Ik zou Turken en Marokkanen niet op één hoop gooien. Andere groepen, andere variabelen die van kracht zijn, en ook andere statistieken die ze vertonen. Maar inderdaad hebben ook die een flinke weg te gaan. Ik had het alleen over Chinezen omdat die door sommige simpelingen gezien worden als een ideale vorm van integratie, terwijl dat onzin is. Overigens snappen Turken en Marokkanen die nuances waar ik het over had, inderdaad beter. Maar ze staan cultureel ook dichter bij de Nederlanders dan de Chinezen. Logisch ook aangezien het land van origine dichter veel bij dat van ons ligt, en bijv. samenlevings-technische waarden, vooral ingegeven door een religie die erg op die van ons lijkt, eveneens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
En Turkse/Marokkaanse vrouwen en mannen dan?
Heeft niets te maken met Turks of Marokkaans zijn, maar met het opgroeien in een achterstandswijk. Wanneer je in de randgroepwijken van alle grote steden kijkt, zul je altijd van dit soort teringlijers vinden, van alle kleuren.quote:Als deze mensen nou eens proberen om hun kinderen op te voeden, leren dat mensen die niet moslims zijn met respect te behandelen zal het allemaal een stuk aangenamer worden in deze samenleving.ater.
Weer een dik stuk naïviteit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En jij wordt totaal niet boos als je die beelden ziet?
Nee, als ik boos moest worden om iedere gangsterbende die er in deze wereld bezig is dan was mijn leven niet zo heel prettig meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En jij wordt totaal niet boos als je die beelden ziet?
Maar jij zal dan ook niet in Amsterdam West wonen, ga eens een weekje logeren daar gezellig met je vriendin!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, als ik boos moest worden om iedere gangsterbende die er in deze wereld bezig is dan was mijn leven niet zo heel prettig meer.
Ik ben btw vorig jaar nog in Marrakech geweest. Als je gewoon uit de buurt blijft bij die types is er niet veel aan de hand.
Waar wil je nu precies naartoe? Je springt steeds van de hak op de tak.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar jij zal dan ook niet in Amsterdam West wonen, ga eens een weekje logeren daar gezellig met je vriendin!
Nou niet naar Marrakech, daar woon ik nu alquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar wil je nu precies naartoe? Je springt steeds van de hak op de tak.
Eng he democratie.quote:Op maandag 16 december 2013 13:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eerste Rotterdamse moslimpartij heet Nida
[..]
Bron
Dit kan ook alleen in Nederland en gezien de inwoners in Rotterdam zullen zij nog hoog scoren ook..
Ik ben trouwens bezig om een partij in Marocco op te richten, zal het wat worden?
Het is niet dat ik erop zit te wachten maar als er draagvlak is voor een dergelijke partij dan zij het zo. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je maar verhuizen naar Noord Korea.quote:
Klein vraagje maar, kun je Arabisch of Berber spreken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou niet naar Marrakech, daar woon ik nu al
Ik wil er alleen maar zeggen dat het voor mensen makkelijk praten is als je er zelf niet midden inzit..
En politieke partijen die hun inspiratie uit de bijbel halen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
dit soort partijen horen helemaal niet thuis in Nederland
Ja wa wil je nu eigenlijk met dit topic? Een beetje kankeren op Marokkanen en daarmee wat wild om je heen meppen? Je ontwijkt echt iedere vraag.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou niet naar Marrakech, daar woon ik nu al
Ik wil er alleen maar zeggen dat het voor mensen makkelijk praten is als je er zelf niet midden inzit..
Ik wil er helemaal niks mee, dan gooi je er toch een slotje op?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja wa wil je nu eigenlijk met dit topic? Een beetje kankeren op Marokkanen en daarmee wat wild om je heen meppen? Je ontwijkt echt iedere vraag.
Dus als moslimpartijen nauwelijks stemmen krijgen, zijn die moslims het met jou eens. Zijn ze dan goed geintegreerd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
dit soort partijen horen helemaal niet thuis in Nederland
Net zo erg!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En politieke partijen die hun inspiratie uit de bijbel halen?
Ja..meer knuffelen en theedrinken.quote:Op maandag 16 december 2013 13:56 schreef bijdehand het volgende:
Dit is toch juist een goede ontwikkeling?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef Martin-Ssempa het volgende:
CDA
NDA
NSDA
NSDAP
jullie zijn gewaarschuwd
Tis net een Marokkaan he?quote:
quote:CDA wil debat over polarisatie moslims
DEN HAAG - Het CDA wil een debat met minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken) over polarisatie binnen de Nederlandse moslimgemeenschappen. Dat liet CDA-Kamerlid Pieter Heerma weten via Twitter naar aanleiding van een interview met twee gematigde moslims in de Volkskrant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |