quote:Op maandag 16 december 2013 13:24 schreef Dven het volgende:
Ludogorets tegen Lazio![]()
Kankereven vechten tegen de nazis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Er zal best een tent te vinden zijn dit dit zo serveert ja. Kom je in het normale leven niet tegen en 90% van de Japanners kijkt hier ook met afkeer naar.quote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk eens aan
En als kers op deze vistaart
Sowieso dat we die Lazinazi's terug naar dat spaghettiland trappenquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 13:24 schreef Dven het volgende:
Ludogorets tegen Lazio![]()
KankerToch een mooie wedstrijd om heen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da fuckquote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk eens aan
En als kers op deze vistaart
Dat zeggen ze tegen jou als buitenlander ja maar nog voor je je omdraait zijn ze alweer aan het oktokokkenquote:Op maandag 16 december 2013 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zal best een tent te vinden zijn dit dit zo serveert ja. Kom je in het normale leven niet tegen en 90% van de Japanners kijkt hier ook met afkeer naar.
Ik maak me nooit druk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik ben de tweelingbroer van Herman Finkers, waar maak je je druk om mijn lekker zachte mede user.
Tja, veel gekker dan het risico lopen met kogelvis wordt het toch niet. Je bent een ervaring rijker, dat wel.quote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op Okinawa maken ze trouwens een sterke drank waar ze een levende slang in verdrinken, die dan gif door dat drankje spuit wat zorgt voor een verdovend effect in je mond.
Sossa drank
Kogelvis ga ik ook wel weer eten. Beetje duurquote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja, veel gekker dan het risico lopen met kogelvis wordt het toch niet. Je bent een ervaring rijker, dat wel.
Ik heb kogelvis op, maar blijkbaar de toeristenvariant.quote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja, veel gekker dan het risico lopen met kogelvis wordt het toch niet. Je bent een ervaring rijker, dat wel.
Haringhappenquote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb kogelvis op, maar blijkbaar de toeristenvariant.
Ik ben mijn smaakpapillen op visgebied aan het trainen. Maar zolang ik zalm nog niet weet te waarderen ga ik er geen geld aan vis uitgeven.quote:Op maandag 16 december 2013 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kogelvis ga ik ook wel weer eten. Beetje duur![]()
Wel lekker
Eet je nooit vis?quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn smaakpapillen op visgebied aan het trainen. Maar zolang ik zalm nog niet weet te waarderen ga ik er geen geld aan vis uitgeven.
Begin bij Tonijn.quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn smaakpapillen op visgebied aan het trainen. Maar zolang ik zalm nog niet weet te waarderen ga ik er geen geld aan vis uitgeven.
Je kunt ook beter beginnen met een wat mildere smaak dan zalm.quote:Op maandag 16 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |