Lijkt me duidelijk, toch?quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Hier heeft hij dus niet op gereageerd
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.
Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.
Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding
ik ook niet inderdaadquote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
dan doe je dat toch?quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
Ze zaten in de bioscoop, dus ik neem aan dat daar al het nodige is gerommeld...!?quote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
tja vrouwen he.quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?
waarom doe je zo moeilijk en dramatisch?
Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
Eens met My Little Pony.quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?
Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
Of je BELT hem even...quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
quote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Jeroen128 het volgende:
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.
Wie weet! Als je niet belt komt je er ook niet achter.quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Vida. het volgende:
Je zou een sms-je kunnen sturen met iets als:
Geen antwoord is al een antwoord, maar het zou zó fijn en menselijk geweest zijn als je had gereageerd en- netjes- gezegd dat je het druk hebt en/of geen interesse. Heel veel succes verder en hopelijk kom je een vrouw naar jouw smaak tegen(met een goed innerlijk).
Klopt. Dit is neutraler, maar hij heeft het eerdere sms- je toch ontvangen?quote:Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.
Ik zou een sms sturen als: hey, heb je mijn vorige sms'je nog gezien? Ik vroeg me af of je nog zin hebt in een vervolgdate. Wat mij betreft wel, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt. Groetjes
Mee eensquote:Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.
Ik zou een sms sturen als: hey, heb je mijn vorige sms'je nog gezien? Ik vroeg me af of je nog zin hebt in een vervolgdate. Wat mij betreft wel, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt. Groetjes
Dan nog zou hij uit eigen beweging contact met zoeken indien interesse. Dat is nou eenmaal de etiquette. Het is fijn dat TS zelf initiatief toont, maar een man moet nu eenmaal verwachten zelf contact te moeten zoeken. Wanneer hij dus èn niet uitzichzelf contact zoekt èn niet reageert op een bericht, kun je er prima vanuit gaan dat hij niet geïnteresseerd is. (Al blijft het lomp om dit dan niet te melden)quote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.
Misschien heeft hij de sms helemaal niet gezien.
Dit, anders blijf je jezelf alleen maar opvreten door onzekerheden!quote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou geen spelletjes spelen en zeggen wat je wil zeggen en vragen wat je wil weten
dan is de kans op een bevredigend antwoord het grootst
En ik bij al die meiden maar denken dat er een verbod op zitquote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
Zoveel redenen maar in de praktijk is de kans daarop in totaal niet zo groot. En ook al zijn sommige redenen wel het geval dan impliceert het alsnog weinig goeds dus ja.quote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.
Misschien heeft hij de sms helemaal niet gezien.
Misschien vindt hij het spannend om terug te reageren, maar wil hij wel graag.
Er zijn zoveel redenen waarom er niet wordt gereageerd op een sms, en niet alles hoeft direct negatief uitgelegd te worden. Dus dan is er maar één oplossing: nog een keer proberen (bellen bijvoorbeeld) en als dat 'm niet wordt, dan weet je voldoende. Maar ik zou het zeker niet nu al opgeven.
quote:Op maandag 16 december 2013 15:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan nog zou hij uit eigen beweging contact met zoeken indien interesse. Dat is nou eenmaal de etiquette. Het is fijn dat TS zelf initiatief toont, maar een man moet nu eenmaal verwachten zelf contact te moeten zoeken. Wanneer hij dus èn niet uitzichzelf contact zoekt èn niet reageert op een bericht, kun je er prima vanuit gaan dat hij niet geïnteresseerd is. (Al blijft het lomp om dit dan niet te melden)
Als ik een date gehad heb laat ik toch altijd wel weten of ik nog een keer wil afspreken of niet. Doodzwijgen is![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef Double.D het volgende:
Niks meer mee doen. Je hebt hem laten weten dat je interesse hebt om nog eens iets te doen en hij kennelijk niet.
Het is al vanaf afgelopen dinsdag, 6 dagen dus. Als hij meer in je zag had hij echt wel van zich laten horen.
Ik zou zeggen, zoek een nieuwe.
Wat deze heren zeggen...quote:Op maandag 16 december 2013 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zou het erbij laten. Geen antwoord is een duidelijk antwoord. Zeker als het om een man gaat die aandacht krijgt van een meid. Je wil er nog wat mee doen omdat er een kans is dat hij je wel leuk vindt of iets gebeurt is of omdat je het onfatsoenlijk vindt maar ik zou daar geen aandacht meer aan besteden verder.
Klinkt voor mij als een vreemd verhaal. Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.quote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Yiwei het volgende:
Zeker niet leuk dat je geen reactie krijgt, helaas plegen veel heren - zowel niet als in relatie - dit strafbaar feit![]()
Maar een dag erna gelijk smsen vind ik ook weer overdreven, ik bedoel je hebt hem pas net gezien![]()
Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon. Jaren terug, een man belde mij een maand erna en het was echt niet dat hij mij niks vond. Sommige hebben het druk - hebben deadlines voor iets ofzo -, anderen hebben andere prioriteiten aan hun hoofd, weer een ander wacht pas om iets terug te sturen als ze zeker weten wanneer ze minder druk hebben.
De man die mij na een maand benaderde, was in die maand druk bezig en hij was zichzelf aan het overtuigen dat hij het gezellig had en het wel vaker wou. Hij wist zelf geeneens wat er aan de hand wasEigenlijk vraag ik me af of meer heren dit meemaken
Conclusie: maak je niet druk om hem, ga iets doen wat je leuk vind
quote:Op maandag 16 december 2013 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja ik denk dat hij geen interesse heeft.
voor mij ook. Zeker vanuit het perspectief van de man, welke man laat pas na een maand van zich horen als hij een vrouw echt leuk vindt? Zoiets vergeet je toch niet ff? en bovendien onderhoud je toch ook het contact door af en toe een berichtje te sturen?quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef BRooster het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als een vreemd verhaal. Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.
TS: jammer, wordt hem niet, op naar de volgende.
Ik heb liever iemand die niks van zich laat horen dan zo'n stom wijf met achterlijke spelletjes die pas na 2 weken reageert omdat het 'anders zo overdreven is'.quote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Yiwei het volgende:
Zeker niet leuk dat je geen reactie krijgt, helaas plegen veel heren - zowel niet als in relatie - dit strafbaar feit![]()
Maar een dag erna gelijk smsen vind ik ook weer overdreven, ik bedoel je hebt hem pas net gezien![]()
Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon.
Oh zo, jullie laten binnen een paar dagen weten. Meestal hoor ik dat en het voorstel aan het einde al. En als ze erna niet meer mee komen, dan ga ik er ook niet meer 123 achteraan. Hij heeft het gezegd, later volgt geen actie. Nou, dat is duidelijk. Tenzij ik iets anders te melden heb, dan bel ik wel gewoon. Tijdens het gesprek blijkt dan dat ze nog iets samen willen doen, dat wil ik ook wel. Maar dan denk ik: als ik niet had gebeld, zou je niet hebben gezegd. Dat het nog op mijn telefoonkosten moet. Wat een gebaar zegquote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef BRooster het volgende:
Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.
Ja, lange tijd heb ik ook zo gedacht. Tegenwoordig vind ik iets niet meer zo snel raar.quote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef MangoLotion het volgende:
voor mij ook. Zeker vanuit het perspectief van de man, welke man laat pas na een maand van zich horen als hij een vrouw echt leuk vindt? Zoiets vergeet je toch niet ff? en bovendien onderhoud je toch ook het contact door af en toe een berichtje te sturen?
Alsjeblieft zeg, niet iedereen heeft behoefte of kan de ander weer direct zien. Dat een vrouw niet als eerst een bericht stuurt, betekent dat ze spelletjes speeltquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:54 schreef Silenus het volgende:
Ik heb liever iemand die niks van zich laat horen dan zo'n stom wijf met achterlijke spelletjes die pas na 2 weken reageert omdat het 'anders zo overdreven is'.
dit ja . Die durft hij echt niet op te nemenquote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
TS wil nog een keer afspreken omdat hij niks laat weten maar ze heeft niet door dat hij gewoon te verlegen is.quote:Op woensdag 18 december 2013 01:08 schreef Chule het volgende:
Ik zou allang op hem afgeknapt zijn, dat hij niet eens het fatsoen heeft om even te reageren maar gewoon je berichtje te negeren.
Hij heeft nog steeds niet gereageerd?quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Echt deze hele postquote:
dit is ook niet echt veel beter hequote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?
Mijn god ik heb echt medelijden hiermee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:26 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Oh zo, jullie laten binnen een paar dagen weten. Meestal hoor ik dat en het voorstel aan het einde al. En als ze erna niet meer mee komen, dan ga ik er ook niet meer 123 achteraan. Hij heeft het gezegd, later volgt geen actie. Nou, dat is duidelijk. Tenzij ik iets anders te melden heb, dan bel ik wel gewoon. Tijdens het gesprek blijkt dan dat ze nog iets samen willen doen, dat wil ik ook wel. Maar dan denk ik: als ik niet had gebeld, zou je niet hebben gezegd. Dat het nog op mijn telefoonkosten moet. Wat een gebaar zegOok al vind ik diegene leuk, maar van binnen zijn wel wat sporen gekweekt van bitter zijn tegenover hem. Nou, een goede start zeg
Als je aan de ander denkt, mag je ook best wel laten weten
[..]
Ja, lange tijd heb ik ook zo gedacht. Tegenwoordig vind ik iets niet meer zo snel raar.
[..]
Alsjeblieft zeg, niet iedereen heeft behoefte of kan de ander weer direct zien. Dat een vrouw niet als eerst een bericht stuurt, betekent dat ze spelletjes speeltIk heb nog nooit gehoord dat een vrouw na een date als eerste binnen een paar dagen een bericht moet sturen
Bericht terugsturen doe ik meestal dezelfde dag nog. Anders dag erna![]()
Maar ook vrouwen hebben een leven, wij moeten ook presteren en geld verdienen. Sommige van mijn vriendinnen hebben twee banen en een groot familie thuis. Wij worden ook moe, als we op bed liggen, willen we gewoon uitrusten. Niet ieder vrouw gaat de dag erna als eerst een bericht sturenEn waarom moet de vrouw als eerst sturen, waarom doet een man dat niet
Vrouwen moeten zeker ook diegene zijn die de man ten huwelijk vraagt, op de knieën enzo
Dit heb ik serieus van een paar mannelijke collega's gehoord die niet eens aan het grappen waren
![]()
Een keer had ik gehoord dat iemand een week heeft gewacht op een bericht van mij, dan denk ik: je kan mij zelf toch ook benaderenDat ik dan geeneens 5 cent sms waard ben. Het is heus niet dat ik de ander niks vind. Ik wil gewoon fatsoenlijk op mensen kunnen reageren wanneer ik ontspannen ben, wanneer rotklusjes geklaard zijn, deadlines zijn gehaald enzo. Ook vrouwen hebben prioriteiten aan hun hoofd.
Nou, ik zie het niet zo. Als aan het eind iemand zegt nog x met mij te willen doen en ik zeg ja. Dat ik dat ook zou willen, dan is dat wat mij betreft duidelijk en klaar. Hij kan meteen of later komen met een datum. Er valt voor mij niks meer te antwoorden of te sturen. Zelf vind ik het ook jammer als hij met niks komt, na een paar weken of een maand, bel ik inderdaad om dat nog te peilen. Dat hij ondertussen aan het wachten is, klinkt voor mij als een excuus, omdat ik hem allang al heb aangegeven te willen. Hij moest gewoon ballen hebben om met een datum te komen.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Echt deze hele post![]()
Ikke ikke ikke
Alsof je, hoe druk je het ook hebt, niet ff 1 minuut op een dag/in 2 dagen kunt vrij maken om even te antwoorden. Als je dat al niet eens op kunt brengen ben ik al klaar met je als persoon, laat staan als evt date....blijf dan maar lekker in je eentje je eigen egotrippie leven![]()
Want als de ander zoiets aan je vraagt weet je zelf ook wel dat diegene wel min of meer op het antwoord "wacht" (en dan niet meteen in wanhopige zin, maar gewoon ook misschien uit praktische overwegingen. Dat je dan iets anders kan plannen op dat tijdstip).
Er valt ook niks te sturen, wat mij betreft is alles face to face bij de vorige afspraak al beantwoord. Als hij mij wilt zien, ga ik ervan uit dat ik vanzelf bericht krijg. Dat ik er niet achteraan hoef te gaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
Mijn god ik heb echt medelijden hiermee.
Als je al geen tijd hebt om eens sms te sturen, moet afspreken wel helemaal godsonmogelijk zijn.
Okee dus dat hele 'geen tijd' verhaal gaat niet op?quote:Op woensdag 18 december 2013 16:22 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Er valt ook niks te sturen, wat mij betreft is alles face to face bij de vorige afspraak al beantwoord. Als hij mij wilt zien, ga ik ervan uit dat ik vanzelf bericht krijg. Dat ik er niet achteraan hoef te gaan.
Kijk, als ik van mannen weet dat ze het prettig vinden na een date (weer) te weten of de vrouw echt een leuke tijd heeft gehad en of ze nog iets met hem willen doen. Dan ga ik niet moeilijk doen, zo gierig ben ik niet om die 5 cent SMS. Maar van zoiets heb ik nog nooit gehoord, dus gaat er bij mij moeilijk in.
Nee, niet altijd. Ene periode gewoon drukker dan andere. Tijdens drukke periode, natuurlijk kan ik altijd wel ergens tijd vinden, maar ik wil die tijd daar gewoon niet voor gebruiken. Als ik naar de wc ga, kan ik op de wc me tijd nemen ja. Maar als je niet erg vind, op de wc wil ik me mobiel niet gebruiken. Of als ik aan het eten ben, kan ik ook mijn mobiel pakken, maar dat doe ik niet. Eten is voor mij vaak het enige ontspannings moment en daarnaast ook social gathering iets. Dan ga ik mijn mobiel niet pakken. Als hij niks heeft gestuurd, hoef ik niks terug te sturen. En als ik als eerste contact wil opnemen, doe ik wel wanneer het mij uitkomt, want als hij mij (eerder) wou spreken, had hij ook iets kunnen sturen of mij gewoon bellen. Maar dit heeft niet plaatsgevonden, dus er is geen haast.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:44 schreef Westerling het volgende:
Okee dus dat hele 'geen tijd' verhaal gaat niet op?
In mijn leven, ik heb hele gierige mensen gezien die zelfs moeilijk deden om 1 cent. Dus ik denk automatisch inderdaad wel snel dat hij geeneens die 5 cent voor een sms wilt gebruiken, het zou mij geeneens verbazen als dat echt het geval was geweest.quote:Ik ben t ermee eens dat hij net zo goed een bericht mag sturen hoor. Maar je haalt er allerlei dingen bij die nergens op slaan. 5 cent voor een sms, hoe kom je erop. Als dat voor jou significant is in het hele date-verhaal ben je best een rare.
Dat een vrouw dit wilt doen, komt een beetje ongebruikelijk over. Een vrouw wilt tenslotte zich ook wel vrouw voelen. Er zijn zaken die inderdaad ook anders kunnen, maar ik wil het gewoon niet. Bijv. in mijn perceptie, een man hoort huwelijksaanzoek te doen, niet een vrouw. En helemaal niet dat een vrouw moet knielen voor een man met een ring in haar handenquote:Naar mijn idee laat je het gewoon achteraf weten als je t leuk vond (dan heb je t namelijk even laten bezinken). Zowel man als vrouw. Dus je mag gerust de eerste zijn die dat laat weten. Hoor je van de ander wel of t wederzijds was.
Oke, nou ik ben nog steeds blij dat ik niet in je schoenen sta. Ik zou direct richting burnout gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:43 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Ene periode gewoon drukker dan andere. Tijdens drukke periode, natuurlijk kan ik altijd wel ergens tijd vinden, maar ik wil die tijd daar gewoon niet voor gebruiken. Als ik naar de wc ga, kan ik op de wc me tijd nemen ja. Maar als je niet erg vind, op de wc wil ik me mobiel niet gebruiken. Of als ik aan het eten ben, kan ik ook mijn mobiel pakken, maar dat doe ik niet. Eten is voor mij vaak het enige ontspannings moment en daarnaast ook social gathering iets. Dan ga ik mijn mobiel niet pakken. Als hij niks heeft gestuurd, hoef ik niks terug te sturen. En als ik als eerste contact wil opnemen, doe ik wel wanneer het mij uitkomt, want als hij mij (eerder) wou spreken, had hij ook iets kunnen sturen of mij gewoon bellen. Maar dit heeft niet plaatsgevonden, dus er is geen haast.
[..]
In mijn leven, ik heb hele gierige mensen gezien die zelfs moeilijk deden om 1 cent. Dus ik denk automatisch inderdaad wel snel dat hij geeneens die 5 cent voor een sms wilt gebruiken, het zou mij geeneens verbazen als dat echt het geval was geweest.
Tsja kan zijn. Als je maar weet dat t bij mij compleet random is of ik iets (als eerst) stuur na een date. En ik denk dat dat voor veel mannen zo is. M.a.w. je selecteert niet een bepaald soort mannen hiermee, je snijdt jezelf denk ik alleen maar in de vingers hiermee.quote:[..]
Dat een vrouw dit wilt doen, komt een beetje ongebruikelijk over. Een vrouw wilt tenslotte zich ook wel vrouw voelen. Er zijn zaken die inderdaad ook anders kunnen, maar ik wil het gewoon niet. Bijv. in mijn perceptie, een man hoort huwelijksaanzoek te doen, niet een vrouw. En helemaal niet dat een vrouw moet knielen voor een man met een ring in haar handen
Okay, goed om te weten dat dit ook voorkomt. Dit gevoel heb ik namelijk nooit gekend. Voor het eerst dat ik zoiets hoor van het ander geslacht. Ik heb alleen maar heren gezien, die soort van cheap zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:38 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oke, nou ik ben nog steeds blij dat ik niet in je schoenen sta. Ik zou direct richting burnout gaan.
Als een minuutje om een bericht te sturen (of 5 cent voor een sms) significant is in een date(reeks), is er naar mijn idee nog steeds iets raars aan de hand. Zodra er ook maar het kleinste beetje gevoel/aantrekkingskracht bij komt kijken zou dat voor mij al totaal geen rol meer spelen.
In het verleden was het bij mij ook random, tijdens drukke periode was ik juist blij even de ander te spreken. Maar ervaringen hebben mij geleerd dat het beter is als de man initiatief toont en niet de vrouw. Ik ben nu mid 20 en de heren waren allemaal t/m 27, bijna geen één die ik tegenkwam was fatsoenlijkquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:38 schreef Westerling het volgende:
Tsja kan zijn. Als je maar weet dat t bij mij compleet random is of ik iets (als eerst) stuur na een date. En ik denk dat dat voor veel mannen zo is. M.a.w. je selecteert niet een bepaald soort mannen hiermee, je snijdt jezelf denk ik alleen maar in de vingers hiermee.
Maargoed, t zal mij worst zijn verder. Ik had alleen niet gedacht dat er vrouwen zijn die ogenschijnlijk zo koud in elkaar zitten dat een minuutje tijd of 5 cent een rol speelt. Kan ik nog steeds met mn kop niet bij.
Ja, precies. Maling aan die gozer verder.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:25 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Als jij ook maar een greintje zelfrespect heb, laat je het voor wat het is.
Wat is er mis met deze generatiequote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Jeroen128 het volgende:
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.
on topic: ik denk dat je het kan vergeten
Je doet het voorkomen alsof je een alleenstaande CEO bent die thuis 8 kinderen heeft te verzorgenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:26 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Oh zo, jullie laten binnen een paar dagen weten. Meestal hoor ik dat en het voorstel aan het einde al. En als ze erna niet meer mee komen, dan ga ik er ook niet meer 123 achteraan. Hij heeft het gezegd, later volgt geen actie. Nou, dat is duidelijk. Tenzij ik iets anders te melden heb, dan bel ik wel gewoon. Tijdens het gesprek blijkt dan dat ze nog iets samen willen doen, dat wil ik ook wel. Maar dan denk ik: als ik niet had gebeld, zou je niet hebben gezegd. Dat het nog op mijn telefoonkosten moet. Wat een gebaar zegOok al vind ik diegene leuk, maar van binnen zijn wel wat sporen gekweekt van bitter zijn tegenover hem. Nou, een goede start zeg
Als je aan de ander denkt, mag je ook best wel laten weten
[..]
Ja, lange tijd heb ik ook zo gedacht. Tegenwoordig vind ik iets niet meer zo snel raar.
[..]
Alsjeblieft zeg, niet iedereen heeft behoefte of kan de ander weer direct zien. Dat een vrouw niet als eerst een bericht stuurt, betekent dat ze spelletjes speeltIk heb nog nooit gehoord dat een vrouw na een date als eerste binnen een paar dagen een bericht moet sturen
Bericht terugsturen doe ik meestal dezelfde dag nog. Anders dag erna![]()
Maar ook vrouwen hebben een leven, wij moeten ook presteren en geld verdienen. Sommige van mijn vriendinnen hebben twee banen en een groot familie thuis. Wij worden ook moe, als we op bed liggen, willen we gewoon uitrusten. Niet ieder vrouw gaat de dag erna als eerst een bericht sturenEn waarom moet de vrouw als eerst sturen, waarom doet een man dat niet
Vrouwen moeten zeker ook diegene zijn die de man ten huwelijk vraagt, op de knieën enzo
Dit heb ik serieus van een paar mannelijke collega's gehoord die niet eens aan het grappen waren
![]()
Een keer had ik gehoord dat iemand een week heeft gewacht op een bericht van mij, dan denk ik: je kan mij zelf toch ook benaderenDat ik dan geeneens 5 cent sms waard ben. Het is heus niet dat ik de ander niks vind. Ik wil gewoon fatsoenlijk op mensen kunnen reageren wanneer ik ontspannen ben, wanneer rotklusjes geklaard zijn, deadlines zijn gehaald enzo. Ook vrouwen hebben prioriteiten aan hun hoofd.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft maar als jij en al je vriendinnen nog nooit een fatsoenlijke vent ontmoet hebben zal dat vast een oorzaak hebben. En ik kan je verklappen, het ligt echt niet alleen aan die kerels.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Okay, goed om te weten dat dit ook voorkomt. Dit gevoel heb ik namelijk nooit gekend. Voor het eerst dat ik zoiets hoor van het ander geslacht. Ik heb alleen maar heren gezien, die soort van cheap zijn.
[..]
In het verleden was het bij mij ook random, tijdens drukke periode was ik juist blij even de ander te spreken. Maar ervaringen hebben mij geleerd dat het beter is als de man initiatief toont en niet de vrouw. Ik ben nu mid 20 en de heren waren allemaal t/m 27, bijna geen één die ik tegenkwam was fatsoenlijkZal waarschijnlijk ook aan de leeftijd liggen, maar wat ik en mijn vriendinnen hebben gemerkt -> je kan zijn ware intentie niet weten als je als eerst hem opbelt of bericht stuurt, want zelfs als zij degenen waren die ons benaderden en uitvroeg, hoeft dit geeneens iets te betekenen -> ze hadden gewoon niks beters te doen. Het hoeft geeneens aan het verloop van de date te liggen, dus we kunnen beter gewoon ons eigen ding doen en proberen niet aan hem te denken.
Toen we initiatief toonden voor vervolg, waren ze inderdaad blij. Maar geen één van zulke gevallen is goed verlopen, als je geluk had, hoorde je al na een half jaar -> we zijn gewoon vrienden (terwijl je vind dat jullie geen vrienden waren). Als het moment nadert, gaan ze altijd terug trekkenNaar mijn mening heeft dit te maken met het feit dat ze niet het gevoel hadden bewust voor ons te hebben gekozen. Dat ze erin zijn geluisd ofzo, zelfs als zij degenen waren die ons benaderden en uitvroeg
Dan denk ik: wie heeft wie erin geluisd
Als je er niet klaar voor bent, moet je het veld niet betreden
Als hij echte interesse heeft in jou, laat hij zelf nog van zich horen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Hier heeft hij dus niet op gereageerd
Hey TS,quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.
Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.
Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding, maar omdat het innerlijk uiteindelijk belangrijker is zou ik hem graag nog een keer willen zien om hem wat beter te leren kennen. Dus ik heb woensdagavond een berichtje naar hem gestuurd... Ik vond het gezellig gister en zou het leuk vinden om je nog een keer te zien. Misschien binnenkort wat drinken...?
Hier heeft hij dus niet op gereageerd. Ik heb verder ook niks meer laten horen, maar toch zit het me niet lekker. Vind het eerlijk gezegd ook een tikkeltje onfatsoenlijk om helemaal niet te reageren...maar dat ligt misschien aan mij...
Moet ik er nog een tweede berichtje aan wagen en iets zeggen van "het is niet verboden om antwoord te geven". Of gewoon een casual berichtje om te vragen hoe het op zijn werk is en dat hele berichtje van vorige week negeren. Of het hier maar bij laten, want blijkbaar is hij niet echt geinteresseerd in mij...
Als ze in het echte leven net zo langdradig is als in haar posts, begrijp ik wel waarom ze geen tijd heeft om even snel een berichtje terug te sturen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Je doet het voorkomen alsof je een alleenstaande CEO bent die thuis 8 kinderen heeft te verzorgen.
Mens overdrijf eens niet zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |