Begrijp ik inderdaad ook niet. Vaak zijn die oudere trainers, Hiddink net zo goed, allang over hun 'hoogtepunt' heen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Los daarvan heb ik ook geen vertrouwen in een trainer die in de 70 is en dus 50 jaar ouder dan zijn spelers.
Daarom snap ik de keuze van de knvb voor Hiddink ook niet, maar goed, dat interesseert mij verder toch niet.
Dat er feijenoorders in het nl elftal uitkomen is de reden dat ik er weinig vertrouwen in heb dat we zelfs maar van Chili kunnen winnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begrijp ik inderdaad ook niet. Vaak zijn die oudere trainers, Hiddink net zo goed, allang over hun 'hoogtepunt' heen.
Ze hebben veelal een prachtige carriere en staat van dienst achter de rug, maar men kan niet blijven pieken. Zo vind ik Hiddink de laatste jaren echt niet zo opzienbarend. Haalt allang niet meer het hoogst haalbare uit z'n teams.
Bovendien zijn oudere trainers vaak veel conservatiever en hebben ze inderdaad minder aansluiting met jongere talenten.
Ik had Koeman het bondscoachschap van harte gegund, mede omdat ik hem ook één van de meest geschikte kandidaten vind.
Maar goed, de motieven van de KNVB zijn ondoorgrondelijk. Heb wel vaker m'n wenkbrauwen gefronst bij keuzes van de KNVB, zoals toen ze kozen voor Rijkaard, of toen ze kozen voor Van Basten als totaal onervaren trainer, alsof het Nederlands elftal een stageplek is, of bij de terugkeer van Dick Advocaat.
Afijn, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zal nooit de grootste liefhebber van het Nederlands elftal worden, daar draagt de werkwijze van de KNVB niet bepaald aan bij. Al helpt het wel dat er momenteel zoveel Feyenoorders in het nationale elftal uitkomen.
Okquote:Op woensdag 18 december 2013 18:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat er feijenoorders in het nl elftal uitkomen is de reden dat ik er weinig vertrouwen in heb dat we zelfs maar van Chili kunnen winnen.
Alleen Janmaat haalt nipt een voldoende.
Onze verdedigers zijn relatief onervaren op internationaal niveau inderdaad, maar ik zou op dit moment niet zoveel verdedigers weten voor het Nederlands elftal die beter zijn. Die 2 oud-Feyenoorders bij PSV zijn ook nog erg onervaren en wisselvallig en vind ik tot nu toe nauwelijks beter.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat er feijenoorders in het nl elftal uitkomen is de reden dat ik er weinig vertrouwen in heb dat we zelfs maar van Chili kunnen winnen.
Alleen Janmaat haalt nipt een voldoende.
Lees maar vanaf hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 18:59 schreef heiden6 het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.feyenoord.nl/n(...)manager-van-het-jaar
Zonder tegenbericht kan je er van uit gaan dat al jullie aanwinsten van ons komen..quote:Op woensdag 18 december 2013 16:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Komt die van Feyenoord? Dat wist ik niet. Nog bedankt voor het (netjes) opleiden dan.
Klotequote:Op woensdag 18 december 2013 19:20 schreef TC03 het volgende:
Martin Koeman is overleden.
https://twitter.com/vi_nl/status/413371430659960833
Inderdaad zeg, ze blijven gewoon die wedstrijd uitzenden.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoe gaan ze dit nou doen bij foxsport? Kut az-hee
Kanaal 5quote:Op woensdag 18 december 2013 20:43 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoe gaan ze dit nou doen bij foxsport? Kut az-hee
Zit niks anders op helaas. Kunnen degene die t wel kunnen zien hier een beetje verslag geven als je daar zin in hebt danquote:Op woensdag 18 december 2013 20:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Nope. Zodra AZafgelopen is komt Feyenoord weer op 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |