehoord dat een vrouw na een date als eerste binnen een paar dagen een bericht moet sturen :')

Maar ook vrouwen hebben een leven, wij moeten ook presteren en geld verdienen. Sommige van mijn vriendinnen hebben twee banen en een groot familie thuis. Wij worden ook moe, als we op bed liggen, willen we gewoon uitrusten. Niet ieder vrouw gaat de dag erna als eerst een bericht sturen :') En waarom moet de vrouw als eerst sturen, waarom doet een man dat niet :? Vrouwen moeten zeker ook diegene zijn die de man ten huwelijk vraagt, op de knieën enzo _O- Dit heb ik serieus van een paar mannelijke collega's gehoord die niet eens aan het grappen waren _O-

Een keer had ik gehoord dat iemand een week heeft gewacht op een bericht van mij, dan denk ik: je kan mij zelf toch ook benaderen :? Dat ik dan geeneens 5 cent sms waard ben. Het is heus niet dat ik de ander niks vind. Ik wil gewoon fatsoenlijk op mensen kunnen reageren wanneer ik ontspannen ben, wanneer rotklusjes geklaard zijn, deadlines zijn gehaald enzo. Ook vrouwen hebben prioriteiten aan hun hoofd.
Mijn god ik heb echt medelijden hiermee.
Als je al geen tijd hebt om eens sms te sturen, moet afspreken wel helemaal godsonmogelijk zijn.
pi_134407834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Echt deze hele post :`) :r Ikke ikke ikke

Alsof je, hoe druk je het ook hebt, niet ff 1 minuut op een dag/in 2 dagen kunt vrij maken om even te antwoorden. Als je dat al niet eens op kunt brengen ben ik al klaar met je als persoon, laat staan als evt date....blijf dan maar lekker in je eentje je eigen egotrippie leven :`)

Want als de ander zoiets aan je vraagt weet je zelf ook wel dat diegene wel min of meer op het antwoord "wacht" (en dan niet meteen in wanhopige zin, maar gewoon ook misschien uit praktische overwegingen. Dat je dan iets anders kan plannen op dat tijdstip).
Nou, ik zie het niet zo. Als aan het eind iemand zegt nog x met mij te willen doen en ik zeg ja. Dat ik dat ook zou willen, dan is dat wat mij betreft duidelijk en klaar. Hij kan meteen of later komen met een datum. Er valt voor mij niks meer te antwoorden of te sturen. Zelf vind ik het ook jammer als hij met niks komt, na een paar weken of een maand, bel ik inderdaad om dat nog te peilen. Dat hij ondertussen aan het wachten is, klinkt voor mij als een excuus, omdat ik hem allang al heb aangegeven te willen. Hij moest gewoon ballen hebben om met een datum te komen.

En wanneer de activiteit toch doorgaat, omdat ik na een maand heb gebeld is het voor mij al besmet. Als ik niet had gebeld, was hij nooit gekomen. Dus ik ben niet interessant genoeg of hij heeft iemand gezien die meer interessant is. Dat hij dan nog zegt iets te voelen voor mij ofzo, vind ik gewoon niet geloofwaardig. Ik ben gewoon tweede, derde, vierde of 65e keus, dat is wat hij indirect naar mij communiceert. Serieus, hoe moeilijk is met een datum te komen :? Als hij dat niet doet, dan niet toch.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Westerling het volgende:

[..]

Mijn god ik heb echt medelijden hiermee.
Als je al geen tijd hebt om eens sms te sturen, moet afspreken wel helemaal godsonmogelijk zijn.
Er valt ook niks te sturen, wat mij betreft is alles face to face bij de vorige afspraak al beantwoord. Als hij mij wilt zien, ga ik ervan uit dat ik vanzelf bericht krijg. Dat ik er niet achteraan hoef te gaan.

Kijk, als ik van mannen weet dat ze het prettig vinden na een date (weer) te weten of de vrouw echt een leuke tijd heeft gehad en of ze nog iets met hem willen doen. Dan ga ik niet moeilijk doen, zo gierig ben ik niet om die 5 cent SMS. Maar van zoiets heb ik nog nooit gehoord, dus gaat er bij mij moeilijk in.
pi_134408883
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef Yiwei het volgende:
[..]

Er valt ook niks te sturen, wat mij betreft is alles face to face bij de vorige afspraak al beantwoord. Als hij mij wilt zien, ga ik ervan uit dat ik vanzelf bericht krijg. Dat ik er niet achteraan hoef te gaan.

Kijk, als ik van mannen weet dat ze het prettig vinden na een date (weer) te weten of de vrouw echt een leuke tijd heeft gehad en of ze nog iets met hem willen doen. Dan ga ik niet moeilijk doen, zo gierig ben ik niet om die 5 cent SMS. Maar van zoiets heb ik nog nooit gehoord, dus gaat er bij mij moeilijk in.
Okee dus dat hele 'geen tijd' verhaal gaat niet op?

Ik ben t ermee eens dat hij net zo goed een bericht mag sturen hoor. Maar je haalt er allerlei dingen bij die nergens op slaan. 5 cent voor een sms, hoe kom je erop. Als dat voor jou significant is in het hele date-verhaal ben je best een rare.

Naar mijn idee laat je het gewoon achteraf weten als je t leuk vond (dan heb je t namelijk even laten bezinken). Zowel man als vrouw. Dus je mag gerust de eerste zijn die dat laat weten. Hoor je van de ander wel of t wederzijds was.
pi_134527010
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:44 schreef Westerling het volgende:
Okee dus dat hele 'geen tijd' verhaal gaat niet op?
Nee, niet altijd. Ene periode gewoon drukker dan andere. Tijdens drukke periode, natuurlijk kan ik altijd wel ergens tijd vinden, maar ik wil die tijd daar gewoon niet voor gebruiken. Als ik naar de wc ga, kan ik op de wc me tijd nemen ja. Maar als je niet erg vind, op de wc wil ik me mobiel niet gebruiken. Of als ik aan het eten ben, kan ik ook mijn mobiel pakken, maar dat doe ik niet. Eten is voor mij vaak het enige ontspannings moment en daarnaast ook social gathering iets. Dan ga ik mijn mobiel niet pakken. Als hij niks heeft gestuurd, hoef ik niks terug te sturen. En als ik als eerste contact wil opnemen, doe ik wel wanneer het mij uitkomt, want als hij mij (eerder) wou spreken, had hij ook iets kunnen sturen of mij gewoon bellen. Maar dit heeft niet plaatsgevonden, dus er is geen haast.

quote:
Ik ben t ermee eens dat hij net zo goed een bericht mag sturen hoor. Maar je haalt er allerlei dingen bij die nergens op slaan. 5 cent voor een sms, hoe kom je erop. Als dat voor jou significant is in het hele date-verhaal ben je best een rare.
In mijn leven, ik heb hele gierige mensen gezien die zelfs moeilijk deden om 1 cent. Dus ik denk automatisch inderdaad wel snel dat hij geeneens die 5 cent voor een sms wilt gebruiken, het zou mij geeneens verbazen als dat echt het geval was geweest.

quote:
Naar mijn idee laat je het gewoon achteraf weten als je t leuk vond (dan heb je t namelijk even laten bezinken). Zowel man als vrouw. Dus je mag gerust de eerste zijn die dat laat weten. Hoor je van de ander wel of t wederzijds was.
Dat een vrouw dit wilt doen, komt een beetje ongebruikelijk over. Een vrouw wilt tenslotte zich ook wel vrouw voelen. Er zijn zaken die inderdaad ook anders kunnen, maar ik wil het gewoon niet. Bijv. in mijn perceptie, een man hoort huwelijksaanzoek te doen, niet een vrouw. En helemaal niet dat een vrouw moet knielen voor een man met een ring in haar handen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Yiwei op 21-12-2013 16:54:30 ]
pi_134528529
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 16:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nee, niet altijd. Ene periode gewoon drukker dan andere. Tijdens drukke periode, natuurlijk kan ik altijd wel ergens tijd vinden, maar ik wil die tijd daar gewoon niet voor gebruiken. Als ik naar de wc ga, kan ik op de wc me tijd nemen ja. Maar als je niet erg vind, op de wc wil ik me mobiel niet gebruiken. Of als ik aan het eten ben, kan ik ook mijn mobiel pakken, maar dat doe ik niet. Eten is voor mij vaak het enige ontspannings moment en daarnaast ook social gathering iets. Dan ga ik mijn mobiel niet pakken. Als hij niks heeft gestuurd, hoef ik niks terug te sturen. En als ik als eerste contact wil opnemen, doe ik wel wanneer het mij uitkomt, want als hij mij (eerder) wou spreken, had hij ook iets kunnen sturen of mij gewoon bellen. Maar dit heeft niet plaatsgevonden, dus er is geen haast.

[..]

In mijn leven, ik heb hele gierige mensen gezien die zelfs moeilijk deden om 1 cent. Dus ik denk automatisch inderdaad wel snel dat hij geeneens die 5 cent voor een sms wilt gebruiken, het zou mij geeneens verbazen als dat echt het geval was geweest.
Oke, nou ik ben nog steeds blij dat ik niet in je schoenen sta. Ik zou direct richting burnout gaan.
Als een minuutje om een bericht te sturen (of 5 cent voor een sms) significant is in een date(reeks), is er naar mijn idee nog steeds iets raars aan de hand. Zodra er ook maar het kleinste beetje gevoel/aantrekkingskracht bij komt kijken zou dat voor mij al totaal geen rol meer spelen.
quote:
[..]

Dat een vrouw dit wilt doen, komt een beetje ongebruikelijk over. Een vrouw wilt tenslotte zich ook wel vrouw voelen. Er zijn zaken die inderdaad ook anders kunnen, maar ik wil het gewoon niet. Bijv. in mijn perceptie, een man hoort huwelijksaanzoek te doen, niet een vrouw. En helemaal niet dat een vrouw moet knielen voor een man met een ring in haar handen :')
Tsja kan zijn. Als je maar weet dat t bij mij compleet random is of ik iets (als eerst) stuur na een date. En ik denk dat dat voor veel mannen zo is. M.a.w. je selecteert niet een bepaald soort mannen hiermee, je snijdt jezelf denk ik alleen maar in de vingers hiermee.

Maargoed, t zal mij worst zijn verder. Ik had alleen niet gedacht dat er vrouwen zijn die ogenschijnlijk zo koud in elkaar zitten dat een minuutje tijd of 5 cent een rol speelt. Kan ik nog steeds met mn kop niet bij.
pi_134772113
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 17:38 schreef Westerling het volgende:

[..]

Oke, nou ik ben nog steeds blij dat ik niet in je schoenen sta. Ik zou direct richting burnout gaan.
Als een minuutje om een bericht te sturen (of 5 cent voor een sms) significant is in een date(reeks), is er naar mijn idee nog steeds iets raars aan de hand. Zodra er ook maar het kleinste beetje gevoel/aantrekkingskracht bij komt kijken zou dat voor mij al totaal geen rol meer spelen.
Okay, goed om te weten dat dit ook voorkomt. Dit gevoel heb ik namelijk nooit gekend. Voor het eerst dat ik zoiets hoor van het ander geslacht. Ik heb alleen maar heren gezien, die soort van cheap zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 17:38 schreef Westerling het volgende:
Tsja kan zijn. Als je maar weet dat t bij mij compleet random is of ik iets (als eerst) stuur na een date. En ik denk dat dat voor veel mannen zo is. M.a.w. je selecteert niet een bepaald soort mannen hiermee, je snijdt jezelf denk ik alleen maar in de vingers hiermee.

Maargoed, t zal mij worst zijn verder. Ik had alleen niet gedacht dat er vrouwen zijn die ogenschijnlijk zo koud in elkaar zitten dat een minuutje tijd of 5 cent een rol speelt. Kan ik nog steeds met mn kop niet bij.
In het verleden was het bij mij ook random, tijdens drukke periode was ik juist blij even de ander te spreken. Maar ervaringen hebben mij geleerd dat het beter is als de man initiatief toont en niet de vrouw. Ik ben nu mid 20 en de heren waren allemaal t/m 27, bijna geen één die ik tegenkwam was fatsoenlijk 8)7 Zal waarschijnlijk ook aan de leeftijd liggen, maar wat ik en mijn vriendinnen hebben gemerkt -> je kan zijn ware intentie niet weten als je als eerst hem opbelt of bericht stuurt, want zelfs als zij degenen waren die ons benaderden en uitvroeg, hoeft dit geeneens iets te betekenen -> ze hadden gewoon niks beters te doen. Het hoeft geeneens aan het verloop van de date te liggen, dus we kunnen beter gewoon ons eigen ding doen en proberen niet aan hem te denken.

Toen we initiatief toonden voor vervolg, waren ze inderdaad blij. Maar geen één van zulke gevallen is goed verlopen, als je geluk had, hoorde je al na een half jaar -> we zijn gewoon vrienden (terwijl je vind dat jullie geen vrienden waren). Als het moment nadert, gaan ze altijd terug trekken 8)7 Naar mijn mening heeft dit te maken met het feit dat ze niet het gevoel hadden bewust voor ons te hebben gekozen. Dat ze erin zijn geluisd ofzo, zelfs als zij degenen waren die ons benaderden en uitvroeg 8)7 Dan denk ik: wie heeft wie erin geluisd 8)7 Als je er niet klaar voor bent, moet je het veld niet betreden :{w
pi_134772305
Als jij ook maar een greintje zelfrespect heb, laat je het voor wat het is. ;)
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:28:19 #66
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_134772430
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:25 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Als jij ook maar een greintje zelfrespect heb, laat je het voor wat het is. ;)
Ja, precies. Maling aan die gozer verder.

Tevens inderdaad teleurstellend (en ik vind het ook altijd enigszins niveauloos) als iemand gewoon niks meer laat horen.
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  zaterdag 28 december 2013 @ 10:31:22 #67
195247 MaikelS
Living each day!
pi_134777820
Als ik een date heb met een meisje waar ik echt iets heb van... wow! Het klikt op alle fronten, dan ga ik niet zitten wachten en stuur ik vaak ook al op korte termijn een bericht!

Bij twijfel geef ik het wat tijd, en als het niets is, krijgt ze het ook te horen... Ik vind dat je tijdens en naar een date altijd eerlijk moet zijn... Je date toch met een reden...
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:09:32 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134778512
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Jeroen128 het volgende:

on topic: ik denk dat je het kan vergeten

Wat is er mis met deze generatie :').

Altijd bellen, dan krijg je tenminste ook nog een stukje emotie mee, ipv dat iemand zich verschuilt achter een paar smileys.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:13:13 #69
157922 fathank
pi_134778584
quote:

[..]

[..]

[..]

Je doet het voorkomen alsof je een alleenstaande CEO bent die thuis 8 kinderen heeft te verzorgen :').

Mens overdrijf eens niet zo.
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:15:14 #70
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_134778628
Het in natuurlijk altijd mis zijn gegaan met het sms je. Of hij heeft eroverheen gelezen wat dan ook.

In combinatie met een gevoel van zijn kant dat jij hem niet leuk genoeg vond. Wat kan.

Laat je hem dus schieten om misverstanden.

Kan ook zijn dat hij je een egoïstische trut vind, maar ik zou nog even contacteren zodat je dat dan zeker weet.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 28 december 2013 @ 11:16:53 #71
157922 fathank
pi_134778658
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Okay, goed om te weten dat dit ook voorkomt. Dit gevoel heb ik namelijk nooit gekend. Voor het eerst dat ik zoiets hoor van het ander geslacht. Ik heb alleen maar heren gezien, die soort van cheap zijn.

[..]

In het verleden was het bij mij ook random, tijdens drukke periode was ik juist blij even de ander te spreken. Maar ervaringen hebben mij geleerd dat het beter is als de man initiatief toont en niet de vrouw. Ik ben nu mid 20 en de heren waren allemaal t/m 27, bijna geen één die ik tegenkwam was fatsoenlijk 8)7 Zal waarschijnlijk ook aan de leeftijd liggen, maar wat ik en mijn vriendinnen hebben gemerkt -> je kan zijn ware intentie niet weten als je als eerst hem opbelt of bericht stuurt, want zelfs als zij degenen waren die ons benaderden en uitvroeg, hoeft dit geeneens iets te betekenen -> ze hadden gewoon niks beters te doen. Het hoeft geeneens aan het verloop van de date te liggen, dus we kunnen beter gewoon ons eigen ding doen en proberen niet aan hem te denken.

Toen we initiatief toonden voor vervolg, waren ze inderdaad blij. Maar geen één van zulke gevallen is goed verlopen, als je geluk had, hoorde je al na een half jaar -> we zijn gewoon vrienden (terwijl je vind dat jullie geen vrienden waren). Als het moment nadert, gaan ze altijd terug trekken 8)7 Naar mijn mening heeft dit te maken met het feit dat ze niet het gevoel hadden bewust voor ons te hebben gekozen. Dat ze erin zijn geluisd ofzo, zelfs als zij degenen waren die ons benaderden en uitvroeg 8)7 Dan denk ik: wie heeft wie erin geluisd 8)7 Als je er niet klaar voor bent, moet je het veld niet betreden :{w
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft maar als jij en al je vriendinnen nog nooit een fatsoenlijke vent ontmoet hebben zal dat vast een oorzaak hebben. En ik kan je verklappen, het ligt echt niet alleen aan die kerels.
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:57:22 #72
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134781117
quote:
Hier heeft hij dus niet op gereageerd
Als hij echte interesse heeft in jou, laat hij zelf nog van zich horen.
Maar wanhopig achter hem aan blijven bellen/smsen is zeker geen goed idee.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_134787675
quote:

Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding, maar omdat het innerlijk uiteindelijk belangrijker is zou ik hem graag nog een keer willen zien om hem wat beter te leren kennen. Dus ik heb woensdagavond een berichtje naar hem gestuurd... Ik vond het gezellig gister en zou het leuk vinden om je nog een keer te zien. Misschien binnenkort wat drinken...?

Hier heeft hij dus niet op gereageerd. Ik heb verder ook niks meer laten horen, maar toch zit het me niet lekker. Vind het eerlijk gezegd ook een tikkeltje onfatsoenlijk om helemaal niet te reageren...maar dat ligt misschien aan mij...
Moet ik er nog een tweede berichtje aan wagen en iets zeggen van "het is niet verboden om antwoord te geven". Of gewoon een casual berichtje om te vragen hoe het op zijn werk is en dat hele berichtje van vorige week negeren. Of het hier maar bij laten, want blijkbaar is hij niet echt geinteresseerd in mij...
Hey TS,
Waar heb je hem ontmoet?
Kan je iets vertellen over jullie ontmoeiting?
Hoe verliep jullie conversaties/gesprekken voor de date én tijdens de date?
En hoe hebben jullie afscheid genomen?

Het lijkt jou misschien irrelevant waarom ik het jou vraag, maar er zijn echt veel redenen dat hij niet antwoordt en ik kan je verder vertellen wat me plausibel lijkt als ik meer weet over bovenstaande vragen. Het is R&P en ben vandaag goed gezind en klaar om je een diepgaande analyse te geven haha :)

Maar goed, misschien heb je ondertussen al iets van "genoeg visjes in de zee" , dat zou beste optie zijn natuurlijk :s)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134788303
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 11:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Je doet het voorkomen alsof je een alleenstaande CEO bent die thuis 8 kinderen heeft te verzorgen :').

Mens overdrijf eens niet zo.
Als ze in het echte leven net zo langdradig is als in haar posts, begrijp ik wel waarom ze geen tijd heeft om even snel een berichtje terug te sturen. :')
  zondag 5 januari 2014 @ 15:59:02 #75
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_135105421
Hoe ging de date?
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')