Omnomnom verse groentersquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Tof pakje IJs! Priemke, word je een ekte groentevrouw
?
Klazien uit Zalkquote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog een zooi boeken Priem over kruiden enzo.
Zo blijft het niet echt een verrassing he flapdrolquote:Op maandag 16 december 2013 11:43 schreef Maisnon het volgende:
Woh hij zegt dat mijn Santa pakje vandaag al aankomt bij de ontvanger...
1 voordeel.. de mijnes is ook onderwegquote:Op maandag 16 december 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn er nog zwei over, en de pakjes moesten uiterlijk gisteren op de bus, ik denk dat er dan nog weinig te raden overblijft![]()
Ik ben desalniettemin erg benieuwd naar de laatste pakjes![]()
Aaaahaaa! Ik had niet de tijd aangegeven! hahaquote:Op maandag 16 december 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 voordeel.. de mijnes is ook onderwegen zou aan moeten komen tussen 12:30 en 14:30
Blijkbaarquote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Zetten ze extra pakketbezorging in rond de feestdagen?
Wie zegt dat die van jou tussen 12:30 en 14:30 aan komt?quote:Op maandag 16 december 2013 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd
Ik ben wel tussen 1 en 2 niet thuis... Maar meestal is de pakket man wat later hier.
Ja preciesquote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blijkbaarnormaal worden dingen van zaterdag pas op dinsdag aangeboden, toch? Alleen herhaalpakketjes op maandag?
Nou ja...vandaag hopelijk?quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van jou tussen 12:30 en 14:30 aan komt?
Ikke!quote:Op maandag 16 december 2013 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft Priem nou een pakketje geheel zonder boob-reverentie?
IJs gij hipster!![]()
En ik ben kwijt wie er nou nog een pakketje moet krijgen behalve Puckzz...
DE SPANNING!quote:
Bij mij nietquote:
Als kind uit postfamilie, kan ik bevestigen dat dat inderdaad zo is.quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja precies
Maar ik denk dat anno 2013 de pakketdienst meer overuren maakt in december dan de reguliere post, met al die kerstkadootjes die online worden besteld en kerstpakketten die niet meer op kantoor worden meegegeven maar thuisbezorgd etc...
Nope...quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb jij ook nog geen pakketjon?
Ja daar kan niks tegenop natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...
Maar wel een prachtig ander kadootje vandaag
is ze dr??quote:Op maandag 16 december 2013 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...
Maar wel een prachtig ander kadootje vandaag
Yup! Zoë Emilyquote:
Wat een hendig sjiek pakketje! Maar wel matig dat er geen Fiat500 in zatquote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
Zaterdagavond kwam ik thuis en stond een mooi pakje voor me klaarSanta
[ link | afbeelding ]
Oeeehhhhh goodies!!!
[ link | afbeelding ]
Pehehehe grote kans dat mijn secret santa nogal gek werd van mijn lijstjeIk wijzigde de eerste week zowat iedere dag mijn lijstje met vooral veel onzin
Ow en als ze er zin in had mocht ze namelijk ook een fiat 500 kopen
Maar wellicht was dat íets over het budget
Als alternatief dan maar in den brief verwerkt
Ik moest gnorken om botsauto trouwens... thehehehe
[ link | afbeelding ]
Hele toffe oorbellen en erg gave kettingEn jaaaa zaadjes; ik begin een eigen moestuin jongeuhhhh !
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Thx secret santa Ijs![]()
![]()
Hopelijk maakte ik je niet te gek met mijn lijst![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Ik snap alleen die libellehint bij bami niet. Of was dat geen hint? Of was dat geen libelle?
Ja idd... Eigenlijk ben ik ook ernstig teleurgesteldquote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een hendig sjiek pakketje! Maar wel matig dat er geen Fiat500 in zat
OOOH die stampertje had ik niet gezien! Als het goed is worden de pakjes van mij en Debs vandaag wel verzondenquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat was geen hint.
Het mie nestje was een hint, en ik had ergens in de doos nog een stickertje van Stampertje geplakt. De libelle was een 'lelijk dier' want daar had Maisnon om gevraagd.
Nee dat dacht ik al, haha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
OOOH die stampertje had ik niet gezien! Als het goed is worden de pakjes van mij en Debs vandaag wel verzondener stond nu dat PostNL het had ontvangen maar ik heb hier op mn werk de trace code niet
Ik vind het pakketje echt supergaaf!quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Jeeejhappy dat je er blij mee bent! Die Hema glasvijl kreeg een goeie review dus ik dacht: we proppen 'm in het budget!
Geduld is not my middle namequote:Op dinsdag 17 december 2013 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
en Puckzzz moet engelengeduld oefenen, als eerste verstuurd en als laatste ontvangen![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
PAKKETJON!!
Zo laat nog ja!!
Ermahgerd ik ga uitpakken
Jonge we gaan toch heul niet naar je nagels kijken,quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
Zulke toffe kado's
Ik ga eerst nog ff mijn nagels lakken voor de foto's want ik had chips
Wat een leuk pakketje zegquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
HIJ IS ER, MIJN SEKREET SANTA PAKKETJE!!![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
En hij keek me aan
Eenmaal open zag ik dit...
[ link | afbeelding ]
Jeej, een gedicht
[ link | afbeelding ]
Dat kon er maar 1 zijn haha (buiten het feit dat zowat iedereen haar cadeautje al had gehad), want ik heb met Maisnon nog een keer over polypropyleen zitten keuvelen op feestboek
Meet Berrie! Ik moest echt zo hard lachen, zit er gewoon een stuk plastic in mijn pakketje
Mijn eigen persoonlijk promotie-compagnon![]()
[ link | afbeelding ]
Maar er was meer! Veeeeeel meer...
[ link | afbeelding ]
En uitgepakt:
[ link | afbeelding ]
Ik wist helemaal niet dat Hema glasvijlen had maar deze is wel echt superhandig voor in mijn handtas, met die plastic case eromheen! En een lekkere handcreme, die gaat ook meteen mijn tas inIk heb van die Rituals geurstokjes staan, maar het flesje is bijna leeg, dus ook die komt als geroepen
En de douchegel is ook superlekker!
En tot slot nog een semi-creatieve uitspatting met wat er ook nog in het pakketje zat...
[ link | afbeelding ]
Dus wie weet krijgt Berrie nog wel een vriendinnetje hihi.
Dankjewel Maisnon! Ik ben echt heel blij met mijn cadeautjes en ik zal Berrie een prominente plaats geven!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
ben je nou nog niet uitgelakt Puckzzz?
Ducttape komt van de Actionquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
OK! Mijn pakketje kwam dus toch nog! De pakketman maakte overuren voor mij
Hartjes![]()
[ link | afbeelding ]
Eerst lezen! OK!
[ link | afbeelding ]
Ik MOET deze ductape hebben!!
[ link | afbeelding ]
Kaartje
[ link | afbeelding ]
Dus ik open natuurlijk eerst het pakje met de witte strik!
[ link | afbeelding ]
BRILJANT!! Een groeiende Dino!!
De rest van de pakjes:
[ link | afbeelding ]
Fijne vingerloze handschoenen zodat ik mijn mobieltje kan bedienen in een sneeuwstorm
[ link | afbeelding ]
Een PERFECT etui voor mijn haaknaalden
[ link | afbeelding ]
Heerlijk grote geurkaas (die heerlijk ruikt want hij brandt nu) en het blik kan ik later nog voor bits & bobs gebruiken
[ link | afbeelding ]
En last but not least een hele mooie sjaal
[ link | afbeelding ]
yeayeayea no make up blahblah
Thnx Santa Debbs!!
Die Dino!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
OK! Mijn pakketje kwam dus toch nog! De pakketman maakte overuren voor mij
Hartjes![]()
[ link | afbeelding ]
Eerst lezen! OK!
[ link | afbeelding ]
Ik MOET deze ductape hebben!!
[ link | afbeelding ]
Kaartje
[ link | afbeelding ]
Dus ik open natuurlijk eerst het pakje met de witte strik!
[ link | afbeelding ]
BRILJANT!! Een groeiende Dino!!
De rest van de pakjes:
[ link | afbeelding ]
Fijne vingerloze handschoenen zodat ik mijn mobieltje kan bedienen in een sneeuwstorm
[ link | afbeelding ]
Een PERFECT etui voor mijn haaknaalden
[ link | afbeelding ]
Heerlijk grote geurkaas (die heerlijk ruikt want hij brandt nu) en het blik kan ik later nog voor bits & bobs gebruiken
[ link | afbeelding ]
En last but not least een hele mooie sjaal
[ link | afbeelding ]
yeayeayea no make up blahblah
Thnx Santa Debbs!!
Ik ben helemaal blij. Alles is tof! De sjaal vind ik ook heel erg mooiquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ducttape komt van de Action90 cent ofzo. Wilde 'm eerst helemaal daarin verpakken, maar had een tijd terug een foto op Instagram dat ik dus een envelop daarmee had ingewikkeld. En had het pakje eerder willen versturen (sorry
) en dan was het zo obvious geweest. Misschien
.
Goed zo babequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben helemaal blij. Alles is tof! De sjaal vind ik ook heel erg mooiEn het etui, en de handschoenen...en de kaars
En de Dino staat al onder water
To make a dino grow...werkt dat ook bij piem0ls?
Gelukkig was het nu niet obvious har har EINZquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ducttape komt van de Action90 cent ofzo. Wilde 'm eerst helemaal daarin verpakken, maar had een tijd terug een foto op Instagram dat ik dus een envelop daarmee had ingewikkeld. En had het pakje eerder willen versturen (sorry
) en dan was het zo obvious geweest. Misschien
.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN ERMAGERD PUCKZ WAT EEN MOOIEN NAGELS!
Neequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lurk je niet meer mee in de SC?
Ook niet op FB?quote:
Ow zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ook niet op FB?
Maar in een notendop: Ik heb maandag een kleindochter gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |