Je zult toch minimaal de QT van de betreffende coin moeten draaien, die zul je toch moeten zoeken, valt weinig aan te automatiseren. Denk dat omzetten maximaal een half uurtje ofzo duurt als er geen grote dingen mis gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Leuk met 40 urige werkweek
Heeft er iemand info over?
Ik ben nogal van het automatiseren
Een multipool kan ik dus sowieso niet solo beherenquote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je zult toch minimaal de QT van de betreffende coin moeten draaien, die zul je toch moeten zoeken, valt weinig aan te automatiseren. Denk dat omzetten maximaal een half uurtje ofzo duurt als er geen grote dingen mis gaan.
Die coin is kaputquote:Op maandag 16 december 2013 21:22 schreef Xeanor het volgende:
Kennelijk heeft Grandcoin (althans, de pools) nogal last van die multipools want die is af en toe steeds aan de beurt en daardoor fluctueert de difficulty nogal heftig.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:28 schreef lipjes het volgende:
Voortgang
Uw bestelling is ontvangen
Uw VPS is in oplevering
Ik heb een X1 genomen, ik ga in ieder geval ff oefenen met pooled mining.
We moeten wel even kijken dat we het centraal houden ik stel voor dat een aantal mensen met tijd en die willen even de koppen bij elkaar kunnen steken over hoe en wat?quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je zult toch minimaal de QT van de betreffende coin moeten draaien, die zul je toch moeten zoeken, valt weinig aan te automatiseren. Denk dat omzetten maximaal een half uurtje ofzo duurt als er geen grote dingen mis gaan.
Ik ga nu werken, maar heb wel interesse, morgen heb ik wel tijd om even te babbelen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
We moeten wel even kijken dat we het centraal houden ik stel voor dat een aantal mensen met tijd en die willen even de koppen bij elkaar kunnen steken over hoe en wat?
Server is al actief, nog ff kieken welk os......quote:Op maandag 16 december 2013 21:30 schreef dimmak het volgende:
[..]![]()
WDC doet het niet best op Crytsy. Net nu ik er een 200 heb. Ik wou wel gaan testen met traden.
Prima, dan horen we het dan wel weer;)quote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga nu werken, maar heb wel interesse, morgen heb ik wel tijd om even te babbelen.
Wat dan? Ik begin echt net met minen daaropquote:
Diff is zo gek als een mallemoer, meeste pools zitten daar ook niet echt meer op!quote:Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Wat dan? Ik begin echt net met minen daarop
Ja en dus? Doorgaan en hopen dat het op een exchange komt of maar weer ltc gaan doen?quote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Diff is zo gek als een mallemoer, meeste pools zitten daar ook niet echt meer op!
Hij staat al op exchanges hoor haha! Je kunt ook iets SPT gaan minen is vaak ook rendabel.quote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ja en dus? Doorgaan en hopen dat het op een exchange komt of maar weer ltc gaan doen?
http://www.cryptocoincharts.info/v2/pair/doge/btc/coinedup/today tussen 22 en 23 gisteren.quote:
Ik kan geen exchange vinden. Zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 16 december 2013 21:49 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hij staat al op exchanges hoor haha! Je kunt ook iets SPT gaan minen is vaak ook rendabel.
ow die ja..quote:Op maandag 16 december 2013 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.cryptocoincharts.info/v2/pair/doge/btc/coinedup/today tussen 22 en 23 gisteren.
Oepsquote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ow die ja..(verkeerde topic)
Cryptsy oa?:Pquote:Op maandag 16 december 2013 21:51 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Ik kan geen exchange vinden. Zal wel aan mij liggen
Jezus. Ik las GrainCoin. Maar e had het dus over Grandcoin zie ik nu. Nevermind. Immm sawwryquote:
Oh haha Graincoin is gewoon gokken inderdaad! Daar is verder niets mis mee.quote:Op maandag 16 december 2013 22:14 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Jezus. Ik las GrainCoin. Maar e had het dus over Grandcoin zie ik nu. Nevermind. Immm sawwry
Vergeet vooral de pre-mine fase niet he, geven jullie even een seintje als we mogenquote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor we uberhaupt iets kunnen doen moet ik eerst het OS goed hebben werkenquote:Op maandag 16 december 2013 22:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Vergeet vooral de pre-mine fase niet he, geven jullie even een seintje als we mogen
Maxbet, ik ben in! Laat maar weten hoe ik kan helpen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mijn gedachte was een soort multipool. Maar dan dus een stuk sneller dan multipool. Bijvoorbeeld nu Lotto/Grain aangezien daar de interesse van de meeste miners in dit topic naartoe lijkt te gaan. Paar dagen geleden toen we allemaal op Doge zaten zou het doge zijn geweest.
Gewoon hier, of in een speciaal topic de nieuwe alts bijhouden en bij een bepaald aantal stemmen de pool omgooien naar die alt.
Hoef je als je zelf wil minen ook niet te gaan klooien met solominen ect. En kunnen de miners die hier rondlopen met weinig hasingpower ook makkelijk een deeltje meepakken.
Je hoeft dan voor je miner zelf maar 1 .dat te maken en klaar. Natuurlijk moet je dan nog wel de wallets downloaden maar meh.
Hier de naam op baseren?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Handmatig.
Profit switching pools minen alleen maar coins waar al duizenden sprinkhanen opgedoken zijn.
Ik zoek de verse, groene grassprietjes.
Waarom niet gewoon in een pool?quote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef kthxbye het volgende:
Heeft het solo minen van GRAIN nu nog nut?
Een bestaande coin preminen?quote:Op maandag 16 december 2013 22:37 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Vergeet vooral de pre-mine fase niet he, geven jullie even een seintje als we mogen
Ik dacht dat het over de FOK!Coin gingquote:
Grasshopper Miningpoolquote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef kthxbye het volgende:
Ja, Maxbet, we moeten iets doen met hoe jij het noemde toen ik er naar vroeg, vind ik. Iets met verse grassprietjes en sprinkhanen o.i.d.
Ohnee dat was MaGNeT! God ik haal jullie steeds door elkaar
[..]
Hier de naam op baseren?
IRC gaat wat moeilijk voor me met mobiel.quote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef kthxbye het volgende:
Zullen we even op IRC meeten ofzo? Is er een FOK IRC server o.i.d.?
Ik haal als mijn risers eindelijk eens binnenkomen met 4 kaarten zo'n 2,7 kHash. Moet ik wel even opletten op hoe ik het ga plaatsen zonder dat mijn aluminium OpenRig nog binnen is, iemand nog praktische tips?quote:Op maandag 16 december 2013 19:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is bij mij een moederbord onderweg, dan zou ik weer ~1,1 mhash moeten kunnen doen. Als MaGNeT mee doet haalt hij geloof ik ~3,7mhash. Weet niet wat de rest hier haalt.
Waar heb je jouw risers vandaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik haal als mijn risers eindelijk eens binnenkomen met 4 kaarten zo'n 2,7 kHash. Moet ik wel even opletten op hoe ik het ga plaatsen zonder dat mijn aluminium OpenRig nog binnen is, iemand nog praktische tips?
Ik heb dus nog niets, kerel van marktplaats. Maar ik wacht al > 2 weken :/quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:18 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Waar heb je jouw risers vandaan als ik vragen mag?
| 1 2 3 | <usr>@<domain>:~/stratum-mining-litecoin$ twistd -ny launcher.tac -l log/debug.log 2013-12-17 01:14:35,806 INFO mining # Connecting to litecoind... 2013-12-17 01:14:35,818 ERROR mining # Connection refused while trying to connect to litecoin (are your LITECOIN_TRUSTED_* settings correct?) |
Net op dx.com maar eentje besteld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:42 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik heb dus nog niets, kerel van marktplaats. Maar ik wacht al > 2 weken :/
Waarschijnlijk iemand die drop-shipment via DX.com doet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:42 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ik heb dus nog niets, kerel van marktplaats. Maar ik wacht al > 2 weken :/
beste hoeveelheid khash dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:06 schreef dimmak het volgende:
In 1 nacht 90k grain binnen getrokken.
superblock? leg uit pleasequote:Op dinsdag 17 december 2013 09:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Valt wel mee, 1500kh/s. Kreeg meteen al een superblock van 20k.
quote:
quote:- 1024-2048 grains per block for normal blocks
- 8 times or 64 times the regular payout per block for super blocks depends on the number of 9s in the previous hash
Ik zit ook bij altminers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:29 schreef lainke het volgende:
[..]
welke pool mine jij? Zit momenteel op altminers
Welke pool? Ik zoek nog een goede pool voor Lotto.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:29 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb vannacht ergens rond de 55k Lotto gedaan, ga nu naar bed en zet hem nog een paar uurtjes aan.
Deze heb ik: http://lot.hackshardgaming.net/quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:33 schreef dimmak het volgende:
[..]
Welke pool? Ik zoek nog een goede pool voor Lotto.
Ik zou graag willen, maar ik moet nu echt naar bed, moet om 1 uur alweer er uit zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:33 schreef hardwired90 het volgende:
Tipje; probeer de vandaag uitgekomen Billioncoin nog te minen, lijkt een funcoin net als doge waarbij de net hashrate net al van 50 mh/s naar 160 mh/s is gesprongen.
Succes
http://bil.cipherpool.com/index.php?page=dashboardquote:Ik zou graag willen, maar ik moet nu echt naar bed, moet om 1 uur alweer er uit zijn
Zit er ook vanaf vanmorgen in.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:33 schreef hardwired90 het volgende:
Tipje; probeer de vandaag uitgekomen Billioncoin nog te minen, lijkt een funcoin net als doge waarbij de net hashrate net al van 50 mh/s naar 160 mh/s is gesprongen.
Succes
Dat betekent dus minder voor de kleine jongens ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:44 schreef hardwired90 het volgende:
Niet cool van die pool owner om de inschrijvingen niet stop te zetten..
Pool hashrate 140 MH/s
Net hashrate 161 MH/s
Nee, dat betekent dat deze pool vrijwel alle blocks pakt (51%+ attack), iets dat not done is. Sommige populaire pools zetten daarom ook inschrijvingen stop om onder de 50% te blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat betekent dus minder voor de kleine jongens ?
Ben ik al mee bezig (zie mijn voorgaande posts)quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Eigenlijk zouden we een fok pool moeten hebben.Gewoon alle kleine munten grijpen ofzo. Weet niet of zoiets makkelijk op te zetten is. Ik ben wat dat betreft zo technisch als een aardbei. Wellicht te weinig power om iets uit te kunnen halen.
quote:[code]<usr>@<domain>:~/stratum-mining-litecoin$ twistd -ny launcher.tac -l log/debug.log
2013-12-17 01:14:35,806 INFO mining # Connecting to litecoind...
2013-12-17 01:14:35,818 ERROR mining # Connection refused while trying to connect to litecoin (are your LITECOIN_TRUSTED_* settings correct?)
[/code]
En genoeg geweest voor vandaag
Welke kaart en drivers gebruik je momenteel? Ik heb 'm van het weekend van 290 naar 410 geholpen met een paar parameters en clock aanpassingen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Klein beetje klokken ipv 130 nu 160khash uit mn kaart weten te persen. Alle beetjes helpen.
Dat zou voor mij wel een uitkomst zijn, doe eens gauw opzetten lipjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig (zie mijn voorgaande posts)
Maar nadat gisteren om half 2 de stratum niet met litecoind kon verbinden door mn eigen fout natuurlijk ben ik er ff mee gekapt.
Moet vandaag ook weer werken namelijk
[..]
Yep. en MSI afterburner. Zo kan je goed je kaart monitoren. Het is meer een gamekaart. Toen ik hem aangeschaft had was dat minen nog niet zo bekend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:07 schreef hardwired90 het volgende:
Ahh, klopt. Gebruik je CudaMiner?
Inruilen voor een HD7870 dan, die heb ik, kun je ook prima mee gamen!quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Yep. en MSI afterburner. Zo kan je goed je kaart monitoren. Het is meer een gamekaart. Toen ik hem aangeschaft had was dat minen nog niet zo bekend.
Als het meezit kan ik vanavond de backend afhebben, dan moet ik die even testen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat zou voor mij wel een uitkomst zijn, doe eens gauw opzetten lipjes
Heb je er een te koop?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:16 schreef hardwired90 het volgende:
[..]
Inruilen voor een HD7870 dan, die heb ik, kun je ook prima mee gamen!
Hoe ga je dat switchen van munt naar munt aanpakken? En aankondigen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als het meezit kan ik vanavond de backend afhebben, dan moet ik die even testen.
En als ik er dan nog tijd voor heb dan kan ik misschien vanavond ook al een begin maken aan de front.
Dat is voor latere zorg toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hoe ga je dat switchen van munt naar munt aanpakken? En aankondigen?
Helaas niet, maar er zijn er genoeg online te vinden hoor, wellicht dat je op Tweakers er zelfs eentje kunt ruilen voor je huidige kaartquote:
Aankondigen hoeft eigenlijk niet, aangezien het een keuze is om een dynamische pool te joinen. De keuzes moeten wel verklaarbaar zijn, maar als hij de pool opzet met het oog op nieuwe coins te minen, dan kan hij gewoon elke keer switchen naar de nieuwste coin en is geen uitleg nodig.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dit ja, eerst alles up en running.quote:
Ik mine ze ook maar duurt het zo lang om die dingen te confirmen? Al een uur aan het minen en alleen een unconfirmed balancequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:36 schreef peterselieplukkker het volgende:
130.000 billioncoins Woehoe!
[ afbeelding ]
Ben benieuwd joh, is er iets waar wij mee kunnen helpen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig (zie mijn voorgaande posts)
Maar nadat gisteren om half 2 de stratum niet met litecoind kon verbinden door mn eigen fout natuurlijk ben ik er ff mee gekapt.
Moet vandaag ook weer werken namelijk
[..]
120 confirms. Vrij lang ja, maar zolang er geen exchange is voor deze munt maakt het m.i. niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik mine ze ook maar duurt het zo lang om die dingen te confirmen? Al een uur aan het minen en alleen een unconfirmed balance
Ja dat is waar, ik heb het solo gemined, nu op die server bezig en daar is alles nog unconfirmed. Komt omdat ze 120 confirms willen hebben voordat ze een payout doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik mine ze ook maar duurt het zo lang om die dingen te confirmen? Al een uur aan het minen en alleen een unconfirmed balance
Dan heb je er solo aardig wat gepakt. Ik heb er 15.000 in een uur in de poolquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik heb het solo gemined, nu op die server bezig en daar is alles nog unconfirmed. Komt omdat ze 120 confirms willen hebben voordat ze een payout doen.
Lucky shot denk ik, diff was 1.7 en 4MHash erop. Had het in een uurtje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:40 schreef Kale het volgende:
[..]
Dan heb je er solo aardig wat gepakt. Ik heb er 15.000 in een uur in de pool
Ik zou zeggen: ontwikkel het haha.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef lainke het volgende:
Wat ze nog zouden moeten uitvinden is software die alle wallet bundelt zodat je niet telkens een ander programma moeten downloaden voor nieuwe munten
ps: ben nu aan het minen op bilioncoin en graincoin
Of op selectiebasis, kiezen welke je het eerst wilt doen en welke je wilt pauzeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef SosuaCafe het volgende:
4 dagen bezig zeker om je wallet te openen.even 10 blockchains updaten.
Altijd blijven synced. Of dat je het kan instellen per coin.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef SosuaCafe het volgende:
4 dagen bezig zeker om je wallet te openen.even 10 blockchains updaten.
Info over een ready-frontend die ik zo op de server kan dumpenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ben benieuwd joh, is er iets waar wij mee kunnen helpen?
Wel een email over gehad maar ik heb hem opeens niet meer? stond 3 xpm roodquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:07 schreef lainke het volgende:
iemand al eens last gehad over een negatieve balance op cryptsy?
http://www.pader-sync.com/mobile-ssh-client.htmlquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Info over een ready-frontend die ik zo op de server kan dumpen
Zodra de backend namelijk werkt wil ik er wel een front op hebben.
Oh en of iemand een mobile SSH Client heeft met scrollen ondersteund.... android
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |