Ik zou eerder die veel te grote hont naar het asiel brengen of desnoods proberen te verkopen.quote:
Dat hoeft inderdaad niet. Aan de andere kant heeft ze die zelf op een openbare facebook pagina gezet.quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha leuk ja, laten we ook nog foto's van die kinderen plaatsen, daarmee lossen we het probleem wel op!
Sommige mensen mogen door de rest van de maatschappij best wel een beetje tegen zichzelf in bescherming genomen worden, wat mij betreft.quote:Op maandag 16 december 2013 12:39 schreef Gia het volgende:
Dat hoeft inderdaad niet. Aan de andere kant heeft ze die zelf op een openbare facebook pagina gezet.
Daarom vraag ik me ook af of al die kinderen wel van haar zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Als haar oudste 17 is en moeders 30 of 31 dan was ze er ook wel vroeg bij
1 van haar dochters is ook lid van de groep mama's en oma's en de groep babykleertjes te ruil. Dus het zou best kunnenquote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me ook af of al die kinderen wel van haar zijn.
Goed mogelijk dat de jongsten van een of meer dochters zijn.
Ik ken iemand die een levertransplantatie heeft gehad vanwege alcoholgebruik. Die had dezelfde kop. Verlopen.
Het is maar een vermoeden, maar ik zou er niet van schrikken als moeders alcoholiste is. En nee, dan blijf je niet in de opvang, want daar krijg je geen alcohol. (Denk ik)
Op die eerste foto doet ze me aan Smeagol denkenquote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een levertransplantatie heeft gehad vanwege alcoholgebruik. Die had dezelfde kop. Verlopen.
Het is maar een vermoeden, maar ik zou er niet van schrikken als moeders alcoholiste is. En nee, dan blijf je niet in de opvang, want daar krijg je geen alcohol. (Denk ik)
Zij inderdaad, niet die kinderen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat hoeft inderdaad niet. Aan de andere kant heeft ze die zelf op een openbare facebook pagina gezet.
De kinderen zijn toch tussen de 7 en 17?quote:Op maandag 16 december 2013 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, zit wat in. Zover had ik nog niet gekeken.quote:Op maandag 16 december 2013 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kinderen zijn toch tussen de 7 en 17?
Hoe wou je een van de jongsten (7 jaar of ouder) dan van de dochter (17 of jonger) laten zijn?
Waar staat dat Sharon haar dochter is?quote:Op maandag 16 december 2013 12:38 schreef Gia het volgende:
Dochter Sharon is lid van de groep mama's en oma's.
Zal toch niet zo zijn dat Maria al oma is!
Is ze niet.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Waar staat dat Sharon haar dochter is?
Of van Familietrots, het programma van de IKON (!) waaraan de Tokkies hun bekendheid danken.quote:Op maandag 16 december 2013 13:20 schreef Snowballed het volgende:
Het word hoog tijd voor een nieuwe serie probleemwijken...
Ja maar de Tokkies ging maar over 1 familie, wat enorm uitvergroot werd, terwijl zij echt niet de enige aso's in die buurt waren... probleemwijken vond ik een stuk vermakelijker wat dat betreft..quote:Op maandag 16 december 2013 13:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of van Familietrots, het programma van de IKON (!) waaraan de Tokkies hun bekendheid danken.
Maar hier gaat het over één gezin, net als Familietrots.quote:Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja maar de Tokkies ging maar over 1 familie, wat enorm uitvergroot werd, terwijl zij echt niet de enige aso's in die buurt waren... probleemwijken vond ik een stuk vermakelijker wat dat betreft..
Dat kun je via de commerciëlen (de abo-zenders uitgezonderd) sowieso schudden.quote:Alles beter dan die talentenjachten die nu op tv zijn, maar ik heb het liefst gewoon een film zonder reclame eigenlijk...![]()
Foto komt overeen met een andere foto. Meiden die de honden uitlaten.quote:Op maandag 16 december 2013 13:15 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Waar staat dat Sharon haar dochter is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |