Omnomnom verse groentersquote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Debsterr het volgende:
Tof pakje IJs! Priemke, word je een ekte groentevrouw
?
Klazien uit Zalkquote:Op maandag 16 december 2013 10:58 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog een zooi boeken Priem over kruiden enzo.
Zo blijft het niet echt een verrassing he flapdrolquote:Op maandag 16 december 2013 11:43 schreef Maisnon het volgende:
Woh hij zegt dat mijn Santa pakje vandaag al aankomt bij de ontvanger...
1 voordeel.. de mijnes is ook onderwegquote:Op maandag 16 december 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn er nog zwei over, en de pakjes moesten uiterlijk gisteren op de bus, ik denk dat er dan nog weinig te raden overblijft![]()
Ik ben desalniettemin erg benieuwd naar de laatste pakjes![]()
Aaaahaaa! Ik had niet de tijd aangegeven! hahaquote:Op maandag 16 december 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 voordeel.. de mijnes is ook onderwegen zou aan moeten komen tussen 12:30 en 14:30
Blijkbaarquote:Op maandag 16 december 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Zetten ze extra pakketbezorging in rond de feestdagen?
Wie zegt dat die van jou tussen 12:30 en 14:30 aan komt?quote:Op maandag 16 december 2013 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd
Ik ben wel tussen 1 en 2 niet thuis... Maar meestal is de pakket man wat later hier.
Ja preciesquote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blijkbaarnormaal worden dingen van zaterdag pas op dinsdag aangeboden, toch? Alleen herhaalpakketjes op maandag?
Nou ja...vandaag hopelijk?quote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van jou tussen 12:30 en 14:30 aan komt?
Ikke!quote:Op maandag 16 december 2013 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heeft Priem nou een pakketje geheel zonder boob-reverentie?
IJs gij hipster!![]()
En ik ben kwijt wie er nou nog een pakketje moet krijgen behalve Puckzz...
DE SPANNING!quote:
Bij mij nietquote:
Als kind uit postfamilie, kan ik bevestigen dat dat inderdaad zo is.quote:Op maandag 16 december 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja precies
Maar ik denk dat anno 2013 de pakketdienst meer overuren maakt in december dan de reguliere post, met al die kerstkadootjes die online worden besteld en kerstpakketten die niet meer op kantoor worden meegegeven maar thuisbezorgd etc...
Nope...quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb jij ook nog geen pakketjon?
Ja daar kan niks tegenop natuurlijkquote:Op maandag 16 december 2013 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...
Maar wel een prachtig ander kadootje vandaag
is ze dr??quote:Op maandag 16 december 2013 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...
Maar wel een prachtig ander kadootje vandaag
Yup! Zoë Emilyquote:
Wat een hendig sjiek pakketje! Maar wel matig dat er geen Fiat500 in zatquote:Op maandag 16 december 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
Zaterdagavond kwam ik thuis en stond een mooi pakje voor me klaarSanta
[ link | afbeelding ]
Oeeehhhhh goodies!!!
[ link | afbeelding ]
Pehehehe grote kans dat mijn secret santa nogal gek werd van mijn lijstjeIk wijzigde de eerste week zowat iedere dag mijn lijstje met vooral veel onzin
Ow en als ze er zin in had mocht ze namelijk ook een fiat 500 kopen
Maar wellicht was dat íets over het budget
Als alternatief dan maar in den brief verwerkt
Ik moest gnorken om botsauto trouwens... thehehehe
[ link | afbeelding ]
Hele toffe oorbellen en erg gave kettingEn jaaaa zaadjes; ik begin een eigen moestuin jongeuhhhh !
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Thx secret santa Ijs![]()
![]()
Hopelijk maakte ik je niet te gek met mijn lijst![]()
![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Ik snap alleen die libellehint bij bami niet. Of was dat geen hint? Of was dat geen libelle?
Ja idd... Eigenlijk ben ik ook ernstig teleurgesteldquote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een hendig sjiek pakketje! Maar wel matig dat er geen Fiat500 in zat
OOOH die stampertje had ik niet gezien! Als het goed is worden de pakjes van mij en Debs vandaag wel verzondenquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat was geen hint.
Het mie nestje was een hint, en ik had ergens in de doos nog een stickertje van Stampertje geplakt. De libelle was een 'lelijk dier' want daar had Maisnon om gevraagd.
Nee dat dacht ik al, haha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
OOOH die stampertje had ik niet gezien! Als het goed is worden de pakjes van mij en Debs vandaag wel verzondener stond nu dat PostNL het had ontvangen maar ik heb hier op mn werk de trace code niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |