Succes swa.quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef Mansjester het volgende:
Zo,ff tentamen fixen en dan vakantie
Denk effe aan de lopende band wanneer je het even niet meer ziet zitten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef Mansjester het volgende:
Succes joh.quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef Mansjester het volgende:
Paar keer gedaan. Eenmaal slagaderlijke bloeding gehad. Toen was ik er wel klaar mee.quote:
Hallo Pieter.quote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar keer gedaan. Eenmaal slagaderlijke bloeding gehad. Toen was ik er wel klaar mee.
Ik was 14 en dronkenquote:
quote:
Een keer gehad met een vakantiebaantje, ramen schoonmaken en brak er eentje, schoot ik er ook met m'n pols in, bloedde hevig maar geen slagader gelukkigquote:Op maandag 16 december 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Paar keer gedaan. Eenmaal slagaderlijke bloeding gehad. Toen was ik er wel klaar mee.
Sorry ik had nog gehakt liggen met een houdbaarheidsdatum van gisteren. Ik ben er weer helemaal voor je nu.quote:
Ik heb een maand of twee geleden klappen gekregen van iemand die bij de lokale motorclub zit.quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het echt heb ik nog nooit iemand geslagen en ik ben ook nooit geslagen. Iedereen vindt mij aardig
Fijnquote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry ik had nog gehakt liggen met een houdbaarheidsdatum van gisteren. Ik ben er weer helemaal voor je nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |