Lijkt me duidelijk, toch?quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Hier heeft hij dus niet op gereageerd
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.
Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.
Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding
ik ook niet inderdaadquote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
dan doe je dat toch?quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
Ze zaten in de bioscoop, dus ik neem aan dat daar al het nodige is gerommeld...!?quote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
tja vrouwen he.quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?
waarom doe je zo moeilijk en dramatisch?
Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
Eens met My Little Pony.quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?
waarom doe je zo moeilijk en dramatisch?
Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
Of je BELT hem even...quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
quote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Jeroen128 het volgende:
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.
Wie weet! Als je niet belt komt je er ook niet achter.quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Vida. het volgende:
Je zou een sms-je kunnen sturen met iets als:
Geen antwoord is al een antwoord, maar het zou zó fijn en menselijk geweest zijn als je had gereageerd en- netjes- gezegd dat je het druk hebt en/of geen interesse. Heel veel succes verder en hopelijk kom je een vrouw naar jouw smaak tegen(met een goed innerlijk).
Klopt. Dit is neutraler, maar hij heeft het eerdere sms- je toch ontvangen?quote:Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.
Ik zou een sms sturen als: hey, heb je mijn vorige sms'je nog gezien? Ik vroeg me af of je nog zin hebt in een vervolgdate. Wat mij betreft wel, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt. Groetjes
Mee eensquote:Op maandag 16 december 2013 15:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar dan heb je al de aanname gemaakt dat het onwil is van zijn kant. Dat hoeft helemaal niet.
Ik zou een sms sturen als: hey, heb je mijn vorige sms'je nog gezien? Ik vroeg me af of je nog zin hebt in een vervolgdate. Wat mij betreft wel, maar ben benieuwd hoe jij erover denkt. Groetjes
Dan nog zou hij uit eigen beweging contact met zoeken indien interesse. Dat is nou eenmaal de etiquette. Het is fijn dat TS zelf initiatief toont, maar een man moet nu eenmaal verwachten zelf contact te moeten zoeken. Wanneer hij dus èn niet uitzichzelf contact zoekt èn niet reageert op een bericht, kun je er prima vanuit gaan dat hij niet geïnteresseerd is. (Al blijft het lomp om dit dan niet te melden)quote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.
Misschien heeft hij de sms helemaal niet gezien.
Dit, anders blijf je jezelf alleen maar opvreten door onzekerheden!quote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou geen spelletjes spelen en zeggen wat je wil zeggen en vragen wat je wil weten
dan is de kans op een bevredigend antwoord het grootst
En ik bij al die meiden maar denken dat er een verbod op zitquote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
Zoveel redenen maar in de praktijk is de kans daarop in totaal niet zo groot. En ook al zijn sommige redenen wel het geval dan impliceert het alsnog weinig goeds dus ja.quote:Op maandag 16 december 2013 15:24 schreef Postbus100 het volgende:
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.
Misschien heeft hij de sms helemaal niet gezien.
Misschien vindt hij het spannend om terug te reageren, maar wil hij wel graag.
Er zijn zoveel redenen waarom er niet wordt gereageerd op een sms, en niet alles hoeft direct negatief uitgelegd te worden. Dus dan is er maar één oplossing: nog een keer proberen (bellen bijvoorbeeld) en als dat 'm niet wordt, dan weet je voldoende. Maar ik zou het zeker niet nu al opgeven.
quote:Op maandag 16 december 2013 15:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan nog zou hij uit eigen beweging contact met zoeken indien interesse. Dat is nou eenmaal de etiquette. Het is fijn dat TS zelf initiatief toont, maar een man moet nu eenmaal verwachten zelf contact te moeten zoeken. Wanneer hij dus èn niet uitzichzelf contact zoekt èn niet reageert op een bericht, kun je er prima vanuit gaan dat hij niet geïnteresseerd is. (Al blijft het lomp om dit dan niet te melden)
Als ik een date gehad heb laat ik toch altijd wel weten of ik nog een keer wil afspreken of niet. Doodzwijgen is![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 16:32 schreef Double.D het volgende:
Niks meer mee doen. Je hebt hem laten weten dat je interesse hebt om nog eens iets te doen en hij kennelijk niet.
Het is al vanaf afgelopen dinsdag, 6 dagen dus. Als hij meer in je zag had hij echt wel van zich laten horen.
Ik zou zeggen, zoek een nieuwe.
Wat deze heren zeggen...quote:Op maandag 16 december 2013 14:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zou het erbij laten. Geen antwoord is een duidelijk antwoord. Zeker als het om een man gaat die aandacht krijgt van een meid. Je wil er nog wat mee doen omdat er een kans is dat hij je wel leuk vindt of iets gebeurt is of omdat je het onfatsoenlijk vindt maar ik zou daar geen aandacht meer aan besteden verder.
Klinkt voor mij als een vreemd verhaal. Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.quote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Yiwei het volgende:
Zeker niet leuk dat je geen reactie krijgt, helaas plegen veel heren - zowel niet als in relatie - dit strafbaar feit![]()
Maar een dag erna gelijk smsen vind ik ook weer overdreven, ik bedoel je hebt hem pas net gezien![]()
Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon. Jaren terug, een man belde mij een maand erna en het was echt niet dat hij mij niks vond. Sommige hebben het druk - hebben deadlines voor iets ofzo -, anderen hebben andere prioriteiten aan hun hoofd, weer een ander wacht pas om iets terug te sturen als ze zeker weten wanneer ze minder druk hebben.
De man die mij na een maand benaderde, was in die maand druk bezig en hij was zichzelf aan het overtuigen dat hij het gezellig had en het wel vaker wou. Hij wist zelf geeneens wat er aan de hand wasEigenlijk vraag ik me af of meer heren dit meemaken
Conclusie: maak je niet druk om hem, ga iets doen wat je leuk vind
quote:Op maandag 16 december 2013 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mja ik denk dat hij geen interesse heeft.
voor mij ook. Zeker vanuit het perspectief van de man, welke man laat pas na een maand van zich horen als hij een vrouw echt leuk vindt? Zoiets vergeet je toch niet ff? en bovendien onderhoud je toch ook het contact door af en toe een berichtje te sturen?quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef BRooster het volgende:
[..]
Klinkt voor mij als een vreemd verhaal. Als ik een wmb geslaagde date heb gehad laat ik dat binnen een paar dagen weten met het voorstel voor een vervolgdate. Als ik het dan toevallig heel druk heb duurt het even voor die vervolgdate kan plaatsvinden, maar als je weken niks van je laat horen komt dat op mij niet bepaald geïnteresseerd over.
TS: jammer, wordt hem niet, op naar de volgende.
Ik heb liever iemand die niks van zich laat horen dan zo'n stom wijf met achterlijke spelletjes die pas na 2 weken reageert omdat het 'anders zo overdreven is'.quote:Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef Yiwei het volgende:
Zeker niet leuk dat je geen reactie krijgt, helaas plegen veel heren - zowel niet als in relatie - dit strafbaar feit![]()
Maar een dag erna gelijk smsen vind ik ook weer overdreven, ik bedoel je hebt hem pas net gezien![]()
Ik laat ook pas 2 weken erna iets van me horen. Een ander keer na anderhalve maand, het wisselt gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |