abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134327776
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.

Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.

Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding, maar omdat het innerlijk uiteindelijk belangrijker is zou ik hem graag nog een keer willen zien om hem wat beter te leren kennen. Dus ik heb woensdagavond een berichtje naar hem gestuurd... Ik vond het gezellig gister en zou het leuk vinden om je nog een keer te zien. Misschien binnenkort wat drinken...?

Hier heeft hij dus niet op gereageerd. Ik heb verder ook niks meer laten horen, maar toch zit het me niet lekker. Vind het eerlijk gezegd ook een tikkeltje onfatsoenlijk om helemaal niet te reageren...maar dat ligt misschien aan mij...
Moet ik er nog een tweede berichtje aan wagen en iets zeggen van "het is niet verboden om antwoord te geven". Of gewoon een casual berichtje om te vragen hoe het op zijn werk is en dat hele berichtje van vorige week negeren. Of het hier maar bij laten, want blijkbaar is hij niet echt geinteresseerd in mij...
pi_134327837
Een beller is sneller
pi_134327852
Wat is er gebeurt met cassual dates met als doel om te neuken. :;(

Ik zou nog een berichtje sturen, maar hij/zij, lijkt me niet erg enthousiast.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_134327893
Mja ik denk dat hij geen interesse heeft.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 december 2013 @ 14:18:32 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134327984
Ik weet dat er zogenaamd allemaal 'regels' enzo zijn voor dit soort zaken, en dat je een verschrikkelijke loser bent als je je daar niet aan houdt enzo...

... maar als je iets wilt weten, dan bel je gewoon.
  maandag 16 december 2013 @ 14:19:48 #6
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_134328023
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Hier heeft hij dus niet op gereageerd
Lijkt me duidelijk, toch?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_134328035
Ik zou geen spelletjes spelen en zeggen wat je wil zeggen en vragen wat je wil weten
dan is de kans op een bevredigend antwoord het grootst
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134328044
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.

Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.

Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
pi_134328118
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef Rekkie het volgende:
Een beller is sneller
+1
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_134328206
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
It's you my love, you who are the stranger
pi_134328260
quote:
13s.gif Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
ik ook niet inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134328346
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
pi_134328400
quote:
12s.gif Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
dan doe je dat toch?
waarom doe je zo moeilijk en dramatisch?

Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 16 december 2013 @ 14:30:38 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134328424
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
Ze zaten in de bioscoop, dus ik neem aan dat daar al het nodige is gerommeld...!?

Wat moet je er anders doen!? Naar de film kijken!? Kom nou...
pi_134328498
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan doe je dat toch?

Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
tja vrouwen he.
pi_134328523
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan doe je dat toch?

Eens met My Little Pony.
  maandag 16 december 2013 @ 14:34:59 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134328581
Als hij niet het fatsoen heeft om te reageren is hij wat betreft innerlijk blijkbaar niks, dus zou het lekker laten gaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134328708
quote:
12s.gif Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Of je BELT hem even...

Weet je binnen een paar minuten hoe en wat en kun je verder.

Het leven kan zo simpel zijn.
pi_134328758
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.

on topic: ik denk dat je het kan vergeten
  maandag 16 december 2013 @ 14:42:23 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134328840
Ik zou het erbij laten. Geen antwoord is een duidelijk antwoord. Zeker als het om een man gaat die aandacht krijgt van een meid. Je wil er nog wat mee doen omdat er een kans is dat hij je wel leuk vindt of iets gebeurt is of omdat je het onfatsoenlijk vindt maar ik zou daar geen aandacht meer aan besteden verder.
we dan
pi_134328873
Je hebt zijn nummer toch, Controleer hem dan ff op whatsApp?
pi_134328947
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Jeroen128 het volgende:
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.
:')

Wat een onzin.
pi_134329022
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')

Wat een onzin.
Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
pi_134329070
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Jeroen128 het volgende:

[..]

Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
Wie weet! Als je niet belt komt je er ook niet achter.

Nee, lekker op een forum gaan posten over wat je moet doen nadat je al dagen in onzekerheid hebt gezeten, dat schiet op!
pi_134330183
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.

Misschien heeft hij de sms helemaal niet gezien.

Misschien vindt hij het spannend om terug te reageren, maar wil hij wel graag.

Er zijn zoveel redenen waarom er niet wordt gereageerd op een sms, en niet alles hoeft direct negatief uitgelegd te worden. Dus dan is er maar één oplossing: nog een keer proberen (bellen bijvoorbeeld) en als dat 'm niet wordt, dan weet je voldoende. Maar ik zou het zeker niet nu al opgeven.
Somebody that I used to know
pi_134330185
Je zou een sms-je kunnen sturen met iets als:
Geen antwoord is al een antwoord, maar het zou zó fijn en menselijk geweest zijn als je had gereageerd en- netjes- gezegd dat je het druk hebt en/of geen interesse. Heel veel succes verder en hopelijk kom je een vrouw naar jouw smaak tegen(met een goed innerlijk).
pi_134330252
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Vida. het volgende:
Je zou een sms-je kunnen sturen met iets als:
Geen antwoord is al een antwoord, maar het zou zó fijn en menselijk geweest zijn als je had gereageerd en- netjes- gezegd dat je het druk hebt en/of geen interesse. Heel veel succes verder en hopelijk kom je een vrouw naar jouw smaak tegen(met een goed innerlijk).
Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.
Ik zou een sms sturen als: hey, heb je mijn vorige sms'je nog gezien? Ik vroeg me af of je nog zin hebt in een vervolgdate. Wat mij betreft wel, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt. Groetjes
Somebody that I used to know
pi_134330288
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.
Ik zou een sms sturen als: hey, heb je mijn vorige sms'je nog gezien? Ik vroeg me af of je nog zin hebt in een vervolgdate. Wat mij betreft wel, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt. Groetjes
Klopt. Dit is neutraler, maar hij heeft het eerdere sms- je toch ontvangen?
pi_134330409
quote:
2s.gif Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mee eens
Het berichtje van Vida heeft een beschuldigende en aanvallende toon die (nog) nergens voor nodig is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134330527
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.

Dan nog zou hij uit eigen beweging contact met zoeken indien interesse. Dat is nou eenmaal de etiquette. Het is fijn dat TS zelf initiatief toont, maar een man moet nu eenmaal verwachten zelf contact te moeten zoeken. Wanneer hij dus èn niet uitzichzelf contact zoekt èn niet reageert op een bericht, kun je er prima vanuit gaan dat hij niet geïnteresseerd is. (Al blijft het lomp om dit dan niet te melden)

Als ik een date gehad heb laat ik toch altijd wel weten of ik nog een keer wil afspreken of niet. Doodzwijgen is :r

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 15:38:32 ]
  maandag 16 december 2013 @ 15:54:05 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_134331201
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou geen spelletjes spelen en zeggen wat je wil zeggen en vragen wat je wil weten
dan is de kans op een bevredigend antwoord het grootst
Dit, anders blijf je jezelf alleen maar opvreten door onzekerheden!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_134331381
Idd. En dat hij dat vorige berichtje niet gezien heeft of vergeten is lijkt me heel sterk.

Niet reageren vind ik sowieso erg laag.
  maandag 16 december 2013 @ 16:01:15 #33
416020 K44S
The bearded man
pi_134331455
quote:
13s.gif Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
En ik bij al die meiden maar denken dat er een verbod op zit :P

Tja, je kan het initiatief nemen..... beetje het zelfde idee als je solliciteert : Eerst brief sturen en op gesprek komen.
Dan na een week vragen hoe en wat.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 16 december 2013 @ 16:07:39 #34
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134331714
quote:
14s.gif Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:

Misschien vindt hij het spannend om terug te reageren, maar wil hij wel graag.

Er zijn zoveel redenen waarom er niet wordt gereageerd op een sms, en niet alles hoeft direct negatief uitgelegd te worden. Dus dan is er maar één oplossing: nog een keer proberen (bellen bijvoorbeeld) en als dat 'm niet wordt, dan weet je voldoende. Maar ik zou het zeker niet nu al opgeven.
Zoveel redenen maar in de praktijk is de kans daarop in totaal niet zo groot. En ook al zijn sommige redenen wel het geval dan impliceert het alsnog weinig goeds dus ja.
we dan
  maandag 16 december 2013 @ 16:32:21 #35
286527 Double.D
Als de tijd rijp is....
pi_134332660
Niks meer mee doen. Je hebt hem laten weten dat je interesse hebt om nog eens iets te doen en hij kennelijk niet.

Het is al vanaf afgelopen dinsdag, 6 dagen dus. Als hij meer in je zag had hij echt wel van zich laten horen.

Ik zou zeggen, zoek een nieuwe.
pi_134340630
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef Rekkie het volgende:
Een beller is sneller
Weleens gedaan, zo awkward.....
pi_134341126
quote:
99s.gif Op maandag 16 december 2013 15:37 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dan nog zou hij uit eigen beweging contact met zoeken indien interesse. Dat is nou eenmaal de etiquette. Het is fijn dat TS zelf initiatief toont, maar een man moet nu eenmaal verwachten zelf contact te moeten zoeken. Wanneer hij dus èn niet uitzichzelf contact zoekt èn niet reageert op een bericht, kun je er prima vanuit gaan dat hij niet geïnteresseerd is. (Al blijft het lomp om dit dan niet te melden)

Als ik een date gehad heb laat ik toch altijd wel weten of ik nog een keer wil afspreken of niet. Doodzwijgen is :r
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef Double.D het volgende:
Niks meer mee doen. Je hebt hem laten weten dat je interesse hebt om nog eens iets te doen en hij kennelijk niet.

Het is al vanaf afgelopen dinsdag, 6 dagen dus. Als hij meer in je zag had hij echt wel van zich laten horen.

Ik zou zeggen, zoek een nieuwe.
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zou het erbij laten. Geen antwoord is een duidelijk antwoord. Zeker als het om een man gaat die aandacht krijgt van een meid. Je wil er nog wat mee doen omdat er een kans is dat hij je wel leuk vindt of iets gebeurt is of omdat je het onfatsoenlijk vindt maar ik zou daar geen aandacht meer aan besteden verder.
Wat deze heren zeggen...

En ook o.b.v. eigen ervaring als vrouw, raad ik je aan om de eer aan jezelf te houden en geen contact meer te zoeken. Je bent duidelijk geweest en het lef gehad om je open te stellen en als hij er verder niks mee doet dan is hij niet geïnteresseerd, zoiets "vergeet" je niet ff. En ja dat gevoel is herkenbaar, maar helaas misleidend...
Dus ik zou echt niet voor een 2e keer gaan appen/mailen/bellen...graag of niet.

Succes
  maandag 16 december 2013 @ 21:37:21 #38
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_134344987
Even logisch nadenken, als hij je echt leuk had gevonden was hij zelf wel met een voorstel gekomen en had al helemaal wel gereageerd op je berichtje. Het is kut, dat klopt.
pi_134349948
Zeker niet leuk dat je geen reactie krijgt, helaas plegen veel heren - zowel niet als in relatie - dit strafbaar feit :(
Maar een dag erna gelijk smsen vind ik ook weer overdreven, ik bedoel je hebt hem pas net gezien 8)7

Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon. Jaren terug, een man belde mij een maand erna en het was echt niet dat hij mij niks vond. Sommige hebben het druk - hebben deadlines voor iets ofzo -, anderen hebben andere prioriteiten aan hun hoofd, weer een ander wacht pas om iets terug te sturen als ze zeker weten wanneer ze minder druk hebben.

De man die mij na een maand benaderde, was in die maand druk bezig en hij was zichzelf aan het overtuigen dat hij het gezellig had en het wel vaker wou. Hij wist zelf geeneens wat er aan de hand was _O- Eigenlijk vraag ik me af of meer heren dit meemaken :)

Conclusie: maak je niet druk om hem, ga iets doen wat je leuk vind :D
pi_134350631
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Yiwei het volgende:
Zeker niet leuk dat je geen reactie krijgt, helaas plegen veel heren - zowel niet als in relatie - dit strafbaar feit :(
Maar een dag erna gelijk smsen vind ik ook weer overdreven, ik bedoel je hebt hem pas net gezien 8)7

Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon. Jaren terug, een man belde mij een maand erna en het was echt niet dat hij mij niks vond. Sommige hebben het druk - hebben deadlines voor iets ofzo -, anderen hebben andere prioriteiten aan hun hoofd, weer een ander wacht pas om iets terug te sturen als ze zeker weten wanneer ze minder druk hebben.

De man die mij na een maand benaderde, was in die maand druk bezig en hij was zichzelf aan het overtuigen dat hij het gezellig had en het wel vaker wou. Hij wist zelf geeneens wat er aan de hand was _O- Eigenlijk vraag ik me af of meer heren dit meemaken :)

Conclusie: maak je niet druk om hem, ga iets doen wat je leuk vind :D
Klinkt voor mij als een vreemd verhaal. Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.
TS: jammer, wordt hem niet, op naar de volgende.
  maandag 16 december 2013 @ 23:28:50 #41
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_134350650
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja ik denk dat hij geen interesse heeft.
En altijd het laatste woord.
pi_134350843
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef BRooster het volgende:

[..]

Klinkt voor mij als een vreemd verhaal. Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.
TS: jammer, wordt hem niet, op naar de volgende.
voor mij ook. Zeker vanuit het perspectief van de man, welke man laat pas na een maand van zich horen als hij een vrouw echt leuk vindt? Zoiets vergeet je toch niet ff? en bovendien onderhoud je toch ook het contact door af en toe een berichtje te sturen?
pi_134351985
Stuur een bericht: "Is m'n bericht aangekomen?".
Zeer kleine kans maar dat is de enige optie die niet betekent dat t een totale lul is.
pi_134352478
Gewoon vergeten, als de interesse wederzijds was, had je wel een reactie gekregen. Welkom in de internet-dating wereld

Ik neem toch aan dat je bericht via whatsapp was, dan weet je sowieso dat hij het gezien heeft.

Move on, hij wil je niet
٩๏̯͡๏)۶
pi_134355429
"Hoi. Ik vroeg me af of je mijn vorige smsje niet gezien hebt? Of vind je dat het bij een eenmalige date moest blijven? Ook goed, maar dan hoor ik dat graag."
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_134355517
Al die redenen hier :`)

Als je binnen een paar dagen nog niet eens de moeite kan nemen even een reactie te sturen ben je gewoon een kneus (en andersom ook)...rot op man. Dat is toch wel het minste wat je kan doen naar de ander. Zielig gedrag!

Ik heb het ook gelijk gehad met dit soort half gare kut mensen. Je maakt mij gewoon niet wijs dat je in een paar dagen tijd niet even een momentje kan vinden wat terug te sturen. als is met maar iets korts.

[ Bericht 10% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 17-12-2013 09:13:12 ]
  dinsdag 17 december 2013 @ 09:54:19 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134356366
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Yiwei het volgende:

Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon.
Ik heb liever iemand die niks van zich laat horen dan zo'n stom wijf met achterlijke spelletjes die pas na 2 weken reageert omdat het 'anders zo overdreven is'. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_134360287
Gewoon bellen. Dat komt heel positief over.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_134361174
Ja bellen is beter maar waarom niet gewoon EVEN de moeite nemen te antwoorden op die ander die interesse in je toont? (En bedoel ik niet ala minute maar gewoon even als je ff tijd hebt.)

Echt van dat typische individualistische egotrip gedrag van de maatschappij van tegenwoordig. Ikke ikke ikke en de rest kan de tering genieten...gewoon kut volk. :r
pi_134361251
Beter je best doen want zo lukt het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')