Succes swa.quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef Mansjester het volgende:
Zo,ff tentamen fixen en dan vakantie
Denk effe aan de lopende band wanneer je het even niet meer ziet zitten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef Mansjester het volgende:
Succes joh.quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef Mansjester het volgende:
Paar keer gedaan. Eenmaal slagaderlijke bloeding gehad. Toen was ik er wel klaar mee.quote:
Hallo Pieter.quote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar keer gedaan. Eenmaal slagaderlijke bloeding gehad. Toen was ik er wel klaar mee.
Ik was 14 en dronkenquote:
quote:
Een keer gehad met een vakantiebaantje, ramen schoonmaken en brak er eentje, schoot ik er ook met m'n pols in, bloedde hevig maar geen slagader gelukkigquote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar keer gedaan. Eenmaal slagaderlijke bloeding gehad. Toen was ik er wel klaar mee.
Sorry ik had nog gehakt liggen met een houdbaarheidsdatum van gisteren. Ik ben er weer helemaal voor je nu.quote:
Ik heb een maand of twee geleden klappen gekregen van iemand die bij de lokale motorclub zit.quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het echt heb ik nog nooit iemand geslagen en ik ben ook nooit geslagen. Iedereen vindt mij aardig
Fijnquote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry ik had nog gehakt liggen met een houdbaarheidsdatum van gisteren. Ik ben er weer helemaal voor je nu.
Dusdanig willekeurig gekruid dat een Kapiteintje-post lastig wordt.quote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fijn![]()
Wat heb je ermee gedaan?
(voorzetje voor een leuke kapiteintje-post)
Ik kom ook zelden tot nooit verder dan ruzie. Geen idee wat het is.quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het echt heb ik nog nooit iemand geslagen en ik ben ook nooit geslagen. Iedereen vindt mij aardig
O ja die moet ik nog even zetten waar hij hoortquote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef Elan het volgende:
Spannende strijd tussen Ron en Rene.
Drizzt doet al niet meer mee.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja die moet ik nog even zetten waar hij hoort
Tyron heeft hem verpest.quote:
Prachtig. Ik had het niet eens gezien.quote:Op maandag 16 december 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de post in de fobo nog maar eens aangepast. Je was een "L" vergeten.
Dan zou je even de SC moeten luisten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
Anders zijn de gevolgen niet te overzien.
Dat delen we niet, mijn standpunt was dat ik er moe van werd.quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs als jullie een standpunt delen is er stront aan de knikker.
Nee.quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze opdondert naar de GRTD SC![]()
Daar kom ik de sfeer ook niet verzieken hoor
Krijg je geen typcursus op het roc?quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zou je even de SC moeten luisten.
One moment of silence for cachet.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat delen we niet, mijn standpunt was dat ik er moe van werd.
Bovendien heeft Tyron het niet verpest maar a422.
Nee automatische correctie van mijn spelfouten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijg je geen typcursus op het roc?
Geloof het maar gewoon, Jong Il.quote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wil je ons vooral heel graag doen geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |