Nee, maar dan kan een ipod zonder abo ook dienst doen.quote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Helaas kan ik die Wi-Fi-stream nog niet rechtstreeks met mijn brein ontvangen godt
Bovendien, T-Mobile
En android heft ook vast iets! of niet...quote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Helaas kan ik die Wi-Fi-stream nog niet rechtstreeks met mijn brein ontvangen godt
Bovendien, T-Mobile
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctiequote:Op maandag 16 december 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En android heft ook vast iets! of niet...
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.quote:Op maandag 16 december 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctie.
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?quote:Op maandag 16 december 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, Android telefoons hebben wél allemaal een belfunctie.
Ik kan me iig geen telefoon zonder belfunctie voorstellenquote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?.
Vandaag AMA longlistquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.
Ik weet het alquote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaag AMA longlist
Spanneeeeeeend!
Voor mij al jaren niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje de core business van een telefoon he?.
Daar ging ik van uit.quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent 10 dagen te vroeg met je TT, of denk je dat het topic zo lang mee gaat?
Foei. Handelen met voorkennisquote:
Nog geen tijd voor gehadquote:
Nou ik weet of jullie musical er in 1 of meer bij zit. Ik weet niet of jij er bij zit want ik weet je rol niet.quote:
Zeker!quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was leuker dan het vorige deel
Het is een telefoon zonder belfunctie. En toen heeft iemand bedacht 'als we het nou een mp3-speler noemen, zul je zien dat mensen het onding nog gaan kopen ook!' en het werktquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een iPod is geen telefoon. Dat weet je he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |