Dusdanig willekeurig gekruid dat een Kapiteintje-post lastig wordt.quote:Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fijn![]()
Wat heb je ermee gedaan?
(voorzetje voor een leuke kapiteintje-post)
Ik kom ook zelden tot nooit verder dan ruzie. Geen idee wat het is.quote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In het echt heb ik nog nooit iemand geslagen en ik ben ook nooit geslagen. Iedereen vindt mij aardig
O ja die moet ik nog even zetten waar hij hoortquote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef Elan het volgende:
Spannende strijd tussen Ron en Rene.
Drizzt doet al niet meer mee.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja die moet ik nog even zetten waar hij hoort
Tyron heeft hem verpest.quote:
Prachtig. Ik had het niet eens gezien.quote:Op maandag 16 december 2013 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de post in de fobo nog maar eens aangepast. Je was een "L" vergeten.
Dan zou je even de SC moeten luisten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
Anders zijn de gevolgen niet te overzien.
Dat delen we niet, mijn standpunt was dat ik er moe van werd.quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs als jullie een standpunt delen is er stront aan de knikker.
Nee.quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze opdondert naar de GRTD SC![]()
Daar kom ik de sfeer ook niet verzieken hoor
Krijg je geen typcursus op het roc?quote:Op maandag 16 december 2013 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zou je even de SC moeten luisten.
One moment of silence for cachet.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat delen we niet, mijn standpunt was dat ik er moe van werd.
Bovendien heeft Tyron het niet verpest maar a422.
Nee automatische correctie van mijn spelfouten.quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijg je geen typcursus op het roc?
Geloof het maar gewoon, Jong Il.quote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan wil je ons vooral heel graag doen geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |