Ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:57 schreef Silenus het volgende:
[..]Idd.
Overigens ken ik nog een vrouw met een vagina en hartslag, op zoek naar een date. Ik zou zeggen: laat de inschrijvingen maar komen!
Klinkt als veel gedoe, I'm out.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:57 schreef Silenus het volgende:
[..]Idd.
Overigens ken ik nog een vrouw met een vagina en hartslag, op zoek naar een date. Ik zou zeggen: laat de inschrijvingen maar komen!
Wat is het probleem? Dat meerdere mensen iets belachelijk maakt waar jij je positief over hebt uitgelaten?quote:
Het was echt belachelijk om te zien hoe wanhopig iedereen erop af stormdequote:
Wat tegelijkertijd ook nog eens LOL is aangezien iedereen hier volgens mij op Fok post ^_^. Blijkbaar ben je wanhopig als je wel eens zin hebt om 'spontaan' onbekende mensen te ontmoeten, snap niet zo goed waar dat op gebaseerd is maarja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind persoonlijk het hele 'check mij verheven zijn boven die fok kneuzen' een stuk storender
ik hoefde ook vooraf geen foto's te zien hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Desperate wel, zo zonder ook maar enig idee hoe de ander eruitziet. Ze hangen hem hier nog in een bord soep indien deze warm is.
Wat heeft dat met fok te maken? Ik ben gewoon beter dan iedereenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind persoonlijk het hele 'check mij verheven zijn boven die fok kneuzen' een stuk storender
Sowieso zou ik niet op een betaal dating site zitten, ik heb wel een premium abo en dat kost paar euro per maand op een gratis site. De bekende nederlandse betaalde alternatieven vind ik persoonlijk zeker geld klopperij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef Buffell het volgende:
Dus, als buitenstaandert even, ik lees dit nu zo hè. Jullie zitten allemaal op die datingsites? Ongeacht welke. Ik vraag mij altijd af hè; dat is toch pure geld-uit-de-zak-klopperij? Als je wat wil op zo'n site moet je al knaken neerleggen en dat moet je blijven doen, anders 'mag je niet meer meedoen'. Wat geeft hier de gemiddelder Fokker uit aan zo'n datingsite dan?
Als je dat niet wilt, dan schrijf je je toch lekker niet in?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:50 schreef Buffell het volgende:
Dus, als buitenstaandert even, ik lees dit nu zo hè. Jullie zitten allemaal op die datingsites? Ongeacht welke. Ik vraag mij altijd af hè; dat is toch pure geld-uit-de-zak-klopperij? Als je wat wil op zo'n site moet je al knaken neerleggen en dat moet je blijven doen, anders 'mag je niet meer meedoen'. Wat geeft hier de gemiddelder Fokker uit aan zo'n datingsite dan?
Er bestaan dus gratis datingsites? Op de bekende sites moet je altijd gewoon flink neerleggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Sowieso zou ik niet op een betaal dating site zitten, ik heb wel een premium abo en dat kost paar euro per maand op een gratis site. De bekende nederlandse betaalde alternatieven vind ik persoonlijk zeker geld klopperij.
Jezus, geïrriteerd much? Ik vraag het me gewoon af?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt, dan schrijf je je toch lekker niet in?
Dat geouwehoer over een paar centen. Zullen we het ook maar vast belachelijk noemen dat er geld uit wordt gegeven op een date aan een treinkaartje, drankje of een beetje benzine?
Tinder, Paiq, Fok, allemaal gratis datingsitesquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Buffell het volgende:
[..]
Er bestaan dus gratis datingsites? Op de bekende sites moet je altijd gewoon flink neerleggen.
Als je wilt daten via internet, dan moet je er gewoon wat geld voor over hebben. Er zijn sites als Paiq, en ook daar kan je echt wel een paar dates scoren, maar zoals voor zoveel gratis alternatieven geldt dat er daar ook veel figuren zitten die nooit op een date uit zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:56 schreef Buffell het volgende:
[..]
Jezus, geïrriteerd much? Ik vraag het me gewoon af?
Vele malen meer. Ook wel via Paiq gedate, maar dat was meer dagenlang door vrouwen heenklikken en foto's vrij chatten voor je iemand treft die interessant is. Dan liever een beetje betalen en sneller die ballotage kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb die 'niet willen daten' drempel btw niet zo ervaren, ben benieuwd of er mensen zijn die op betaalde sites meer dates hebben gehad dan op gratis sites.
edit;
Hangt wel beetje vanaf of je lexa met badoo ofzo vergelijkt natuurlijk.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat echt wel meevalt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef LesMiserables het volgende:
Wat die kaf van het koren theorie van Mystikvm betreft. Ik zie het zo. Mensen die echt willen betalen om te daten zullen wat ... serieuzer al langere tijd op zoek zijn. Terwijl het leuke buurmeisje ook gewoon op een gratis site staat.
Nee, het haantjesgedrag. Ik vind het jammer dat mensen in hun waarde laten niet mogelijk is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Dat meerdere mensen iets belachelijk maakt waar jij je positief over hebt uitgelaten?
Datquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb m'n vriend ruim 5 jaar geleden hier leren kennenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef LesMiserables het volgende:
@mystikv
Lol explode mucho ? Hij vraagt alleen wat :p.
@Buffel
Er bestaan idd gratis sites, heb beide voor langere tijd gedaan en vond de betaal sites als lexa e.d. echt zonde van het geld.
@SC
Fok als dating site ? Tell me more?
En bij mensen die ervoor betalen weet je dat ze er waarschijnlijk ook serieuzer mee bezig zijn dan degenen die misschien alleen voor de lolz op zo'n gratis site zitten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:03 schreef Elvi het volgende:
Ik zit op de gratis site Paiq, alleen zitten er wel wat aparte figuren tussen jaMisschien dat betalen wel een meerwaarde heeft omdat je dan sneller ziet (en weet) of het wat is.
Ik merk nu ik redelijk actief ben via Tinder wel een groot verschil anders. Op lexa duurden mijn dates toch altijd wel meerdere weken en nu heb ik echt keivaak dat ik na 1 afspraakje gewoon spontaan niks meer hoor of krijg ik het gevoel dat ze niet uit zijn op meer. Misschien dat Tinder sowieso een apart verhaal is in deze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef LesMiserables het volgende:
Ik heb die 'niet willen daten' drempel btw niet zo ervaren, ben benieuwd of er mensen zijn die op betaalde sites meer dates hebben gehad dan op gratis sites.
edit;
Hangt wel beetje vanaf of je lexa met badoo ofzo vergelijkt natuurlijk.
Wat die kaf van het koren theorie van Mystikvm betreft. Ik zie het zo. Mensen die echt willen betalen om te daten zullen wat ... serieuzer al langere tijd op zoek zijn. Terwijl het leuke buurmeisje ook gewoon op een gratis site staat.
Volgens mij is Tinder nog veel vluchtiger dan Paiq en zitten daar ook meer daters die zich normaal gesproken nooit voor een site zouden inschrijven. Dus idd minder kans op een (succesvolle) date.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik merk nu ik redelijk actief ben via Tinder wel een groot verschil anders. Op lexa duurden mijn dates toch altijd wel meerdere weken en nu heb ik echt keivaak dat ik na 1 afspraakje gewoon spontaan niks meer hoor of krijg ik het gevoel dat ze niet uit zijn op meer. Misschien dat Tinder sowieso een apart verhaal is in deze.
Maar, Fok heeft geen Datingsite interface toch ? Is meer als community dat mensen met elkaar gaan daten dan dat er een specifieke plek is om dit te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb m'n vriend ruim 5 jaar geleden hier leren kennen
Zijn nog veeeeel meer fok stelletjes hoor
De vraag is dus of dat in alle gevallen een voordeel is. Iemand die al een tijdje op zoek is naar een serieuze relatie geeft een andere date dan iemand die niet per se op zoek is maar wel interesse heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef Kola het volgende:
[..]
En bij mensen die ervoor betalen weet je dat ze er waarschijnlijk ook serieuzer mee bezig zijn dan degenen die misschien alleen voor de lolz op zo'n gratis site zitten.
Hoe bedoel je dat je dates meerdere weken duurde ? Dat je meerdere keren afsprak in die weken oid ? Tinder is leuk maar niet echt een serieuze date app en als je hem als zodanig behandelt dan word je wrs teleurgesteld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik merk nu ik redelijk actief ben via Tinder wel een groot verschil anders. Op lexa duurden mijn dates toch altijd wel meerdere weken en nu heb ik echt keivaak dat ik na 1 afspraakje gewoon spontaan niks meer hoor of krijg ik het gevoel dat ze niet uit zijn op meer. Misschien dat Tinder sowieso een apart verhaal is in deze.
Het fotoboek?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maar, Fok heeft geen Datingsite interface toch ? Is meer als community dat mensen met elkaar gaan daten dan dat er een specifieke plek is om dit te doen.
Klopt, maar het werkt dus wel erg goed via hierquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Maar, Fok heeft geen Datingsite interface toch ? Is meer als community dat mensen met elkaar gaan daten dan dat er een specifieke plek is om dit te doen.
Of het werkt welquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
Tinder is leuk maar niet echt een serieuze date app en als je hem als zodanig behandelt dan word je wrs teleurgesteld.
Maar dat is toch ook het hele doel van tinder? Je beoordeelt elkaars foto en je kunt bij een wederzijdse like met elkaar praten c.q. kijken of het date-materiaal is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:42 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zeg niet dat het niet werkt, alleen soms zie je vrouwen voorbij komen die in de tagline een heel verhaal geplempt hebben alsof het een dating site is. Denk niet dat Tinder snel van zijn 'hookup' imago af komt als ik eerlijk ben en je merkt dat veel vrouwen ook daarom terughoudend zijn om lekker spontaan te reageren.
Dus jij hebt in je Tinder-tagline 'Neuken?' staan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef LesMiserables het volgende:
Naja het doel is eigenlijk om te kijken of de ander 'neuk materiaal' is en daar hebben wij allemaal date materiaal van gemaakt. Het doel is niet om je 'tagline' om te toveren tot online date profiel.
Nope, ik heb 'swipe naar rechts voor een gratis pony' (aanradertje trouwens).quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Buffell het volgende:
[..]
Dus jij hebt in je Tinder-tagline 'Neuken?' staan?
Ik zet daar niets neer. Vind dat zo 'hyves'-achtig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Nope, ik heb 'swipe naar rechts voor een gratis pony' (aanradertje trouwens).
Precies. Dat ik gewoon met 1 persoon meerdere dates had een paar weken lang en dat als het niks werd dit daarna ook werd gemeld door of mij, of haar. Bij Tinder heb ik al een paar keer nu dates gehad die wel gezellig waren, om vervolgens daarna helemaal niks meer te vernemen van de ander. Misschien verwacht ik dan idd wel net zoveel als op een datingsite en zitten er idd ook veel vrouwen op die helemaal niet serieus op zoek zijn, maar gewoon leuk vinden om wat af te spreken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
Hoe bedoel je dat je dates meerdere weken duurde ? Dat je meerdere keren afsprak in die weken oid ? Tinder is leuk maar niet echt een serieuze date app en als je hem als zodanig behandelt dan word je wrs teleurgesteld.
Dat kan volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, ok ik moet ff een cursus Fotoboeken op Fok volgenraak ernstig in de war van de interface en kan niet zoeken naar leeftijden/locatie .. maakt het wel wat lastig of doe ik iets verkeerd ?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, ok ik moet ff een cursus Fotoboeken op Fok volgenraak ernstig in de war van de interface en kan niet zoeken naar leeftijden/locatie .. maakt het wel wat lastig of doe ik iets verkeerd ?
Haha, nee, het was gewoon een opmerking in een topic, ik vroeg hem of dat echt zo was (omdat ik geen SC in dat topic wilde veroorzaken en wél nieuwsgierig was) en toen raakten we in gesprek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:53 schreef LesMiserables het volgende:
@MCOT
Dat is precies wat ik bedoel ja, de crowd is heel anders en terughoudender.
@JaniesBrownie
Ahh ik snap het al. Vrijgezelle dames in de regio ZH mogen me PMen om het Fotoboek uit te leggen. Zoiets?
Ik heb hem er ook eens ingezet. Eens kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:49 schreef LesMiserables het volgende:
Gemiste kans, mijn tagline zorgt er zeker voor dat rond de 1/3 van mijn matches zelf opent op mij.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hem er ook eens ingezet. Eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |